ShadowLX schreef:
Hey Bob, leuk dat je hiervoor de tijd neemt. Ik heb een aantal vragen voor je.
1. Ik was op Q-Base erg verbaasd dat niet jij maar the Beholder met High Voltage stond te draaien. Later hoorde ik dat je door ziekte afwezig was (en een operatie moest ondergaan als ik mij niet vergis?). Wat was er precies aan de hand, en ben je er volledig van hersteld of zou het in de toekomst nog problemen kunnen opleveren?
2. Van welk van je eigen oudere tracks zou je graag ooit nog een keer een remix willen zien, gewoon om hem in een nieuw jasje te horen?
3. Iedere artiest loopt wel eens tegen een gebrek aan inspiratie aan. Heb je zelf wel eens een lange periode gehad dat je echt in een dip zat en er helemaal niks uit je mouw te schudden was? En hoe ga je daar dan mee om, wat doe je op zo'n moment?
4. Ik geniet iedere keer van de passie en de energie waarmee je staat te draaien. Misschien een stomme vraag, maar waar haal je de inspiratie voor die bazenmoves toch vandaan?
Of is het echt puur een kwestie van jezelf helemaal laten gaan?
1: ja ten eerste was het erg jammer! maar gezondheid gaat voor!
ik had een ontsteking opgelopen en die was al wat verder dan eigenlijk hoort te zijn!
dus daar moesten ze operatief mee aan de gang! ben er van hersteld en als het goed is hoeft er verder niks te gebeuren
2: ja dat is lastig! ben zelf altijd wel tevreden over de tracks die ik uitbreng! misschien face the truth?
3: ja zeker ik ben er gelukkig net uit weer! kijk samenwerkingen lopen altijd wel! je vult elkaar aan! mijn laatste solo plaat was undiscoverd. Daarna heb ik de lat misschien iets te hoog gelegd en was ik niet echt tevreden over alle opzetjes die ik voor mijn solo had gemaakt! daardoor ga je jezelf in de weg zitten. ik zat echt in de studio van hmm nee dit is het niet. of ja dit lijkt op iets. ik wilde ook graag vernieuwen alleen ja dat kun je niet even doen zoiets ontstaat gewoon. Wat ik eraan doe is veel muziek luisteren als het niet lukt gewoon wat anders gaan doen en ja vertrouwen hebben dat het wel weer komt. Dat is de onzekerheid van het vak
Maar we zijn er weer ;-)
4: jezelf laten gaan! daar is muziek voor toch