Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2009 01:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Tekk schreef:
Ik word er trouwens schijtziek van dat in veel posts mensen Headhunterz benoemen als Willem..


Ja erg verschrikkelijk :/ , doe dan gewoon hhz of Headhunterz ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2009 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mwah, we hadden het nu echt over de persoon achter Headhunterz... Ik vind dat je dan wel Willem kan zeggen.

Verder, al maak je een lange post over Headhunterz, dan is het echt Headhunterz hier en Headhunterz daar, dus dan vind ik het wel prettig om zo nu en dan af te wisselen met Willem :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2009 23:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vette track, zeker 8/10 ;) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het echt een knaller
die melodie bijft hangen
zit ook goed in elkaar
niet te veel geouwehoer met die haper toontjes
dus zit goed in elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

douwe141 schreef:
zit ook goed in elkaar

dus zit goed in elkaar


Beetje dubbelop ofniet, maar je hebt wel gelijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2009 23:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het ook best wel een vet nummertje hoor, maar HHz heeft natuurlijk ook wel betere tracks gemaakt.
Maar niet elk nummer kan echt goed zijn natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 00:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind em wel vet! zeer zeker niet 1 van zijn beste, maar toch..
Leuk om te weten dat hij al die stemmen heeft gedaan :P

En ik heb Willem of HHZ of Headhunterz wél ontmoet, op Q-base, tijdens de set van Wildstylez stond hij namelijk gewoon naast ons te springen, en het is een hardstikke toffe kerel, die gewoon normaal doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is een goeie track
niet de slechste maar ook niet de beste
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2009 16:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
En ik heb Willem of HHZ of Headhunterz wél ontmoet, op Q-base


Nou, dan mag jij hem wel Willem noemen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2009 19:46 
 
Hardtraxx Veteran



Nog een filmpje headhunterz en wildstylez in de cocoon @ reverze
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2009 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hahahaha wat een gasten ook he!

Citaat:
Nou, dan mag jij hem wel Willem noemen xd

Thanks! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2009 17:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Je kan de teksten ook te serieus nemen, ik vind nummers als hate it or love it echt geweldig.

Top nummertje!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2009 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker intro, saaie climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 07:46 
 
Hardtraxx Newbie

ik heb headhunterz ook een keer ontmoet (yesss mag dus willem zeggen!) dat was in leiden afgelopen zomer en ik heb daar behoorlijk lang met hem staan ouwehoeren over van alles en nog wat lekkere wijven,zuipen etc en hij is opzekers niet arrogant of wat dan ook! Hij bood ons wat te drinken aan ouwehoerde gezellig mee en bleef zelfs nog ff hangen nadat ie gedraaid had... Dus ik weet niet wat de meeste van hem denken of wat dan ook het zal hem vast ook vrij weinig boeien voorlopig staad hij op elke mainstage zowat en wij zitten hier hahaha whatever ik vind het een chille gast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 09:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bobstr schreef:
ik heb headhunterz ook een keer ontmoet (yesss mag dus willem zeggen!) dat was in leiden afgelopen zomer en ik heb daar behoorlijk lang met hem staan ouwehoeren over van alles en nog wat lekkere wijven,zuipen etc en hij is opzekers niet arrogant of wat dan ook! Hij bood ons wat te drinken aan ouwehoerde gezellig mee en bleef zelfs nog ff hangen nadat ie gedraaid had... Dus ik weet niet wat de meeste van hem denken of wat dan ook het zal hem vast ook vrij weinig boeien voorlopig staad hij op elke mainstage zowat en wij zitten hier hahaha whatever ik vind het een chille gast!

Bij zulke verhalen, gaat hij weer een stapje omhoog bij mij en hij stond al hoog :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Headhunter(4)Ever schreef:
bobstr schreef:
ik heb headhunterz ook een keer ontmoet (yesss mag dus willem zeggen!) dat was in leiden afgelopen zomer en ik heb daar behoorlijk lang met hem staan ouwehoeren over van alles en nog wat lekkere wijven,zuipen etc en hij is opzekers niet arrogant of wat dan ook! Hij bood ons wat te drinken aan ouwehoerde gezellig mee en bleef zelfs nog ff hangen nadat ie gedraaid had... Dus ik weet niet wat de meeste van hem denken of wat dan ook het zal hem vast ook vrij weinig boeien voorlopig staad hij op elke mainstage zowat en wij zitten hier hahaha whatever ik vind het een chille gast!

Bij zulke verhalen, gaat hij weer een stapje omhoog bij mij en hij stond al hoog :D :thumbsup:


Haha.. dat was al bekend :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 18:07 
 
Hardtraxx Newbie

Ik heb ook wel is mee gemaakt dat hij midden in een setje weg ging... dus iedereen dacht dat die na een half uurtje al weg was. Bleek die buiten een sigaret te roken of iets dergelijks (wat bijna een half uur duurde.......). Maar verder zou ik niet weten of hij arrogant is of niet. Ik ken hem niet, dus ga ook geen mening geven over zijn persoonlijkheid. Zijn producties zijn iig wel lekker, die melo blijft lekker hangen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2009 19:32 
 
Hardtraxx Newbie

kan me ergens ook best voorstellen dat je als bekende artiest zijnde
dr af en toe best leip van kan worden allerlei vragen naar je kop en etc
maar goed ik had iig geen idee van wat een arrogant figuur iig
maar wie weet als ik m nog eens spreek ergens dat het dan wel het geval is
vind persoonlijk zn big scantraxx daddy een stuk arroganter iig
maar fuck it ben groot fan van wat ie maakt hoe meer hoe beter!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2009 00:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En overall: wie zegt dat een beetje arrogantie slecht is? Volgens mij komt dat juist een artiest ten goede uit!

Maar boeie, HHZ is en blijft torenhoog boven de rest uitsteken. Held!
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen