Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 218  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

je kan meerder foto's in 1 post plaatsen he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb er nog twee van de donderdagavond... die ik nu wel kan posten :thumbup: aangezien feest al voorbij is
Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2014 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

This is going to be the mainstage....with big doors that can be opened. :3

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 01:29 
 
Hardtraxx Veteran

https://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/p ... 1404666333

Als ik dit zie, zijn die deuren al geopend. Zou ook niet mogelijk zijn om twee van die immense deuren open en dicht te doen gedurende de dag. Moet er wel heel veel ruimte zijn tussen de stage en het publiek
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 01:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

They have to create something like that....this 2d stage you can see right now would not fit to tomorrowland and the epic stages before. 10 Years...the biggest festival on earth....ID&T have to do something AMAZING. Lets see what they gona do.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 10:37 
 
Hardtraxx Newbie

Als ik de plaatjes zo zie lijkt het wel dat ze in het midden iets gaan doen met n lift ofzo....
Net alsof de DJ's naar beneden worden gebracht (meer als ik t plaatje van youtube bekijk)

Boek open en dicht slaan gaat nooit werken daar, daar ben ik vorrig jaar wel achter gekomen hoe groot en massief t is. In t midden wellicht n LED scherm met draaiende tandwielen er naast en dat die ene grote dan een lift laat zakken oid. Zou wel tof zijn :) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
https://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/large/859412365.jpg?1404666333

Als ik dit zie, zijn die deuren al geopend. Zou ook niet mogelijk zijn om twee van die immense deuren open en dicht te doen gedurende de dag. Moet er wel heel veel ruimte zijn tussen de stage en het publiek


Deuren zijn inderdaad al geopend, je ziet aan de zijkanten (nog niet bekleed) de vorm van een deur die al open staat. Als ik het goed heb :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

New Drone Pictures of the Mainstage....looks some kind of boring right now...nothing compared with the stages of 2012+2013...lets hope they will surprise us in the last 7 days...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 17:23 
 
Hardtraxx Newbie

Groot is het wel, maar ben echt niet overtuigd hoor.
En die twee zijkanten kunnen zeker niet dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jebus schreef:
Groot is het wel, maar ben echt niet overtuigd hoor.
En die twee zijkanten kunnen zeker niet dicht.

Volgens mij had ik ergens gelezen dat ze wel dicht konden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 19:36 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Jebus schreef:
Groot is het wel, maar ben echt niet overtuigd hoor.
En die twee zijkanten kunnen zeker niet dicht.

Volgens mij had ik ergens gelezen dat ze wel dicht konden :)

Het zit vast op een stellage en er zitten poorten in dus het is wel zeker dat er geen beweging in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

Aan de zijkanten zie je ook dat je er onderdoor kan om naar de andere stages/area's te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2014 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onzin verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 20:55 
 
Hardtraxxer

SPOILER!
In grote lijnen afgewerkte stage van tomorrowland (mainstage uiteraard) ;)
De belichting moet er wel nog volledig in zo te zien.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

Mwah, vorige jaren beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 20:57 
 
Hardtraxxer

kvind hem ook wel minder dan andere jaren, nu hopen dat er in dat gat een gezicht komt dat in 3d gemaakt is, zou echt wel veel doen aan het podium want nu vind ik het niet zo super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eigenaar2 schreef:
kvind hem ook wel minder dan andere jaren, nu hopen dat er in dat gat een gezicht komt dat in 3d gemaakt is, zou echt wel veel doen aan het podium want nu vind ik het niet zo super.

Zal wel een LED scherm komen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 21:33 
 
Hardtraxxer

Raven schreef:
eigenaar2 schreef:
kvind hem ook wel minder dan andere jaren, nu hopen dat er in dat gat een gezicht komt dat in 3d gemaakt is, zou echt wel veel doen aan het podium want nu vind ik het niet zo super.

Zal wel een LED scherm komen. ;)

kvind dat eerlijk gezegt maar goedkoop zo een ledscherm, moesten ze een gezicht maken waarvan bvb de lippen bewegen en dat het zogezegt spreekt en dan ledschermen in de ogen enzo zou ik het wel beter vinden, voor een festival als tomorrowland mag dat toch wel, wat nieuwe technieken uitproberen.
Zoieso zullen ze er uiteindelijk wel iets moois van maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 08:07 
 
Hardtraxx Newbie

Het oogt wat magertjes, vooral omdat er vorrig jaar watervallen en een hele vulcaan werd nagebootst.
Ik ga er van uit dat de tandwielen kunnen draaien en er nog wel het een en ander bij komt, anders vind ik het tomorrowland onwaardig.

Keep us up to date! :thumbsup: Vrijdag weten we in ieder geval meer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 10:34 
 
Hardtraxx Newbie

Uit dat grote rad wat er zo enorm uitsteekt verwacht ik nog wel dat er daar water naar beneden valt. en uit die schoorstenen zal wel rook komen. Het is inderdaad minder dan vorig jaar maar wie weet met een mooie belichting sta je er toch weer voor en denk je wauw :worship: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 16:15 
 
Hardtraxx Newbie

De inkom van Tomorrowland dit jaar.
Afbeelding
plattegrond tml zelf Afbeelding
plattegrond dreamville Afbeelding

Filmpje van de mainstage in testfase (vorige week)
https://mega.co.nz/#!tcAU3QxD!CCQWuNgLiXIe4LJuvhdvLBWvwvKfMYGv9QDlapqQxek
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 16:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

eigenaar2 schreef:
Raven schreef:
eigenaar2 schreef:
kvind hem ook wel minder dan andere jaren, nu hopen dat er in dat gat een gezicht komt dat in 3d gemaakt is, zou echt wel veel doen aan het podium want nu vind ik het niet zo super.

Zal wel een LED scherm komen. ;)

kvind dat eerlijk gezegt maar goedkoop zo een ledscherm, moesten ze een gezicht maken waarvan bvb de lippen bewegen en dat het zogezegt spreekt en dan ledschermen in de ogen enzo zou ik het wel beter vinden, voor een festival als tomorrowland mag dat toch wel, wat nieuwe technieken uitproberen.
Zoieso zullen ze er uiteindelijk wel iets moois van maken :)


Bewegende onderdelen zijn bij lange na niet snel genoeg voor zulke show onderdelen. Stages bewegen vaak enorm traag i.v.m. dat het fragiel is en dat zo'n set up enorm veel kost.
Daarbij is een Led scherm niet goedkoop, het hangt er van af wat je er op projecteert. Als je naar EDC kijkt dan zijn Ledschermen in zulke gevallen beter dan een bewegend stage element.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Bewegende onderdelen zijn bij lange na niet snel genoeg voor zulke show onderdelen. Stages bewegen vaak enorm traag i.v.m. dat het fragiel is en dat zo'n set up enorm veel kost.
Daarbij is een Led scherm niet goedkoop, het hangt er van af wat je er op projecteert. Als je naar EDC kijkt dan zijn Ledschermen in zulke gevallen beter dan een bewegend stage element.


Het mag wel wat kosten vind ik aangezien de mensen die naar Tomorrowland gaan er toch wel vrij veel voor betalen ook. Het stage dat ze nu hebben staan ziet er (op foto) maar matig uit in mijn ogen.
Vooral omdat het juist de "speciale" editie is van Tomorrowland, maar wie weet hebben ze nog wat trucjes in hun mouw. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2014 17:41 
 
Hardtraxx Newbie

De opbouw duurde vorig jaar tot en met donderdag, toen de camping open ging. Beetje geduld dus :-)
Ik vermoed wel dat voor het gezicht een deur zal openen zoals hun banner en zoals in het filmpje en zoals de doos waarin de bandjes zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 10:23 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding Heerlijke camping!
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 218  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen