Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dblockstefan schreef:
TSFH schreef:
Laat ik eerst zeggen: tof dat jullie deze Q&A willen doen.
5. Wat vinden jullie van Two Steps From Hell/Thomas Bergersen? :P

Hopelijk staan we nog wat verder van de hel af dan 2 stappen, en [b]Thomas Berge.. is dat niet die Nederlandstalige volkszanger?? :yay: [/b]


Au :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 13:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
dblockstefan schreef:
TSFH schreef:
Laat ik eerst zeggen: tof dat jullie deze Q&A willen doen.
5. Wat vinden jullie van Two Steps From Hell/Thomas Bergersen? :P

Hopelijk staan we nog wat verder van de hel af dan 2 stappen, en [b]Thomas Berge.. is dat niet die Nederlandstalige volkszanger?? :yay: [/b]


Au :cry:

>.< :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

De enige vraag die ik ook nog had naar aanleiding van de Q&A, wat zijn koude kicks. Noem eens wat voorbeeld tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoi, Bedankt dat jullie dit willen doen!

- Wat is de reden dat jullie nog best lang op 148 BPM zijn door gegaan met produceren, terwijl de rest al op 150 BPM zat. (Denk aan de periode tot 2011.)
- Draaien jullie met MP3-320 kbps of WAV en waarom. Volgens mij zit er niet veel verschil tussen.
- Klopt het dat er rond 2012 heel veel Scantraxx Samplers zijn vernietigd. Beetje zonde lijkt me. Wat is de reden?
- Denken jullie ooit nog eens aan een vinyl release? dat zou echt fantastisch wezen. 15 years Anniversary op een Picture disc of zo :drool:

Verder hoop ik dat jullie de Raw en Euforische stijl een beetje gaan combineren in de toekomst.
Op het nieuwe album vind ik 'In The Dark' het beste nummer.
Ga zo door! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2017 23:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bedankt Diederik en Stefan dat jullie de tijd nemen om de vragen uitgebreid te behandelen.

1. Hoeveel tracks hebben het album niet gehaald omdat ze niet goed genoeg waren?, gaan jullie deze nog uitbrengen of zijn ze al door de versnipperaar gehaald. (ik zou heel graag al jullie afgeschreven tracks eens willen horen)
2.Hebben jullie wel eens slaande ruzie met elkaar?
3. Wat is jullie slechtste ervaring met een gig?
4.Worden jullie in het dagelijks leven op straat wel eens gevraagd voor een foto/handtekening?, hoe gaan jullie hier me om en is het vervelend voor jullie?

Dit jaar al 9 setjes van jullie mogen meemaken en elke keer is het weer puur genieten.
Ga zo door mannen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 00:13 
 
Hardtraxxer

dblockstefan schreef:
Stefan houdt meer van realistische actieseries


Heb je misschien een paar aanraders? Ben wel weer toe aan een goede serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 11:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dave schreef:
- Wat is de reden dat jullie nog best lang op 148 BPM zijn door gegaan met produceren, terwijl de rest al op 150 BPM zat. (Denk aan de periode tot 2011.


Hier ga ik even algemene logica op los laten, en ik denk dat DBSTF het ook zo zien. Als platen geproduceerd worden op 148 en ook op dat tempo bij het publiek bekend staan dan kan de track live afspelen op 150 net iets meer energie geven aan de track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2017 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
dave schreef:
- Wat is de reden dat jullie nog best lang op 148 BPM zijn door gegaan met produceren, terwijl de rest al op 150 BPM zat. (Denk aan de periode tot 2011.


Hier ga ik even algemene logica op los laten, en ik denk dat DBSTF het ook zo zien. Als platen geproduceerd worden op 148 en ook op dat tempo bij het publiek bekend staan dan kan de track live afspelen op 150 net iets meer energie geven aan de track.


Het gros heeft dat niet eens door. :D
Je gaat er dus vanuit dat platen op 150 BPM alleen op 150 BPM wordt afgespeeld. Denk dat dus niet, die worden op 152-153 bpm gedraaid of zo iets. 148 kan ook nog goed op 152-153 worden afgespeeld. Probeer het maar eens. Drive is prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 00:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dave schreef:
Je gaat er dus vanuit dat platen op 150 BPM alleen op 150 BPM wordt afgespeeld.


Nee, maar jaren geleden werd het BPM nog niet zo rigoreus over de 150 gepompd, vooral op time slots waar DBSTF vaak draai(d)en.. Tegenwoordig is het meer standaard dat het bpm richting de 153 gaat.

dave schreef:
Het gros heeft dat niet eens door. :D


Dat gaat uiteraard onbewust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2017 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dblockstefan schreef:
5. Wat vinden jullie van Two Steps From Hell/Thomas Bergersen? :P

Hopelijk staan we nog wat verder van de hel af dan 2 stappen, en Thomas Berge.. is dat niet die Nederlandstalige volkszanger?? :yay:

Sukkollls xd Fucking epische muziek is dat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt D-Block & S-te-Fan voor deze sessie!

Een vraag waar ik benieuwd naar ben:
Hoe gaat t op zo'n lange reis naar Down Under?
Zitten dan alle artiesten vanuit Nederland bij elkaar?
En vliegen jullie standaard 1e klas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 22:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Sticky weggehaald, ik ga er niet meer van uit dat de mannen op korte termijn tijd hebben ivm boekingen etc.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen