Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 10:50 
 
Hardtraxx Newbie

Ziet er inderdaad niet echt heel lekker uit.
Kwam deze foto nog tegen van de easy tentjes.
Lijkt er op dat ze zo'n beetje hetzelfde zijn als vorrig jaar.
Afbeelding

En de oude en vertrouwde ingang van dreamville in opbouw:
Afbeelding

foto's komen van twitter account Tormorrowland10years :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 13:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Broken Balance schreef:
Bewegende onderdelen zijn bij lange na niet snel genoeg voor zulke show onderdelen. Stages bewegen vaak enorm traag i.v.m. dat het fragiel is en dat zo'n set up enorm veel kost.
Daarbij is een Led scherm niet goedkoop, het hangt er van af wat je er op projecteert. Als je naar EDC kijkt dan zijn Ledschermen in zulke gevallen beter dan een bewegend stage element.


Het mag wel wat kosten vind ik aangezien de mensen die naar Tomorrowland gaan er toch wel vrij veel voor betalen ook. Het stage dat ze nu hebben staan ziet er (op foto) maar matig uit in mijn ogen.
Vooral omdat het juist de "speciale" editie is van Tomorrowland, maar wie weet hebben ze nog wat trucjes in hun mouw. :P


Wie zegt dat die stage niet veel kost? Zo te zien heeft de stage aardig wat bewegende onderdelen dus reken maar dat dat flink gaat kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 13:51 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Hard Invasion schreef:
Broken Balance schreef:
Bewegende onderdelen zijn bij lange na niet snel genoeg voor zulke show onderdelen. Stages bewegen vaak enorm traag i.v.m. dat het fragiel is en dat zo'n set up enorm veel kost.
Daarbij is een Led scherm niet goedkoop, het hangt er van af wat je er op projecteert. Als je naar EDC kijkt dan zijn Ledschermen in zulke gevallen beter dan een bewegend stage element.


Het mag wel wat kosten vind ik aangezien de mensen die naar Tomorrowland gaan er toch wel vrij veel voor betalen ook. Het stage dat ze nu hebben staan ziet er (op foto) maar matig uit in mijn ogen.
Vooral omdat het juist de "speciale" editie is van Tomorrowland, maar wie weet hebben ze nog wat trucjes in hun mouw. :P


Wie zegt dat die stage niet veel kost? Zo te zien heeft de stage aardig wat bewegende onderdelen dus reken maar dat dat flink gaat kosten.

Ze hebben dit jaar wel dubbele inkomen he en dan ziet het er nog steeds wat goedkoop uit in vergelijking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hard Invasion schreef:
Broken Balance schreef:
Bewegende onderdelen zijn bij lange na niet snel genoeg voor zulke show onderdelen. Stages bewegen vaak enorm traag i.v.m. dat het fragiel is en dat zo'n set up enorm veel kost.
Daarbij is een Led scherm niet goedkoop, het hangt er van af wat je er op projecteert. Als je naar EDC kijkt dan zijn Ledschermen in zulke gevallen beter dan een bewegend stage element.


Het mag wel wat kosten vind ik aangezien de mensen die naar Tomorrowland gaan er toch wel vrij veel voor betalen ook. Het stage dat ze nu hebben staan ziet er (op foto) maar matig uit in mijn ogen.
Vooral omdat het juist de "speciale" editie is van Tomorrowland, maar wie weet hebben ze nog wat trucjes in hun mouw. :P


Wie zegt dat die stage niet veel kost? Zo te zien heeft de stage aardig wat bewegende onderdelen dus reken maar dat dat flink gaat kosten.


Ik zeg niet dat de stage er goedkoop uit ziet , maar in vergelijking met vorige stages (die waarschijnlijk ook duur waren) vind ik deze matig ,vooral omdat dit een soort "jubileum" is. :) Maar het is nog niet af dus misschien komt er nog wel wat vets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 15:07 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 15:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
EDC


Las Vegas toch, of niet Anithing?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is niet grappig meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 17:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Miwer schreef:
Ze hebben dit jaar wel dubbele inkomen he en dan ziet het er nog steeds wat goedkoop uit in vergelijking.

Dus ook dubbele uitgaven.. het festival terrein nog extra boeken kost al enorm veel.

rakkietakkie schreef:
Broken Balance schreef:
EDC


Las Vegas toch, of niet Anithing?


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand die Dominator opbouw foto´s heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 20:10 
 
Hardtraxx Newbie

Nieuwe spoilerpics van vandaag

Mainstage vandaag: Afbeelding
De operastage afgewerkt: Afbeelding

De cafeinastage: Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eargasmmm schreef:
Nieuwe spoilerpics van vandaag

foto's


Q-Dance stage heb je toevallig niet ;) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 20:51 
 
Hardtraxx Newbie

Hard Invasion schreef:
Eargasmmm schreef:
Nieuwe spoilerpics van vandaag

foto's


Q-Dance stage heb je toevallig niet ;) ?

dat is dus de enige stage die jaarlijks geheim kan blijven tot het festival start :-)

Het enige dat ik weet is dat het niet meer outdoor is (staat wel op de app zo). Op de plek van de Q staat nu een permanente tent van 1400m² dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eargasmmm schreef:
Nieuwe spoilerpics van vandaag

Mainstage vandaag: Afbeelding


Liggen zo te zien nog een heel aantal onderdelen op de grond voor de stage, zal misschien dus nog wel iets gaan aan veranderen. Ziet er idd minder "3D" uit als de vorige 2 jaar, maar daarom niet minder mooi

En daarbij, ik kom niet alleen voor de mainstage en hoe die er uitziet, ik ga voor het totaalpakket ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 20:57 
 
Hardtraxx Addict

Eargasmmm schreef:
Hard Invasion schreef:
Eargasmmm schreef:
Nieuwe spoilerpics van vandaag

foto's


Q-Dance stage heb je toevallig niet ;) ?

dat is dus de enige stage die jaarlijks geheim kan blijven tot het festival start :-)

Het enige dat ik weet is dat het niet meer outdoor is (staat wel op de app zo). Op de plek van de Q staat nu een permanente tent van 1400m² dacht ik.

Er is ook niet echt een Q-dance stage dit jaar he (ze zullen denk het q-dane/qult/pussy lounge logo per dag verwisselen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 21:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zie ik daar een function 1 systeem? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 23:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eargasmmm schreef:
Hard Invasion schreef:
Eargasmmm schreef:
Nieuwe spoilerpics van vandaag

foto's


Q-Dance stage heb je toevallig niet ;) ?

dat is dus de enige stage die jaarlijks geheim kan blijven tot het festival start :-)

Het enige dat ik weet is dat het niet meer outdoor is (staat wel op de app zo). Op de plek van de Q staat nu een permanente tent van 1400m² dacht ik.



kijk de app staat gewoon op dezelfde plek als vorig jarig en gewoon open air :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 23:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dominator updates please
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 10:30 
 
Hardtraxxer

precies, dominator plss
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 11:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Zie ik daar een function 1 systeem? :$


ja, maar is dat zo bijzonder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 13:40 
 
Hardtraxx Newbie

hdhessel schreef:


kijk de app staat gewoon op dezelfde plek als vorig jarig en gewoon open air :)


app geeft dingen van vorig jaar weer :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Dominator updates please

Telefoon niet bij, maar ben er gisteren langs gefietst.

Los van veel steigerwerk was er nog weinig te zien. Kon ook niet ontdekken waar de extra area komt.
Vooralsnog lijkt het erop dat de Early 2013 tent en de 2e Mainstream tent (aan strandpunt) er sws staan.

Wel waren ze een of andere zweefmolen-kermis attractie aan het opbouwen bij de foodcorner (hoge paal, viel behoorlijk op)

Zal kijken of ik morgen wel foto's kan maken (ga denk weer rondje fietsen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2014 20:42 
 
Hardtraxx Newbie

Dominator opbouw 2014
https://album.partyflock.nl/84028873_3735440678.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 10:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eargasmmm schreef:
hdhessel schreef:


kijk de app staat gewoon op dezelfde plek als vorig jarig en gewoon open air :)


app geeft dingen van vorig jaar weer :-)



Ik zie het al Q-dance is op dezelfde plek als vorig jaar Qult is boven op het bergje voor de bekende en Pussy Lounge kan ik niet vinden maar is in een tent
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 10:55 
 
Hardtraxx Newbie

Tomorrowland Mainstage light testing:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2014 13:25 
 
Hardtraxx Newbie

Airbeat One 2014

Afbeelding
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen