Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 21:51 

Hardtraxxer

Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik moet hem hier anders gaan we in het 'Wist je dat' topic nogal offtopic.

Filmpje van Headhunterz die naar mijn mening binnenkort afscheid gaat nemen van de hardstyle. Hij is ook vrij
geƫmotioneerd zijn verhaal aan het doen
Filmpje: https://www.facebook.com/photo.php?v=10151897794047019
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 22:28 

Hardtraxx Newbie

En waar haal je vandaan dat hij afscheid neemt? :innocent:
Hij vertelt alleen maar dat hij 'verder' gaat. Wie weet blijft hij gewoon doorgaan met hardstyle maar gaat hij het meer mixen met andere genres. (Wat op zich niet zo'n probleem is.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 23:09 

Hardtraxxer

Ik denk zelf ook dat hij afscheid neemt van de hardstyle.
Eigenlijk ben ik helemaal niet verrast als hij nu house etc zou maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 23:12 

Hardtraxx Veteran

Mooie manier hoe hij dit uit.
Het is jammer voor de hardstyle scene, maar was wel te verwachten. Zijn nieuwere producties zijn wisselend, de ene was vet de andere minder (maar dit heb je denk ik altijd, bij iedere artiest wel).
Ik vond zijn oudere tracks wel een van de vetste! Door hem ben ik merendeels naar hardstyle gaan luisteren.

Ik wens hem natuurlijk veel succes, met welke beslissing hij ook maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 23:22 

Hardtraxx Veteran

Laatste echt hele dikke track was Headshot :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 23:29 

Hardtraxx Addict

Als een echt officieel afscheid zie ik het niet, maar toch verdient de man een standbeeld voor zijn bijdrage aan de scene. Hate It Or Love It, Power of the Mind, Scrap Attack, Power of Music, Headshot, Colours... :loving: Alleen maar kwaliteit, want From Within en The Message Is Hardstyle tellen niet mee. (behalve de Winne-edit!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 23:56 

Kwisniks schreef:
Als een echt officieel afscheid zie ik het niet, maar toch verdient de man een standbeeld voor zijn bijdrage aan de scene. Hate It Or Love It, Power of the Mind, Scrap Attack, Power of Music, Headshot, Colours... :loving: Alleen maar kwaliteit, want From Within en The Message Is Hardstyle tellen niet mee. (behalve de Winne-edit!)

Dat zijn grotendeels niet echt de platen waar je bij hhz als contributie aan de scene aan denkt :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 01:28 

Hardtraxx Addict

Ik wilde niet alleen oude platen opnoemen, dat is zo makkelijk :P. Het ging er meer om dat hij naar mijn mening zoveel sterke platen door de jaren heen heeft gebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 03:04 

Hardtraxx Veteran

Hardstylerzzzz schreef:
Is de HWS podcast nu ook gestopt?

Nee, net als zij label HWS gaat dat door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 05:38 

Hardtraxx Veteran

als headhunterz overgaat naar een andere stijl respecteer ik dat, die man heeft waarschijnlijk meer doorgemaakt dan wij verwachten en heeft ons zoveel pareltjes van tracks gegeven. ik noem het project one album samen met wildstylez, tracks als the sacrifice, d-tuned, aiming for ur brain, blame it on the music en de voor mij vette recente tracks van hem Doomed en Headshot. moge hij net zulke vette house maken als showtek, van het hardere caliber graag, amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 09:11 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
het is onmogelijk om muziek te maken waar je niet volledig achter staat denk ik, dus laat hem lekker creatief z'n gang gaan en dan merk ik vanzelf wel of het voor mij is of niet. :)

copy paste uit het wjd topic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 16:52 

Hardtraxxer

hij laat niet voor niks zijn haar groeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 17:27 

ik word hier niet bepaald warm of koud van.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 17:32 

Hardtraxx Addict

En-er-gy schreef:

Dit dus.
Was een kwestie van tijd dit. Vroegere platen waren geniaal zoals vele al genoemd hebben. Maar daarna is het imo berg afwaarts gegaan met Willem. Kijkend naar de laatste 2 a 3 jaar heb ik zijn tracks nooit echt vet gevonden. Daarbij komt nog de meest overrated posdcast op het moment Hard With Style en United Kids Of The World was voor mij de max. Na dat nummer was ik echt klaar met Heady. Veel succes met wat die wilt gaan doen maar ik kan er niet echt wakker van liggen dat hij er mee stopt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 19:25 

Hardtraxx Veteran

Haal niet bepaald een afscheid uit dat filmpje. Maar goed hopelijk gaat hij dezelfde kant uit als Showtek dan mocht het toch zo zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 19:56 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 20:39 

Hardtraxx Addict

Mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 20:56 

Hardtraxxer

Na die reactie van Audiofreq lijkt het me wel duidelijk, die collab was zijn laatste hardstyle plaat.

Hard With Style vond ik de eerste episodes ontzettend goed en echt een toevoeging aan de 'hardstyle scene'. Later ging het bergafwaarts en ik geloof dat ik de laatste 10/15 episodes niet eens geluisterd heb. Zijn klassiekers staan er gelukkig wel alleen nu hopen dat andere DJ's ze nog gaan draaien op festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2014 23:58 

Hardtraxxer

Was opzich wel te verwachten, werd nou ook niet heel erg warm van zn laatste releases. Toch zal ik hem altijd herrineren aan zijn bijdrage aan de scene met zn wat oudere tracks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 03:29 

Ik ben dan nog wel Newbie, en ken dan ook eigenlijk alleen zijn nieuwere tracks, wat een drama zeg.. Lig er dan ook niet wakker van. Echter moet ik ook eerlijk zijn en zeggen dat ik het Project One album wel heel erg kon waarderen, jammer dat de platen die die maakte de laatste tijd zo ontzettend commercieel en soft waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 13:10 

Hardtraxx Veteran

kom maar met die collab met showtek :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 14:38 

Hardtraxx Veteran

Mooi gesproken mijnheer Knalkaak >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 14:48 

Hardtraxx Veteran

Heeft een hele grote bijdrage geleverd aan de scene (niet altijd op een positieve manier), maar om hier nou wakker van te liggen? Dit zag ik (en een hoop anderen ook denk ik) al 2 jaar geleden aankomen. Wel goed dat ie lekker z'n eigen ding doet en er in ieder geval open over is tegen zijn fans.

Dat overdreven spirituele gejank mag die wel mee ophouden van mij, niets meer dan een act imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 14:56 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Dat overdreven spirituele gejank mag die wel mee ophouden van mij, niets meer dan een act imo.

Hier ben ik het dus totaal niet mee eens, volgens mij meent hij wel degelijk wat hij in dat filmpje zei en vindt hij het ook erg zwaar om deze beslissing te nemen. Dus om dan maar gewoon zoiets klakkeloos op het internet te 'pleuren' is wel erg zwak, aangezien je het gewoon niet weet (ik zelf natuurlijk ook niet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 18:37 

Rickzel schreef:
Mooi gesproken mijnheer Knalkaak >.<

Haha en bedankt!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen