Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
M
7 posts member since 2014
last seen Jul 2015
Ziet er inderdaad niet echt heel lekker uit.
Kwam deze foto nog tegen van de easy tentjes.
Lijkt er op dat ze zo'n beetje hetzelfde zijn als vorrig jaar.
Het Feest/stage opbouw topic.

En de oude en vertrouwde ingang van dreamville in opbouw:

foto's komen van twitter account Tormorrowland10years :)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hard Invasion wrote:
Broken Balance wrote: Bewegende onderdelen zijn bij lange na niet snel genoeg voor zulke show onderdelen. Stages bewegen vaak enorm traag i.v.m. dat het fragiel is en dat zo'n set up enorm veel kost.
Daarbij is een Led scherm niet goedkoop, het hangt er van af wat je er op projecteert. Als je naar EDC kijkt dan zijn Ledschermen in zulke gevallen beter dan een bewegend stage element.
Het mag wel wat kosten vind ik aangezien de mensen die naar Tomorrowland gaan er toch wel vrij veel voor betalen ook. Het stage dat ze nu hebben staan ziet er (op foto) maar matig uit in mijn ogen.
Vooral omdat het juist de "speciale" editie is van Tomorrowland, maar wie weet hebben ze nog wat trucjes in hun mouw. :P
Wie zegt dat die stage niet veel kost? Zo te zien heeft de stage aardig wat bewegende onderdelen dus reken maar dat dat flink gaat kosten.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Broken Balance wrote:
Hard Invasion wrote:
Broken Balance wrote: Bewegende onderdelen zijn bij lange na niet snel genoeg voor zulke show onderdelen. Stages bewegen vaak enorm traag i.v.m. dat het fragiel is en dat zo'n set up enorm veel kost.
Daarbij is een Led scherm niet goedkoop, het hangt er van af wat je er op projecteert. Als je naar EDC kijkt dan zijn Ledschermen in zulke gevallen beter dan een bewegend stage element.
Het mag wel wat kosten vind ik aangezien de mensen die naar Tomorrowland gaan er toch wel vrij veel voor betalen ook. Het stage dat ze nu hebben staan ziet er (op foto) maar matig uit in mijn ogen.
Vooral omdat het juist de "speciale" editie is van Tomorrowland, maar wie weet hebben ze nog wat trucjes in hun mouw. :P
Wie zegt dat die stage niet veel kost? Zo te zien heeft de stage aardig wat bewegende onderdelen dus reken maar dat dat flink gaat kosten.
Ze hebben dit jaar wel dubbele inkomen he en dan ziet het er nog steeds wat goedkoop uit in vergelijking.
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Broken Balance wrote:
Hard Invasion wrote:
Ik zeg niet dat de stage er goedkoop uit ziet , maar in vergelijking met vorige stages (die waarschijnlijk ook duur waren) vind ik deze matig ,vooral omdat dit een soort "jubileum" is. :) Maar het is nog niet af dus misschien komt er nog wel wat vets.
J
6 posts member since 2014
last seen Jul 2014
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Broken Balance wrote: EDC
Las Vegas toch, of niet Anithing?
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
is niet grappig meer
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Miwer wrote: Ze hebben dit jaar wel dubbele inkomen he en dan ziet het er nog steeds wat goedkoop uit in vergelijking.
Dus ook dubbele uitgaven.. het festival terrein nog extra boeken kost al enorm veel.
rakkietakkie wrote:
Broken Balance wrote: EDC
Las Vegas toch, of niet Anithing?
Hardtraxxer
87 posts member since 2013
last seen Jun 2017
Iemand die Dominator opbouw foto´s heeft?
E
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2013
last seen Mar 2015
Nieuwe spoilerpics van vandaag

Mainstage vandaag: Het Feest/stage opbouw topic.
De operastage afgewerkt: Het Feest/stage opbouw topic.

De cafeinastage: Het Feest/stage opbouw topic.
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Eargasmmm wrote:Nieuwe spoilerpics van vandaag

foto's
Q-Dance stage heb je toevallig niet ;) ?
E
Hardtraxx Newbie
last seen Mar 2015
Hard Invasion wrote:

foto's
dat is dus de enige stage die jaarlijks geheim kan blijven tot het festival start :-)

Het enige dat ik weet is dat het niet meer outdoor is (staat wel op de app zo). Op de plek van de Q staat nu een permanente tent van 1400m² dacht ik.
Hardtraxxer
162 posts member since 2012
last seen Aug 2018

Mainstage vandaag: Het Feest/stage opbouw topic.
Liggen zo te zien nog een heel aantal onderdelen op de grond voor de stage, zal misschien dus nog wel iets gaan aan veranderen. Ziet er idd minder "3D" uit als de vorige 2 jaar, maar daarom niet minder mooi

En daarbij, ik kom niet alleen voor de mainstage en hoe die er uitziet, ik ga voor het totaalpakket ;)
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Eargasmmm wrote:
Hard Invasion wrote:

foto's
dat is dus de enige stage die jaarlijks geheim kan blijven tot het festival start :-)

Het enige dat ik weet is dat het niet meer outdoor is (staat wel op de app zo). Op de plek van de Q staat nu een permanente tent van 1400m² dacht ik.
Er is ook niet echt een Q-dance stage dit jaar he (ze zullen denk het q-dane/qult/pussy lounge logo per dag verwisselen)
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
Zie ik daar een function 1 systeem? :$
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
Eargasmmm wrote:
Hard Invasion wrote:

foto's

kijk de app staat gewoon op dezelfde plek als vorig jarig en gewoon open air :)
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Dominator updates please
D
Hardtraxxer
80 posts member since 2013
last seen Mar 2016
precies, dominator plss
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2011
last seen Nov 2015
Basxt wrote:Zie ik daar een function 1 systeem? :$
ja, maar is dat zo bijzonder?
E
Hardtraxx Newbie
last seen Mar 2015
hdhessel wrote:

app geeft dingen van vorig jaar weer :-)
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
tommeh wrote:Dominator updates please
Telefoon niet bij, maar ben er gisteren langs gefietst.

Los van veel steigerwerk was er nog weinig te zien. Kon ook niet ontdekken waar de extra area komt.
Vooralsnog lijkt het erop dat de Early 2013 tent en de 2e Mainstream tent (aan strandpunt) er sws staan.

Wel waren ze een of andere zweefmolen-kermis attractie aan het opbouwen bij de foodcorner (hoge paal, viel behoorlijk op)

Zal kijken of ik morgen wel foto's kan maken (ga denk weer rondje fietsen)
M
1 posts member since 2014
last seen Jul 2014
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
Eargasmmm wrote:
hdhessel wrote:

app geeft dingen van vorig jaar weer :-)

Ik zie het al Q-dance is op dezelfde plek als vorig jaar Qult is boven op het bergje voor de bekende en Pussy Lounge kan ik niet vinden maar is in een tent
M
7 posts member since 2014
last seen Jul 2015
Tomorrowland Mainstage light testing:
N
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2011
last seen Dec 2017
Airbeat One 2014