Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 19:48 

Aan het typen...

In tegenstelling tot velen hier stond Headhunterz juist symbool voor het nagenoeg verdwijnen van de aspecten waarvoor ik hardstyle ben gaan luisteren. Ik kan niet zeggen dat ik blij ben geweest met zijn toevoegingen aan de scene als Hardkick10's, hoge pitchkicks, house invloeden, lange breaks, kicks zonder impact maar met lange tails en kazige melodieën. En mede door zijn populariteit is hardstyle een heel eind in die richting geduwd. Geweldig dat miljoenen mensen wereldwijd nu naar hardstyle luisteren en dan vooral voor die mensen, maar ik zelf kan de passie voor die muziek niet meer met hen delen, daarvoor verschillen de passies veel te veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2014 21:17 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
In tegenstelling tot velen hier stond Headhunterz juist symbool voor het nagenoeg verdwijnen van de aspecten waarvoor ik hardstyle ben gaan luisteren. Ik kan niet zeggen dat ik blij ben geweest met zijn toevoegingen aan de scene als Hardkick10's, hoge pitchkicks, house invloeden, lange breaks, kicks zonder impact maar met lange tails en kazige melodieën. En mede door zijn populariteit is hardstyle een heel eind in die richting geduwd. Geweldig dat miljoenen mensen wereldwijd nu naar hardstyle luisteren en dan vooral voor die mensen, maar ik zelf kan de passie voor die muziek niet meer met hen delen, daarvoor verschillen de passies veel te veel.

Hier 100% mee eens. Hij had wel een grote invloed, maar echt niet een goede invloed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 11:08 

Donateur

Ik heb Headhunterz altijd ontlopen en vermeden, dus dit lijkt mij juist goed nieuws voor 'de scene'.

Persoonlijk was het ook helemaal geen aangenaam iemand, al wil Audiofreq anders doen geloven.

Hopelijk komt de samenwerking met Geck-o nog wel op de proppen.

Lyst schreef:

Volledig mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2014 04:25 

Bierkoning

Kleine bump.

Het zal me eerlijk gezegd een worst zijn of HHZ de scene uit stapt. Ik wil alleen Now Is The Time nog wel hebben :P Zou zonde zijn als daar nooit meer wat mee gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 01:22 

Hardtraxxer

Vond Headhunterz in het begin erg goed, vooral tracks als Rock civilization, sacrifice, Forever as one, digiwave, last of the mohicanz en nog een paar.
Daarna is het eigenlijk steeds minder geworden, af en toe nog eens een plaatje wat wel aardig klinkt.
Maar goed, als artiest groei je ook en ga je experimenteren met andere genres etc.. En dan kom je erachter dat je verder wilt met een andere stijl..
Heb toch wel respect voor de keus die hij maakt, ook als artiest moet je doen waar je je prettig bij voelt en stoppen met een genre waar je heel veel mee bereikt hebt lijkt me dan ook heel erg moelijk.
Ben alleen benieuwd of hij doorgaat onder Headhunterz, of misschien met Shilo ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 02:40 

Hardtraxx Veteran

Heady is op Reverze weer helemaal terug :D Ik hoor lekker veel ouwe klappers :loving:
Zo mag ik het graag horen , zo is hij op zn best naar mijn mening :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 12:16 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Heady is op Reverze weer helemaal terug :D Ik hoor lekker veel ouwe klappers :loving:
Zo mag ik het graag horen , zo is hij op zn best naar mijn mening :worship:

weet je de volledige tl toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 12:51 

Hardtraxxer

Ben idd benieuwd naar de tl :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 14:17 

Hardtraxx Veteran

Hij draaide een grote mash up van een 20/25 minuten met oa. Subsonic, It's what we are, Rock Civilization, Toulouse, Make It Loud edit, Dragonborn edit, Just say my name, Reignite edit, Psychedelic, MF Point of Perfection, From Within en Down With The Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 12:34 

Hardtraxx Newbie

Ik hoop echt niet dat ie stopt als hardstyle producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 12:41 

Hardtraxx Veteran

ΛUDIƟFR€Q ‏@audiofreqdj
Citaat:
@officialddame @djkolego HWS will most definitely continue. I think the definition will become a bit more loose. And thats good.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 16:55 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
ΛUDIƟFR€Q ‏@audiofreqdj
Citaat:
And thats good.

Oh nou ok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 17:06 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
ΛUDIƟFR€Q ‏@audiofreqdj
Citaat:
@officialddame @djkolego HWS will most definitely continue. I think the definition will become a bit more loose. And thats good.

Dus van House tot Terror en alles wat er tussen in valt. Prima. Maar zal wel niet zo zijn. Alleen House en commerciele kant van Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 17:09 

Hardtraxx Veteran

Ik verwacht eigenlijk wel Ambient, Harsh Noise, en wat Noise Provider of Qatja S-achtig spul
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 17:11 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Ik verwacht eigenlijk wel Ambient, Harsh Noise, en wat Noise Provider of Qatja S-achtig spul

Gecombineerd met een vleugje Pittbull meets Will-I-Am feat. Rihanna & Lady Gaga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 17:22 

Kraak... Piep...

hoebedoelje schreef:
Persoonlijk was het ook helemaal geen aangenaam iemand, al wil Audiofreq anders doen geloven.

Ik weet niet waar jij dat vandaan hebt maar zover ik hoor van de mensen die met/voor hem werken is hij juist een goed persoon, alleen heel afgesloten omdat hij zo druk is met alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 17:28 

Hardtraxx Addict

Hiwo schreef:

1. Headhunterz ft. TATU – Colors
2. Headhunterz & Tuneboy – Skincolors
3. Rebourne – Trigger
4. Headhunterz ft. Audiofreq – Breakout
5. Headhunterz - From Within (Winne Edit)
6. Headhunterz & Wildstylez – Down With The Hardstyle (Credible Mix)
7. Headhunterz – Rock Civilization
8. Headhunterz – Just Say My Name
9. Nicky Romero – Toulouse (Headhunterz Remix) Hard Bass Edit
10. Headhunterz – Psychedelic
11. Geck-o – It’s What We Are (Headhunterz Edit)
12. Blutonium Boy – Make It Loud (Headhunterz Remix) Ziggo Edit
13. Headhunterz – Reignite (Intro Vocal Edit)
14. Crystal Lake – Welcome To The Zoo
15. Headhunterz – Dragonborn (Edit)
16. Headhunterz & Brennan Heart – MF Point of Perfection (Dubstyle Mix)
17. Kaskade ft. Neon Trees – Lessons In Love (Headhunterz Remix)
18. Hardwell – Spaceman (Headhunterz Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 22:44 

Hardtraxxer

tommeh schreef:
Hiwo schreef:

1. Headhunterz ft. TATU – Colors
2. Headhunterz & Tuneboy – Skincolors
3. Rebourne – Trigger
4. Headhunterz ft. Audiofreq – Breakout
5. Headhunterz - From Within (Winne Edit)
6. Headhunterz & Wildstylez – Down With The Hardstyle (Credible Mix)
7. Headhunterz – Rock Civilization
8. Headhunterz – Just Say My Name
9. Nicky Romero – Toulouse (Headhunterz Remix) Hard Bass Edit
10. Headhunterz – Psychedelic
11. Geck-o – It’s What We Are (Headhunterz Edit)
12. Blutonium Boy – Make It Loud (Headhunterz Remix) Ziggo Edit
13. Headhunterz – Reignite (Intro Vocal Edit)
14. Crystal Lake – Welcome To The Zoo
15. Headhunterz – Dragonborn (Edit)
16. Headhunterz & Brennan Heart – MF Point of Perfection (Dubstyle Mix)
17. Kaskade ft. Neon Trees – Lessons In Love (Headhunterz Remix)
18. Hardwell – Spaceman (Headhunterz Remix)

Had de liveset al gevonden, toch bedankt !
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen