Sick 
SO naar Thijs Backfire voor zijn verzoekje!!wrote:Zaterdag, Dansvloer
SO naar Thijs Backfire voor zijn verzoekje!!wrote:Zaterdag, Dansvloer
Is die dik geworden?wrote:Wat zei je over D-Verze?
Geworden?wrote:Is die dik geworden?wrote:Wat zei je over D-Verze?
Als jij op zaterdag tussen 23:45 en 00:45 bij de Dansvloer staat sluit ik het niet uit.Is er nog een mogelijkheid om een roze koek te eten op het podium bij de zwarte cross?
Dit jaar geen extra's op de camping! We focussen ons op onze 2 grote shows op de indoor en outdoor UV.Komt er dit jaar ook weer een gezellige uptechno op de defqon after?
Geen idee hoelaat onze taxi teruggaat, dus ik zie in dat geval tot nu mogelijkheden.wrote:VRIENDEN, AMIGO'S.
Als jij op zaterdag tussen 23:45 en 00:45 bij de Dansvloer staat sluit ik het niet uit.Is er nog een mogelijkheid om een roze koek te eten op het podium bij de zwarte cross?
Ahh jammer. Trek helaas uptempo niet zo maar heb erg genoten vorig jaar van de techno set. Veel succes met de grote shows.wrote:VRIENDEN, AMIGO'S.
Dit jaar geen extra's op de camping! We focussen ons op onze 2 grote shows op de indoor en outdoor UV.Komt er dit jaar ook weer een gezellige uptechno op de defqon after?
Dan ga je toch naar Verknipt ofzo?wrote:Ahh jammer. Trek helaas uptempo niet zo maar heb erg genoten vorig jaar van de techno set. Veel succes met de grote shows.wrote:VRIENDEN, AMIGO'S.
Over Verknipt gesproken, wanneer maakt Jos nou eens 'n collab met 'n Techno artiest?????????wrote:Dan ga je toch naar Verknipt ofzo?
Dat is nog een grotere Red Flag dan naar Rizer luisterenwrote:Over Verknipt gesproken, wanneer maakt Jos nou eens 'n collab met 'n Techno artiest?????????wrote:Dan ga je toch naar Verknipt ofzo?
Dan trek ik hoogstpersoonlijk Jos zn voorhuid over een kanon.wrote:Over Verknipt gesproken, wanneer maakt Jos nou eens 'n collab met 'n Techno artiest?????????wrote:Dan ga je toch naar Verknipt ofzo?
wrote:Heb gehoord dat die groot zat is
Welcome to the darkside. Ik ga samen met mn vriendin naar uptempo feestenwrote:Ik begin uptempo ook steeds leuker te vinden joh, al zou ik een hele set nog niet kunnen volhouden denk ik. Mijn vriendin zegt ook dat mijn 2022-versie teleurgesteld zou zijn in mij