Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 16:18 
 
Artiest

Steffnov schreef:
Hey B-Front, leuk dat je dit doet, zouden meer artiesten moeten doen :thumbup:

Vraagje, wat denk jij wat de oorzaak is van het feit dat steeds meer artiesten de onderkant van het genre opzoeken en zelfs naar de house soms doorschieten? Neem bijvoorbeeld een Headhunterz die nog net niet ervoor uit komt de HS achter zich te laten. Een frisse wind door je muziek laten waaien is nooit gek, maar het feit dat ze allemaal aan de commercieel aantrekkelijkere kant eindigen (ipv ook een aantal aan de hardere kant, enige voorbeeld is eigenlijk Hyperdrive die nu Bodyshock is), doet me toch vermoeden dat eigen wil niet als enige speelt. Zonder collega's af te vallen, wat is jouw visie hierop?



1: Ik denk dat sowieso smaken veranderen en ook passies. elke artiest heeft de vrijheid en als deze artiest iets anders wil moet die dat vooral doen. Anders wordt je niet gelukkig :) Dus je kan niet zeggen dat dat geen eigen wil is :)

Als je ziet hoe groot de house scene is is dat voor sommige ook aantrekkelijk. :) geen probleem mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 16:20 
 
Artiest

stefan_helmond schreef:
Bob, super tof dat je dit doet.

Heb jij zelf ooit drugs gebruikt?


Heey stefan!

Ja ik heb wel eens wat geprobeerd toen ik jonger was. Bedoel je expirimenteert wel eens. Nu niet meer.
Ik lus af en toe wel eens een drankje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 16:23 
 
Artiest

Pommer schreef:
Hoi Bob

Q: Als je een optreden hebt, in hoeverre bereid je deze dan voor? Als in de zin van, bepaal je van te voren de tracks die je gaat draaien, maak je een shortlist, is alles improvisatie, enzovoorts. Of verschilt dit ook per optreden?

Q: Je staat bekend als een 'raw hardstyle' artiest en het publiek verwacht ook van je dat je deze stijl draait tijdens je optredens, maar heb je nooit de neiging om eens een mooie melodieuze/mainstream track erdoorheen te gooien? En waarom wel/niet? Ik heb zelf al vele optredens van je meegemaakt, maar ik kan het me niet echt voor me halen.

Q: Wat was je opleiding/beroep voordat je kon leven van je dj/producer bestaan?

Verder, ga zo door :)


Hoi!!

1: Ik heb hier al antwoord op gegeven alleen ik selecteer voor grotere gigs wel tracks! alleen het is veel al improvisatie :)

2: Nou ik vind dat ik in het begin wel eens melodieuzere tracks draai :) vind het lekker om op te bouwen! :D Als mensen vinden dat dat niet kan hebben ze pech haha! :P

3: Heb een baantje als krantenjongen gehad. paar vakantie baantjes en verder school: Cios Sport opleiding :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 08:47 
 
Artiest

Als ik terug ben uit australie ga ik verder! :-)
Bedankt voor het geduld :-) (L) ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 19:27 
 
Artiest

jaron123 schreef:
Bob ten eerste je bent een zieke baas. Ten tweede je bent een baas. Ik vergeet nooit meer dat je hier in winterswijk kwam ondat een vriend van je moest draaien. Ik kijken en zie wat roods. Denk verrek het is bfront!
Je staat zo energiek achter de draaitafels en om te zien hoe je zelf losgaat geeft me elke x weer kippenvel.

Ik ben wel benieuwd hoe ziet een week in het leven van bob eruit. Zou je een soort tijdschema van je afgelopen week kunnen maken met wat je allemaal gedaan hebt? Naast produceren ook de kleine dingen zoals uit eten gaan of een gigantisch lekkere scheel laten. Ben ik wel benieuwd naar.


haha bedankt :)

mijn week is elke week anders. heb niet echt een vast schema! soms zou dat wel lekker zijn wat meer structuur maar dat gaat moeilijk met dit werk :)

ik zit natuurlijk in de studio. verschillende tijden (heb ook geleerd als het echt niet lukt dan ook niet te gaan forceren :))
verder doe ik sporten (squash, zwemmen, hardlopen, zaalvoetbal)
bij me vriendin zijn
Bij vrienden chillen (playstation etc)
Dus ik denk buiten dit een vrij normaal leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 19:28 
 
Artiest

Dakpan schreef:
B-Front schreef:
Ik heb wat ghost producties gedaan :)


Voor wie? A2, Dozer en Haunted?


Voor dozer heb ik wel eens mee geproduceerd :) vroeger redelijk wat dinge gedaan bij djs records :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 19:29 
 
Artiest

tijntjuh120 schreef:
Hey Bob! :)
Niet echt een vraag over jou, maar wat vind jij van het hele Blutonium Boy gebeuren? :P


Ja jammer om te zien aangezien het vroeger een ontzettend leuk label was met erg sterke producties. dus is natuurlijk niet echt meer wat het was. maar ik respecteer iedereen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 19:33 
 
Artiest

Darycka schreef:
Bedankt voor je eerste antwoorden! Blijft altijd interessant om van grote artiesten te horen hoe ze over bepaalde dingen denken! :) Had er ondertussen nog een paar meer bedacht:

Je draait af en toe ook tracks van upcoming producers (bijvoorbeeld Exit Mind). Ik kan me voorstellen dat je te veel tracks toegestuurd krijgt om ze allemaal te beluisteren, wat bepaalt voor jou of jij een track van een nieuwkomer die jou toegestuurd wordt gaat beluisteren? Is dat de naam van een label, de naam die een artiest opgebouwd heeft, of nog iets anders?

Daarnaast, hoe denk je dat talent, connecties en geluk zich tot elkaar verhouden als het op de kans tot doorbreken aankomt voor een nieuwe artiest? :)


Ik probeer zoveel mogelijk te luisteren mits ik tijd heb!
Soms zie ik sommige berichten ook over het hoofd waardoor ik later dan opeens de track hoor en denk oh koel! :)

vaak is het wel zo dat ik alleen reageer als ik het echt vet vind! anders ben ik heel de dag bezig met reageren op demo's

maar het maakt mij niet veel uit welke naam er staat! als de track maar vet en origineel is! dat mis ik de laatste tijd heel erg! jonge producers die juist de frisheid kunnen brengen gaan andere artiesten na doen! ik ben van mening dat je er wel komt als je je eigen sound gaat creëren. Organisaties zijn niet opzoek na een 2de ran-d of headhunterz noisecontrollers of wildstylez. of mij :P haha

je moet eruit schieten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 19:36 
 
Artiest

TiMOTHYb schreef:
Hé Bob! Leuk dat je ook eens een Q&A doet! :)



Op navolging van iemand anders die opmerkte dat de energie en passie altijd van je afstraalt tijdens je preformances: in hoeverre ben je op dit soort momenten bezig met hoe je je gedraagt achter de spelers, of je ervan bewust dat dit naast het muzikale ook een aardige rol speelt in de manier waarop mensen je preformance beoordelen. Ik kwam hierop doordat ik je destijds op Qlimax een kwartslag zag draaien om de melodie uit te kunnen beelden, en dat detail gaf mij echt overal kippenvel.

Veel succes de komende tijd, en alvast gefeliciteerd met de TOTY 2013 :)


het gebeurd gewoon! ik ben niet bezig tijdens de set van oh nu moet me arm die melody spelen. het gebeurd gewoon!
Het is er zo een beetje ingeslopen. als ik na mezelf kijk een paar jaar geleden was ik wat meer onervaren. nu ben ik wat verder en kan ik mezelf wat meer laten gaan ofzo! ik vind het ook fijn want als ik in het publiek sta ben ik vaak wat rustiger. ook ivm fotos etc. op het podium is mijn momentje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 19:41 
 
Artiest

Zenda schreef:
Yes, toch nog een vraag kunnen verzinnen. :P

Je hebt in meerdere landen gestaan waar hardstyle nog vrij klein is, terwijl het publiek in Nederland vaak al op meerdere feesten kennis gemaakt heeft met hardstyle in het algemeen en wellicht zelfs specifiek met jouw stijl. Zijn er verschillen om voor deze publieken te draaien? Zijn Nederlanders, zoals wel eens wordt gezegd, verwend geraakt en daarom moeilijker tevreden te krijgen, of valt dit mee?


Als ik eerlijk ben maakt het niet veel uit!
Je hebt boekingen waar iedereen uit zijn dak gaat en het volle bak is, je hebt boekingen waar het maar half half is en niet iedereen los gaat. Het is verschillend en heel wisselend per club discotheek of event.

Het ligt er ook aan wat er te doen is. ik snap dat mensen bijv liever 25 euro betalen voor 5 djs ipv 15 euro voor 1/2 djs

Het ligt echt aan locatie tijd plaats datum etc etc. Maar natuurlijk sta ik graag voor mensen die uit zijn dak gaan. ik heb ook wel eens boekingen gehad dan ga je zelf nog het hardste los haha! dan twijfel je ook wel eens aan je set. van was het wel goed! maar soms heb je wel eens van die boekingen waar mensen gewoon naar toe komen ipv om echt te partyen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 19:43 
 
Artiest

Snor schreef:
Allereerst heel erg leuk en gezellig dat je hier de tijd voor neemt! Wellicht iets minder gewaagd dan HHZ (die heeft in bepaalde periodes vanaf hier toch wat meer haat en disrespect gehad denk ik) maar alsnog erg veel respect voor dat je je hier zo open opstelt over je persoon en je dj-carriere!

Verder heb ik een totaal hardstyle ongerelateerd vraagje:

Heb je de serie Homeland gezien? En zo ja: had je het gevoel alsof je in de spiegel keek wanneer je de hoofdrolspeler zag (ik vind hem bizar veel op jou lijken :P)? (En zo nee: ga hem kijken, afgezien van het feit dat de hoofdrolspeler op jou lijkt is het ook gewoon een goede serie :P)


nee heb het niet gezien :) hoor het idd vaker! Zelf ben ik niet zo van de series! weinig tijd voor haha! :P
anders had ik echt geen vragen meer kunnen beantwoorden hahaha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 19:54 
 
Artiest

Jordi schreef:
Respect dat je dit doet Bob!
Mijn vraag, zoals elke producer/dj/mens heeft men zijn goeie- maar ook slechte periodes. Welke optreden of track heeft er voor gezorgt dat je uit deze periode kwam? Om het anders te formuleren, wat was de grootste ommekeer in je carriëre?

Keep up the good work!
And remember our motto... CURRAHEE!!


Iedereen heeft idd zijn ups & downs. Een leuk voorbeeld was rebirth samen met ran-d! Toen hadden we alle 2 een beetje mindere periode. Het ging opeens zo snel met de carrieres en kwam veel op ons af. Dus hebben we dat verwerkt in de songtekst! :) Maar muziek is altijd fijn. Dat heb ik altijd! :D Verder ben ik gelukkig goed in praten dus dan kom je er wel uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 20:02 
 
Artiest

phoenix schreef:
Yo B-Front,

Ten eerste, heel erg tof dat je tijd hebt vrijgemaakt voor een Q&A op Hardtraxx! Daarnaast wil ik je nog bedanken voor je set op Riverdance 2012. Ik heb er nog steeds geweldige herinneringen aan!

Q1: Tegenwoordig zie je veel dat 'producers' doorbreken en dat aan hen ook de kans wordt gegeven om hun ambitie, visie en sound de delen met een groter publiek door middel van optredens op bekende feesten. Het komt , naar mijn weten, minder vaak tot zelden voor dat DJ's doorbreken en hun dezelfde kans wordt aangeboden door evenementen organisaties. Wat vind jij hiervan? En waarom is dit denk je?

Q2: Vandaag de dag heeft bijna elk event zijn eigen anthem en maken bepaalde artiesten meerdere anthems per jaar, zelf vind ik dit erg jammer want naar mijn mening is een anthem niet meer zo speciaal en uniek als je het vergelijkt met een aantal jaren terug. Hoe kijk jij hier tegen aan en wat heeft jou voorkeur het oude of het nieuwe 'beleid'.

Q3: De hardstyle scene is vrij innovatief, naar mijn mening, in grofweg tien jaar zijn de sounds erg veranderd en is het ook veel professioneler geworden (sounddesign/events etc). Alleen vind ik het jammer dat er in de wereld bekende top en door de opkomende artiesten weinig wordt gekeken naar het 'oude werk'. Zelf vind ik dat erg jammer, ik volg de hardstyle sinds 2010 actief en heb met veel hulp van hardtraxx een deel kunnen 'inhalen'. Wat vind jij hiervan?


1: Ik denk dat het woord dj niet alleen maar plaatjes draaien is net zoals heeeeeel lang geleden. Djs is eigenlijk nu meer de noemer van artiest/ producer / dj. Als ik hier ook kijk op bijv het forum. mensen zijn vaak bezig met nieuwe tracks (kicks etc sounds melodieën) En minder met alleen de dj set. Het is een combi geworden

2: het aanbod wordt steeds groter en als organisatie wil je er natuurlijk uitspringen met een goed thema nummer die mensen aantrekt. Dit is een beetje een win win situatie. Maar idd vroeger waren er wat minder en keek je er misschien iets meer na uit :) verder maakt mij niet niet veel uit! maak zelf je keuze wat je wel en niet vet vind :)

3: Als ik na mezelf kijk draai ik toch zo af en toe een paar oude knallers in me set! ik denk dat het vaak niet wordt gedaan door wat je zelf zegt. de sound. Het past soms niet meer in de sets van nu. Ik zie ook vaak als ik een oude track draai dat de helft van de mensen het niet snapt en niet echt los gaat. Behalve de paar die-hards die er staan. Daarom doe ik het vaak op een wat groter event. Waar ook wat meer die-hards staan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 20:16 
 
Artiest

provehito schreef:
hey B-front,

Q:Wat vind jij de mooiste/leukste serie?
Q:Wat is voor jou de mooiste/leukste film?
Of heb je geen tijd om ze te kijken? ;)


1: Family guy denk ik dan toch haha :D de rest moet ik allemaal nog aan beginnen maar dat komt er niet echt van :D
2: Oh er zijn er meerdere. kan er niet echt 1 opnoemen! maar ik hou van flauwe comedy films en thrillers en horror ook wel :) mits het een beetje goed verhaal heeft natuurlijk haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 20:16 
 
Artiest

Kettingzaag schreef:
Hey B-front,

Zin in een potje fifa op de PS4? :P

Groet,

Kettingzaag.


Als je durft ;) :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 20:23 
 
Artiest

Gigg schreef:
Hee naamgenoot!

Ik vroeg me af, heb je ooit een optreden gehad waar je niet tevreden over was?
Waar lag dat dan aan en wat gebeurde er?

Bedankt voor alle geweldige sets, geniet er altijd van als je draait!
Gr Bob


Ja tuurlijk heb je die wel eens. Of je was niet tevreden over de platenkeuze, te weinig tijd, publiek wat niet meewerkt etc.
Dan is het lekker als de boeking erop dan wel weer heel gaaf is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 20:39 
 
Artiest

Basscow schreef:
Hey B-Front, tof dat je de tijd neemt om hier wat vragen te beantwoorden! :)

1. Prefereer je hard synths of soft synths voor je producties?
2. Wat zijn je DJ plannen voor de komende jaren (album, andere muziek, pensioen?)
3. Wat is er gebeurt met de track; space frog ft grim reaper - follow me (b-front bootleg)?

Ps: Het is al een aantal keren gezegd maar je moves en energie achter de draaitafels zijn echt geweldig om te zien :thumbsup:


1: alle 2! hardware heeft net een wat warmere sound vind ik vaak! maar het is maar net wat je wilt :)
Zelf heb ik 2 virus ti, nord lead 4, novation bass station 2, Waldorf rocket. en natuurlijk softsynths :)

2: Mezelf blijven ontwikkelen :) Verder gewoon lekker genieten van wat ik mee maak en wat er op me pad komt.

3: Die heb ik ooit gewoon gemaakt en verder niks mee gebeurd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 20:51 
 
Artiest

DJ_Tim schreef:
Heyy, Kwam nog een vraag in me op:

Wat gebruik je qua :
Synths? VST's? Plugins?

Gr,
Tim


kijk me antwoord erboven :)
maar ik gebruik eigenlijk van alles! niet elke keer hetzelfde. verder fabfilter regelmatig. distortion elke keer verschillend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 20:57 
 
Artiest

Basshunterzz schreef:
B-Front schreef:

vroeger best hoog gevoetbald bij Fc eindhoven tot de A1.

Playstation FiFA (niemand verslaat mij),


Haha lachen! Heb hierop ook nog een aantal vragen.

1: Waarom ben je gestopt na de A1?
2: Had je als voetballer een idool? En heb je nu ook nog een favoriete speler?
3: Van welke club ben je fan? Al verwacht ik dat als je als Eindhovenaar voor PSV bent natuurlijk :D
4: En dan nog een vraag die niet erg relevant is, maar toch wel benieuwd naar ben. :P Welke team heeft jouw voorkeur op Fifa? :)


1: beetje lang verhaal. Ik vind dat het niet altijd terecht was wat daar gebeurde bij de club & Omdat dit een beetje het omkeer punt was ook met de muziek.

2: nou niet echt specifiek 1 maar ik vond bergkamp altijd erg goed. Van persie, robben. Allemaal goede voetballers :)

3: Liever geen antwoord op deze vraag! in het verleden zijn daar djs wel eens door in problemen gekomen :D

4: ik speel met iedereen maar teams die ik regelmatig pak:
PSG, Barcalona, Bayern, liverpool :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 21:02 
 
Artiest

El Mare schreef:
B-Front schreef:
El Mare schreef:
Heel gaaf dat je dit voor ons wilt doen en daar tijd voor vrij kunt maken :D

Welke artiest in de hardstylescene een groot voorbeeld is (geweest) voor je en waarom? En mocht je niet echt een groot voorbeeld hebben, hoe ben je dan begonnen met hardstyle producen?


Zany! gewoon hoe hij als dj, is welke style hij heeft, welke platen hij op zijn naam heeft staan en hoe raoul in het echt is.

toen ik begon met muziek maken kende ik raoul nog niet dus dat was puur uit eigen intresse :)


Ben je in de nabije toekomst nog van plan om weer met Zany de studio in te duiken?

En dan heb ik nog een wat algemenere vraag wat betreft collabs met artiesten, dus niet speciaal jij en iemand anders, maar in het algemeen :) Is er nog een reden voor waarom jij bijvoorbeeld als eerste artiest staat en de andere artiest als tweede of andersom (om het dan weer wat helderder te krijgen), of is dat meer zoals het uitkomt?
Ik zou mij namelijk kunnen voorstellen dat een collab op een bepaald label van een artiest uitkomt en daardoor die artiest als eerste de (zeg maar) vermelding krijgt bij die collab. Dan gaat het mij om artiesten van 2 verschillende labels.
En dan is deze vraag eigenlijk een best logisch vervolg, als er collabs gemaakt worden door 2 artiesten van hetzelfde label, is daar dan toch ook nog een reden voor om hier een bepaalde volgorde in aan te houden? Bijvoorbeeld het alfabet oid.


1: Ja tuurlijk gaan die komen :D maar we zijn ook erg druk met ons eigen dingen :)

2: meestal heeft dat te maken bij wie het in de studio is gemaakt :) Of als het bijv. voor een album is staat meestal die naam vooraan :) maar vaak heeft het te maken met in welke studio het is gemaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 20:44 
 
Artiest

Sorry voor het ontzettend lange wachten! Ik heb mezelf bijna opgesloten in de studio :-)
Ik ben bezig met een nieuwe solo track, voor b-freqz flink bezig geweest! Samenwerking met Thera, Tatanka(dit was voor knock out. Helaas heb ik deze niet afkunnend maken ivm ziekte van Tatanka).
Verder ben ik ook druk met zaken buiten de studio :-) voor mezelf. En natuurlijk me
Sociale kring die ook onderhouden moet worden!! :-)

Natuurlijk voor zaterdag heb ik het b-freqz gedeelte af en volgende week nog
Druk met boekingen. Die week erop (of mocht ik nog tijd vinden tussendoor) ga verder met de vragen beantwoorden!!

Bedankt voor jullie geduld en steun en support! Hardtraxx ❤️
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 20:45 
 
Artiest

B-Front schreef:
Sorry voor het ontzettend lange wachten! Ik heb mezelf bijna opgesloten in de studio :-)
Ik ben bezig met een nieuwe solo track, voor b-freqz flink bezig geweest! Samenwerking met Thera, Tatanka(dit was voor knock out. Helaas heb ik deze niet afkunnend maken ivm ziekte van Tatanka).
Verder ben ik ook druk met zaken buiten de studio :-) voor mezelf. En natuurlijk me
Sociale kring die ook onderhouden moet worden!! :-)

Natuurlijk voor zaterdag heb ik het b-freqz gedeelte af en volgende week nog
Druk met boekingen. Die week erop (of mocht ik nog tijd vinden tussendoor) ga verder met de vragen beantwoorden!!

Bedankt voor jullie geduld en steun en support! Hardtraxx ❤️


Af kunnen ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 15:58 
 
Artiest

Guido schreef:
Zou je ooit een collab willen maken met een Theracords/Spoontech artiest, zoals Thera/Vazard/Delete/Degos & Re-Done?
Zo ja, is dat te realiseren? :cool:
Wat voor verwachting zou je hebben van de track(s) die daar uit rolt/rollen?


toevallig heb ik net een track af met thera! erg vet geworden! het heeft veel sfeer! :)
en je hoort een lekkere mix van beide! meer info daarover snel! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 16:05 
 
Artiest

ShadowLX schreef:
Hey Bob, leuk dat je hiervoor de tijd neemt. Ik heb een aantal vragen voor je.

1. Ik was op Q-Base erg verbaasd dat niet jij maar the Beholder met High Voltage stond te draaien. Later hoorde ik dat je door ziekte afwezig was (en een operatie moest ondergaan als ik mij niet vergis?). Wat was er precies aan de hand, en ben je er volledig van hersteld of zou het in de toekomst nog problemen kunnen opleveren?

2. Van welk van je eigen oudere tracks zou je graag ooit nog een keer een remix willen zien, gewoon om hem in een nieuw jasje te horen?

3. Iedere artiest loopt wel eens tegen een gebrek aan inspiratie aan. Heb je zelf wel eens een lange periode gehad dat je echt in een dip zat en er helemaal niks uit je mouw te schudden was? En hoe ga je daar dan mee om, wat doe je op zo'n moment?

4. Ik geniet iedere keer van de passie en de energie waarmee je staat te draaien. Misschien een stomme vraag, maar waar haal je de inspiratie voor die bazenmoves toch vandaan? xd Of is het echt puur een kwestie van jezelf helemaal laten gaan?


1: ja ten eerste was het erg jammer! maar gezondheid gaat voor! :) ik had een ontsteking opgelopen en die was al wat verder dan eigenlijk hoort te zijn! :) dus daar moesten ze operatief mee aan de gang! ben er van hersteld en als het goed is hoeft er verder niks te gebeuren :D

2: ja dat is lastig! ben zelf altijd wel tevreden over de tracks die ik uitbreng! misschien face the truth? :)

3: ja zeker ik ben er gelukkig net uit weer! kijk samenwerkingen lopen altijd wel! je vult elkaar aan! mijn laatste solo plaat was undiscoverd. Daarna heb ik de lat misschien iets te hoog gelegd en was ik niet echt tevreden over alle opzetjes die ik voor mijn solo had gemaakt! daardoor ga je jezelf in de weg zitten. ik zat echt in de studio van hmm nee dit is het niet. of ja dit lijkt op iets. ik wilde ook graag vernieuwen alleen ja dat kun je niet even doen zoiets ontstaat gewoon. Wat ik eraan doe is veel muziek luisteren als het niet lukt gewoon wat anders gaan doen en ja vertrouwen hebben dat het wel weer komt. Dat is de onzekerheid van het vak :) Maar we zijn er weer ;-)

4: jezelf laten gaan! daar is muziek voor toch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 16:06 
 
Artiest

Hardstylerzzzz schreef:
Wat denk je van Headhunterz?


talentvolle artiest die zijn eigen weg bewandeld. Respect voor hem! en heeft natuurlijk hardstyle internationaal flink op de kaart gezet!
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen