Active topics in Algemeen
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Lekkere intro!
Climax spreekt mij niet echt aan, melodie klinkt behoorlijk als "One Blade" en die vocals.. Nah daar zal ik maar niks over zeggen
6/10.
x4wrote:Lekkere intro!Climax spreekt mij niet echt aan, melodie klinkt behoorlijk als "One Blade" en die vocals.. Nah daar zal ik maar niks over zeggen
6/10.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik vind het wel een vette track
Ik ben ook een grote van hem dus ik vind eigelijk 95% van zijn producties goed 
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Ik ben het wel met je eens, ik vind het wel een goede track opzich.wrote:Ik vind het wel een vette trackIk ben ook een grote van hem dus ik vind eigelijk 95% van zijn producties goed
Maar verder vind ik het ook niet heel veel speciaals. 7,5/10
ps. Studio
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ik geef hem tot hiertoe een 8,5 waardwrote:Ik ben het wel met je eens, ik vind het wel een goede track opzich.wrote:Ik vind het wel een vette trackIk ben ook een grote van hem dus ik vind eigelijk 95% van zijn producties goed
ps. Studio
Studio is inderdaad wel vet, zien we ineens welke aparatuur en programma's hij gebruikt. Welk programma is dat eigelijk ?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Ik denk Logic Studio pro, maar weet t eigelijk niet zekerwrote:Ik geef hem tot hiertoe een 8,5 waardwrote:Ik ben het wel met je eens, ik vind het wel een goede track opzich.wrote:Ik vind het wel een vette trackIk ben ook een grote van hem dus ik vind eigelijk 95% van zijn producties goed
ps. Studio![]()
Studio is inderdaad wel vet, zien we ineens welke aparatuur en programma's hij gebruikt. Welk programma is dat eigelijk ?
Kan ik ook zeker mee leven, tja mijn nickname zegt genoegwrote:Ik vind het wel een vette trackIk ben ook een grote van hem dus ik vind eigelijk 95% van zijn producties goed
Heeft inderdaad welw at weg van One Blade maar dat mag de pret niet bederven, ik vind he wel een (...) lekker nummer :o
Is ook voor het eerst dat ik d'r Willem hoor praten
daar wil ik wel eens in werken in die studio 
hij gebruikt logic ja en soms ableton dacht ik
en de track??
die moet ik een paar x horen want hij raakte me nu niet
wat normaal zijn tracks wel bij me doen
jammer
hij gebruikt logic ja en soms ableton dacht ik
en de track??
die moet ik een paar x horen want hij raakte me nu niet
wat normaal zijn tracks wel bij me doen
jammer
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ik niet, heb hem al is gehoord in High School Musical 2 film, daar sprak hij de stem van die kerel inwrote:Heeft inderdaad welw at weg van One Blade maar dat mag de pret niet bederven, ik vind he wel een (...) lekker nummer :o
Nederlandse versie natuurlijk
Vind het een beetje een Italiaanse intro... klinkt redelijk maar niet super
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
wrote:Kan ik ook zeker mee leven, tja mijn nickname zegt genoegwrote:Ik vind het wel een vette trackIk ben ook een grote van hem dus ik vind eigelijk 95% van zijn producties goed
Ik ken hem alleen maar van Rocket Powerwrote:Ik niet, heb hem al is gehoord in High School Musical 2 film, daar sprak hij de stem van die kerel inwrote:Heeft inderdaad welw at weg van One Blade maar dat mag de pret niet bederven, ik vind he wel een (...) lekker nummer :o
Nederlandse versie natuurlijk
Heel erg vette plaat! Ik vind persoonlijk dat Headhunterz zijn emoties/gevoelens er goed in heeft verwerkt! Want als ik namelijk goed luister dan hoor je dat gewoon en dan merk je het!
Erg goede track dus, de vocals zijn dan nog wel altijd een beetje, tjah.. ego, maar ze zeggen wel zeer zeker wat. En volgens mij is het gewoon Headhunterz/Willem zijn idee om zijn mening en emoties ten gehore te brengen in een plaat, wat hij erg goed doet, maar misschien iets te overdreven deed in Just say my Name!
Ook vind ik het idee van het filmpje online zetten wel leuk, zo zie je toch net iets meer van de dj/producer dan dat ie achter de draaitafels staat. En Willem probeerd hier ook gewoon wat mee te zeggen!
Erg goede track dus, de vocals zijn dan nog wel altijd een beetje, tjah.. ego, maar ze zeggen wel zeer zeker wat. En volgens mij is het gewoon Headhunterz/Willem zijn idee om zijn mening en emoties ten gehore te brengen in een plaat, wat hij erg goed doet, maar misschien iets te overdreven deed in Just say my Name!
Ook vind ik het idee van het filmpje online zetten wel leuk, zo zie je toch net iets meer van de dj/producer dan dat ie achter de draaitafels staat. En Willem probeerd hier ook gewoon wat mee te zeggen!
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ja ik vind het ook echt vet dat hij zo een filmpje online zet, ik had er al 2 van de noisecontrollers en dan van showtek al enkele gezien in hun studio, en ik dacht van :'waarom doet Willem zoiets niet, ik wil echt zien waar hij zijn nummers maakt en welke aparatuur & programma's 
Oh my..wrote:blijft gewoon de beste Producer
Hmm, het is wel redelijk, maar niet vernieuwend, dus dat is jammer, zeker met zo'n titel. Ik had liever een beukertje op de B kant van Woznotwoz gezien!
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Is mijn mening natuurlijkwrote:Oh my..wrote:blijft gewoon de beste Producer
"Niet goed vinden" is verkeerd gezegd. Het zijn mensen die voornamelijk zijn vocals en gedrag wat ie uitstraalt niet kunnen hebben. Want zeg is eerlijk, Headhunterz heeft kwaliteiten..
Headhunterz is een kerel met een overgroot ego, "You Hate Me Or You Love Me", "Just Say My Name".. Als je zulke tracks op je naam heb staan kun je verwachten dat mensen je gaan haten toch?wrote:Is mijn mening natuurlijkwrote:Oh my..wrote:blijft gewoon de beste ProducerIk weet dat er veel mensen zijn die hem niet goed vinden maar zoals ik al zei , het is mijn mening
En ik zeg niet dat al zijn tracks kut zijn, The Sacrifice en Rock Civilization zijn zeker vette tracks.
Je kan de teksten ook te serieus nemen, ik vind nummers als hate it or love it echt geweldig.
Ja hallo, in dat nummer zit een break van een minuut lang met gezeik over hoe geweldig meneertje Willem wel niet is, ja daar kan je moeilijk over heen kijken..wrote:Je kan de teksten ook te serieus nemen
wrote:Heeft inderdaad welw at weg van One Blade maar dat mag de pret niet bederven, ik vind he wel een (...) lekker nummer :o
http://q-dance.nl/main.php?pid=146036&P ... 3197413fc4" target="_blank" rel="nofollow