Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schaamteloze repost:

patrickjeb schreef:
Enige vraag die mij nog binnen schiet is of je deze al gevonden hebt :D

Wildstylez schreef:
Carminizerz schreef:
Slingert daar in de buurt toevallig een Maneater remix?

Haha is die nooit gereleased dan? Zal eens kijken of die nog ergens heb

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 23:50 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Enige vraag die mij nog binnen schiet is of je deze al gevonden hebt :D

Wildstylez schreef:
Carminizerz schreef:
Slingert daar in de buurt toevallig een Maneater remix?

Haha is die nooit gereleased dan? Zal eens kijken of die nog ergens heb



Dubbele schaamteloze repost :$ sorrymoetdezehebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 00:09 
 
Hardtraxx Elite

ik heb altijd gehoopt op een e-force - who the hell are you (wildstylez remix) mag dit alsnog gebeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 08:28 
 
Hardtraxx Veteran

hoe zouden vissen een samenscholingsverbod ervaren................
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 14:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
hoe zouden vissen een samenscholingsverbod ervaren................


alsof ze achter het net vissen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 22:52 
 

jeffrey2107 schreef:
kunnen we nog vragen stellen?

zo ja is er nog een kans dat je track straightforward op een of andere manier uitkomt.

vind het een vette track en heb deze niet kunnen kopen en hoopte eigenlijk dat er inmiddels wel wat mogeliijk zou zijn mbt de release van deze track


zal ook even vervelend mijn eigen vraag bumpen.

sorry :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
jeffrey2107 schreef:
kunnen we nog vragen stellen?

zo ja is er nog een kans dat je track straightforward op een of andere manier uitkomt.

vind het een vette track en heb deze niet kunnen kopen en hoopte eigenlijk dat er inmiddels wel wat mogeliijk zou zijn mbt de release van deze track


zal ook even vervelend mijn eigen vraag bumpen.

sorry :whistle:


Straightforward is toch gewoon released in LCM004 samen met Back To History?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De hele heisa die rond die track is ontstaan, toen Deadmou5 pretendeerde dat Straightforward te veel op Some Chords zou lijken. Ik vind het absurd, maar helaas gaan we die track niet meer kunnen aanschouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 23:03 
 

Nuracore schreef:
jeffrey2107 schreef:
jeffrey2107 schreef:
kunnen we nog vragen stellen?

zo ja is er nog een kans dat je track straightforward op een of andere manier uitkomt.

vind het een vette track en heb deze niet kunnen kopen en hoopte eigenlijk dat er inmiddels wel wat mogeliijk zou zijn mbt de release van deze track


zal ook even vervelend mijn eigen vraag bumpen.

sorry :whistle:


Straightforward is toch gewoon released in LCM004 samen met Back To History?

was wel maar die is uit alle stores gehaald en niet meer te koop. back to history is volgens discogs uitgebracht als LCM004D2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2020 23:04 
 

simon10pont schreef:
De hele heisa die rond die track is ontstaan, toen Deadmou5 pretendeerde dat Straightforward te veel op Some Chords zou lijken. Ik vind het absurd, maar helaas gaan we die track niet meer kunnen aanschouwen.


ben er bang voor maar dacht vraag het gewoon brutaal, misschien kan ie nog komen als free releasje ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 23:13 
 
Artiest

jeffrey2107 schreef:
simon10pont schreef:
De hele heisa die rond die track is ontstaan, toen Deadmou5 pretendeerde dat Straightforward te veel op Some Chords zou lijken. Ik vind het absurd, maar helaas gaan we die track niet meer kunnen aanschouwen.


ben er bang voor maar dacht vraag het gewoon brutaal, misschien kan ie nog komen als free releasje ofzo


Die gaat niet meer online komen idd ook niet als free release. Had een brief van zijn advocaat gehad dat ze er een zaak van zouden gaan maken als we hem online lieten staan.
Nou denk ik dat ik de zaak had gewonnen, op akkoorden zit namelijk geen copyright, maar dan had ik in Amerika een advocaat in de arm moeten nemen en dat kon behoorlijk in de papieren gaan lopen. En het was een track waar ik misschien een paar honderd euro aan zou verdienen, dus heb ik maar eieren voor mijn geld gekozen. Ook aangezien Deadmau5 aardig diepen zakken heeft en te trots is om dit naast zich neer te leggen. Maar goed blijft irritant.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2020 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Per ongeluk een aantal USBs 'verliezen' met die track er op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 11:08 
 
Hardtraxxer

Goh z'n actie had ik nou echt niet verwacht van Deadmau5
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
jeffrey2107 schreef:
jeffrey2107 schreef:
kunnen we nog vragen stellen?

zo ja is er nog een kans dat je track straightforward op een of andere manier uitkomt.

vind het een vette track en heb deze niet kunnen kopen en hoopte eigenlijk dat er inmiddels wel wat mogeliijk zou zijn mbt de release van deze track


zal ook even vervelend mijn eigen vraag bumpen.

sorry :whistle:


Straightforward is toch gewoon released in LCM004 samen met Back To History?


Ja, wilde ik zeggen! Heb deze 'gewoon', maar was dus blijkbaar mazzel voordat ie offline werd gehaald :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Goh z'n actie had ik nou echt niet verwacht van Deadmau5


Het een heel getalenteerde gast, maar hij heeft ook een vrij groot ego. Vond 't wel geinig dat hij hardstyle in een livestream compleet belachelijk zat te maken en het simplistisch noemde om vervolgens zelf niet eens een kick te kunnen produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
joostmakaay schreef:
Goh z'n actie had ik nou echt niet verwacht van Deadmau5


Het een heel getalenteerde gast, maar hij heeft ook een vrij groot ego. Vond 't wel geinig dat hij hardstyle in een livestream compleet belachelijk zat te maken en het simplistisch noemde om vervolgens zelf niet eens een kick te kunnen produceren.


Je snapt wel dat dit satire was he :P Deadmau5 kan ook echt wel een kick produceren als hij wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:

Je snapt wel dat dit satire was he :P Deadmau5 kan ook echt wel een kick produceren als hij wil.


Met oefening vast ja, maar hij kan niet 123 een kick maken. Dat kan niemand. Er is letterlijk niks satirisch aan falen en vervolgens zeggen dat het een grapje is. Niemand zegt dat hij het niet zou kunnen, maar op dat moment kon hij het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DisAster schreef:
makrooy schreef:

Je snapt wel dat dit satire was he :P Deadmau5 kan ook echt wel een kick produceren als hij wil.


Met oefening vast ja, maar hij kan niet 123 een kick maken. Dat kan niemand. Er is letterlijk niks satirisch aan falen en vervolgens zeggen dat het een grapje is. Niemand zegt dat hij het niet zou kunnen, maar op dat moment kon hij het niet.


Het ging er ook om dat een hs kick snel te maken was waar hij dus aanzienlijk in faalde. Dat is opzicht het probleem niet als hij gewoon erkende dat het produceren van een goede hardstyle kick gewoon veel tijd en moeite kost. Falen is niet erg, daar leer je van. Maar zijn ego maakt het gewoon nog veel belachelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 17:46 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
DisAster schreef:
makrooy schreef:

Je snapt wel dat dit satire was he :P Deadmau5 kan ook echt wel een kick produceren als hij wil.


Met oefening vast ja, maar hij kan niet 123 een kick maken. Dat kan niemand. Er is letterlijk niks satirisch aan falen en vervolgens zeggen dat het een grapje is. Niemand zegt dat hij het niet zou kunnen, maar op dat moment kon hij het niet.


Het ging er ook om dat een hs kick snel te maken was waar hij dus aanzienlijk in faalde. Dat is opzicht het probleem niet als hij gewoon erkende dat het produceren van een goede hardstyle kick gewoon veel tijd en moeite kost. Falen is niet erg, daar leer je van. Maar zijn ego maakt het gewoon nog veel belachelijker.

Het is gewoon een diep triest figuur, niets meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

Rustig Miwer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2020 22:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Miwer... Pak een Snickers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2020 01:42 
 
Hardtraxx Addict

Solis schreef:
Miwer... Pak een Snickers.

Nah, ben me zelf toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2020 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is de Hardtraxx jury na langdurig wikken en wegen al gekomen tot een winnaar van de winactie? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2020 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Is de Hardtraxx jury na langdurig wikken en wegen al gekomen tot een winnaar van de winactie? :D

Was ik ook wel benieuwd naar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2020 00:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Is de Hardtraxx jury na langdurig wikken en wegen al gekomen tot een winnaar van de winactie? :D

Nuracore schreef:
Winactie
Ben jij ontzettend fan van zijn muziek en wil jij een vette Wildstylez vlag ontvangen? Zo kan jij het winnen:
Laat in een kort bericht achter wat je favoriete Wildstylez plaat is en waarom. Wildstylez kiest vervolgens één van deze personen uit als winnaar!

:)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen