Reem ook overgestapt..... Wat een dag
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Het is sowieso een vreemde zomer op muzikaal vlak. Sinds Defqon zit ik ook in het trance-kamp...
Oh jee dat wens je je ergste vijand nog niet toe.....wrote:Het is sowieso een vreemde zomer op muzikaal vlak. Sinds Defqon zit ik ook in het trance-kamp...
love reddit manwrote:I don't like watching 5 (4) underfed guys playing 1 kick for an hour. But the general public seems to love your poop stain. I guess it's what the public wants that's important.
haha ja dit is toch heerlijk. Die gasten hebben geluk dat die vlezige het gemiddelde gewicht nog wat omhoog brengt.wrote:love reddit manwrote:I don't like watching 5 (4) underfed guys playing 1 kick for an hour. But the general public seems to love your poop stain. I guess it's what the public wants that's important.
Het T-woord niet benoemen in het uptempo topic svp.wrote:Oh jee dat wens je je ergste vijand nog niet toe.....wrote:Het is sowieso een vreemde zomer op muzikaal vlak. Sinds Defqon zit ik ook in het trance-kamp...
Tyfusherrie?wrote:Het T-woord niet benoemen in het uptempo topic svp.
View on YouTubewrote:Het T-woord niet benoemen in het uptempo topic svp.wrote:Oh jee dat wens je je ergste vijand nog niet toe.....wrote:Het is sowieso een vreemde zomer op muzikaal vlak. Sinds Defqon zit ik ook in het trance-kamp...
Hier een knoepert van een klassieker om het goed te maken Rikkert
Zo goed op de zaterdagochtend. Jammer dat je deze niet als afsluitplaat hebt gedraaid op Defqon 
maar rickzel ben je nou echt 1 van de jossen of niet?
Ik heb wel wat beters te doen johwrote:maar rickzel ben je nou echt 1 van de jossen of niet?
liegbeestwrote:Ik heb wel wat beters te doen johwrote:maar rickzel ben je nou echt 1 van de jossen of niet?
Je hebt gelijk ik heb inderdaad niks beters te doenwrote:liegbeestwrote:Ik heb wel wat beters te doen johwrote:maar rickzel ben je nou echt 1 van de jossen of niet?
in een drollenmasker optreden en daar bekend mee worden lijkt me een stuk interessanter dan wegrotten in de zoveelste saaie onderbetaalde 9 tot 5 baan zoals ieder ander mja
Last edited by Zaagkick on 14 Oct 2024 15:28, edited 1 time in total.
Die met die rooie baard en dat vettige kinnetje valt nu wel door de mand ja.
Gelukkig ben ik niet herkenbaar in beeld.
Ik zal mijn set 'Gezelligheid in de Rozenboom' hier ook snel met jullie delen. Jullie weten niet wat échte uptempo is.
Als ik de Hardtraxx tradities een beetje ken weet ik al voor 90% zeker dat Lud-O Sanderz volgend jaar op Defqon staat.
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 4 days ago
Jij vindt dit dus echt grappig?
Tuurlijk!wrote:Jij vindt dit dus echt grappig?
Ludo Sanders > Zure Wankers
wrote:Tuurlijk!wrote:Jij vindt dit dus echt grappig?
Ludo Sanders > Zure Wankers
Gezellige Uptempo op de zwarte cross. Dat wordt roke en feeste
Is al bekend welke dag?
Is al bekend welke dag?