je kan meerder foto's in 1 post plaatsen he 

Deuren zijn inderdaad al geopend, je ziet aan de zijkanten (nog niet bekleed) de vorm van een deur die al open staat. Als ik het goed hebwrote:https://d3j5vwomefv46c.cloudfront.net/photos/large/859412365.jpg?1404666333
Als ik dit zie, zijn die deuren al geopend. Zou ook niet mogelijk zijn om twee van die immense deuren open en dicht te doen gedurende de dag. Moet er wel heel veel ruimte zijn tussen de stage en het publiek

Volgens mij had ik ergens gelezen dat ze wel dicht kondenwrote:Groot is het wel, maar ben echt niet overtuigd hoor.
En die twee zijkanten kunnen zeker niet dicht.
Het zit vast op een stellage en er zitten poorten in dus het is wel zeker dat er geen beweging in zit.wrote:Volgens mij had ik ergens gelezen dat ze wel dicht kondenwrote:Groot is het wel, maar ben echt niet overtuigd hoor.
En die twee zijkanten kunnen zeker niet dicht.

Zal wel een LED scherm komen.wrote:kvind hem ook wel minder dan andere jaren, nu hopen dat er in dat gat een gezicht komt dat in 3d gemaakt is, zou echt wel veel doen aan het podium want nu vind ik het niet zo super.
kvind dat eerlijk gezegt maar goedkoop zo een ledscherm, moesten ze een gezicht maken waarvan bvb de lippen bewegen en dat het zogezegt spreekt en dan ledschermen in de ogen enzo zou ik het wel beter vinden, voor een festival als tomorrowland mag dat toch wel, wat nieuwe technieken uitproberen.wrote:Zal wel een LED scherm komen.wrote:kvind hem ook wel minder dan andere jaren, nu hopen dat er in dat gat een gezicht komt dat in 3d gemaakt is, zou echt wel veel doen aan het podium want nu vind ik het niet zo super.

Bewegende onderdelen zijn bij lange na niet snel genoeg voor zulke show onderdelen. Stages bewegen vaak enorm traag i.v.m. dat het fragiel is en dat zo'n set up enorm veel kost.wrote:kvind dat eerlijk gezegt maar goedkoop zo een ledscherm, moesten ze een gezicht maken waarvan bvb de lippen bewegen en dat het zogezegt spreekt en dan ledschermen in de ogen enzo zou ik het wel beter vinden, voor een festival als tomorrowland mag dat toch wel, wat nieuwe technieken uitproberen.wrote:Zal wel een LED scherm komen.wrote:kvind hem ook wel minder dan andere jaren, nu hopen dat er in dat gat een gezicht komt dat in 3d gemaakt is, zou echt wel veel doen aan het podium want nu vind ik het niet zo super.
Zoieso zullen ze er uiteindelijk wel iets moois van maken
Het mag wel wat kosten vind ik aangezien de mensen die naar Tomorrowland gaan er toch wel vrij veel voor betalen ook. Het stage dat ze nu hebben staan ziet er (op foto) maar matig uit in mijn ogen.wrote: Bewegende onderdelen zijn bij lange na niet snel genoeg voor zulke show onderdelen. Stages bewegen vaak enorm traag i.v.m. dat het fragiel is en dat zo'n set up enorm veel kost.
Daarbij is een Led scherm niet goedkoop, het hangt er van af wat je er op projecteert. Als je naar EDC kijkt dan zijn Ledschermen in zulke gevallen beter dan een bewegend stage element.
Heerlijke camping!