In tegenstelling tot velen hier stond Headhunterz juist symbool voor het nagenoeg verdwijnen van de aspecten waarvoor ik hardstyle ben gaan luisteren. Ik kan niet zeggen dat ik blij ben geweest met zijn toevoegingen aan de scene als Hardkick10's, hoge pitchkicks, house invloeden, lange breaks, kicks zonder impact maar met lange tails en kazige melodieën. En mede door zijn populariteit is hardstyle een heel eind in die richting geduwd. Geweldig dat miljoenen mensen wereldwijd nu naar hardstyle luisteren en dan vooral voor die mensen, maar ik zelf kan de passie voor die muziek niet meer met hen delen, daarvoor verschillen de passies veel te veel.
Hier 100% mee eens. Hij had wel een grote invloed, maar echt niet een goede invloed.wrote:In tegenstelling tot velen hier stond Headhunterz juist symbool voor het nagenoeg verdwijnen van de aspecten waarvoor ik hardstyle ben gaan luisteren. Ik kan niet zeggen dat ik blij ben geweest met zijn toevoegingen aan de scene als Hardkick10's, hoge pitchkicks, house invloeden, lange breaks, kicks zonder impact maar met lange tails en kazige melodieën. En mede door zijn populariteit is hardstyle een heel eind in die richting geduwd. Geweldig dat miljoenen mensen wereldwijd nu naar hardstyle luisteren en dan vooral voor die mensen, maar ik zelf kan de passie voor die muziek niet meer met hen delen, daarvoor verschillen de passies veel te veel.