Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 09:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geen probleem mannen! :)
Als er nog vragen zijn dan horen wij het graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
3. Wat is jullie mening over bepaalde hypes in de scene? Vinden jullie deze ook vaak tof of proberen jullie juist iets heel anders te doen?


Density schreef:
3. Zoals welke? Moedigen wij in ieder geval altijd aan. Het is niet perse dat wij erin meegaan. De ene hype vinden wij toffer dan de andere uiteraard. Wij zullen altijd ons eigen ding doen en of de mensen dat tof vinden is aan hun.


Bijvoorbeeld de anti-climax met screeches, kickrolls, daarna psy-kicks, de hoge 'laser' kicks etc. Nu zijn er toevallig zelfs wat platen met trance invloeden (van jullie, Sub Zero Project, The R3belz, Brennan Heart). Mijn vraag was of jullie het tof vinden dat veel tracks opeens op dezelfde hype inspringen of dat je liever ziet dat het wat meer onderscheidend is van elkaar. Trouwens, bij de trance invloeden waren jullie wel een van de eersten. Ik neem aan dat deze niet is geproduceerd met het oog op een bepaalde hype. Maar wel leuk dat er nu meerdere tracks in dit straatje passen. Trance moedig ik in ieder geval altijd aan.

Verder zijn mijn vragen gewoon beantwoord, bedankt voor jullie tijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Density schreef:
Above & Beyond
Ilan Bluestone
Seven Lions
Porter Robinson
San Holo
Netsky
Camo & Krooked
deadmau5
Odesza
Cosmic gate
Coldplay


Jullie snappen het zo goed :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 00:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Bijvoorbeeld de anti-climax met screeches, kickrolls, daarna psy-kicks, de hoge 'laser' kicks etc. Nu zijn er toevallig zelfs wat platen met trance invloeden (van jullie, Sub Zero Project, The R3belz, Brennan Heart). Mijn vraag was of jullie het tof vinden dat veel tracks opeens op dezelfde hype inspringen of dat je liever ziet dat het wat meer onderscheidend is van elkaar. Trouwens, bij de trance invloeden waren jullie wel een van de eersten. Ik neem aan dat deze niet is geproduceerd met het oog op een bepaalde hype. Maar wel leuk dat er nu meerdere tracks in dit straatje passen. Trance moedig ik in ieder geval altijd aan.
Verder zijn mijn vragen gewoon beantwoord, bedankt voor jullie tijd!


Ja liever wat meer onderscheidend van elkaar, anders blijft de muziek überhaupt altijd hetzelfde en krijg je nooit ontwikkeling. :)
Maar iets wat scoort krijgt automatisch wel volgers en dus wel artiesten die het "nadoen".
En nee I'm On My Way is inderdaad niet geproduceerd met het oog op een hype.(Meer als experiment en omdat wij liefhebber zijn van die sound) Überhaupt is dat niet ons doel op het produceren van een plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 08:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

01. Als jullie terug kijken naar Spoontech, lijkt het jullie dan tof om nog eens een collab te doen met een van die mensen (Vyral of Vazard ligt dan het meest voor de hand lijkt me)

02. Als jullie nog eens een collab met een hardcore artiest zouden doen, met welke artiest zouden jullie dit dan doen? Of als jullie het zelf doen, welke artiesten zouden dan jullie inspiratie zijn?

03. Gaan jullie album showcases doen op andere feesten? Ligt dat in de planning of worden jullie waarschijnlijk gewoon normaal geboekt waarbij jullie gewoon jullie ding doen. Als in bieden jullie het aan, aan organisatoren, om jullie te boeken als Prefix & Density The Second Pathway Showcase?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2019 10:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb nog wel een vraag rondom de releasedatum van jullie album. Is er specifiek voor een bepaalde periode in het jaar gekozen om het album te releasen? Releasedatum was eind maart en ik denk dat de meeste line-ups voor het festivalseizoen toen al wel redelijk rond waren (dit kan ik ook helemaal mis hebben). De kans is groot dat je dan dus de 'boost' die dit album kan geven mist in de belangrijkste periode van het jaar. Is dit bewust gedaan of wilden jullie het album gewoon de wereld in hebben na al die uren ploeteren in de studio? Is dit iets waar over na wordt gedacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 11:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
01. Als jullie terug kijken naar Spoontech, lijkt het jullie dan tof om nog eens een collab te doen met een van die mensen (Vyral of Vazard ligt dan het meest voor de hand lijkt me)

02. Als jullie nog eens een collab met een hardcore artiest zouden doen, met welke artiest zouden jullie dit dan doen? Of als jullie het zelf doen, welke artiesten zouden dan jullie inspiratie zijn?

03. Gaan jullie album showcases doen op andere feesten? Ligt dat in de planning of worden jullie waarschijnlijk gewoon normaal geboekt waarbij jullie gewoon jullie ding doen. Als in bieden jullie het aan, aan organisatoren, om jullie te boeken als Prefix & Density The Second Pathway Showcase?


1. Denk dat de sound te ver van ons afstaat momenteel. Alsnog respect voor de mannen daar die lekker hun ding doen. En we zijn hun wel dankbaar voor onze aller eerste release natuurlijk. :)

2. Wij vinden veel (melodieuze)platen van Tha Playah vet! Temple Of Disease (Tha Playah Remix), Walking The Line etc. Enorm goede producer, dus bij hem zou onze voorkeur dan liggen.

3. Dit is iets tussen de organisaties en onze agency. Wij staan in ieder geval open voor showcases. :) Onze focus ligt vooral op produceren, content maken en alles verder om p&d heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 12:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ik heb nog wel een vraag rondom de releasedatum van jullie album. Is er specifiek voor een bepaalde periode in het jaar gekozen om het album te releasen? Releasedatum was eind maart en ik denk dat de meeste line-ups voor het festivalseizoen toen al wel redelijk rond waren (dit kan ik ook helemaal mis hebben). De kans is groot dat je dan dus de 'boost' die dit album kan geven mist in de belangrijkste periode van het jaar. Is dit bewust gedaan of wilden jullie het album gewoon de wereld in hebben na al die uren ploeteren in de studio? Is dit iets waar over na wordt gedacht?


Een album is enorm veel werk, al helemaal op de manier hoe wij het hebben gedaan.
Alle randzaken eromheen hebben wij ook veel zelf geregeld. Dat hele proces was voor ons ook nieuw en iets waar je van leert.

Tactisch gezien, met het festival seizoen in gedachte hadden wij het beter derde kwartaal van 2018 kunnen uitbrengen inderdaad. Het was simpelweg gewoon toen nog niet klaar, ook al wilde wij het eigenlijk tegen die periode wel uitbrengen. Die plannen hiervoor zet je echt al ruim ervoor. Wij wilde het alleen niet blijven uitstellen. Zeker zo kritisch als wij zijn blijf je dan ook maar platen aanpassen tegen die tijd. Dus je zit dan gewoon met een deadline. Is zeker iets waar over na wordt gedacht in ieder geval, alleen is het dus opwegen tegenover elkaar.

Achteraf zijn wij in ieder geval super trots en kunnen wij nu ook kijken naar een geslaagde release en een top album feest. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2019 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix schreef:
Tactisch gezien, met het festival seizoen in gedachte hadden wij het beter derde kwartaal van 2018 kunnen uitbrengen inderdaad. Het was simpelweg gewoon toen nog niet klaar, ook al wilde wij het eigenlijk tegen die periode wel uitbrengen.


Maar is het dan niet mogelijk om in die periode al aan verschillende promotors of bookings-managers ofzo, te laten weten dat je in het voorjaar met een album komt? Zodat een Q-dance, Intents of een andere grote festival-organisator er al rekening mee kan houden, ookal is er naar het grote publiek verder nog niet veel bekend. Of willen die echt eerst de reacties van het publiek peilen voor zoiets?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen