Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago

Ik zou een Hardtraxx.nl T-shirt kopen

Ja
43
57%
Nee
32
43%

Total votes: 75

K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Dennis Aka Mash wrote:Gewoon twee versies.
Dat is inderdaad de makkelijkste oplossing. ^^
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Yannicksuper wrote:
En als er 1 versie meer verkocht word dan de andere? We kunnen niet even versies switchen om maar zo te zeggen ;).
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Denk ook dat we het nog niet heel groots aan moeten gaan pakken, want als het niet verkoopt hebben we een probleem, denk dat we het beste kunnen beginnen met 1 versie.. en misschien later een 2e versie
Donateur
627 posts member since 2009
last seen Mar 2020
als je 2 proefversies drukt dan maak je daar foto's van en laat je de forum leden gewoon stemmen en dan kiijk je na een week of 2 welke de meeste stemmen heeft en die laat je dan drukken.
K
Donateur
last seen Feb 2014
TheNabster wrote:als je 2 proefversies drukt dan maak je daar foto's van en laat je de forum leden gewoon stemmen en dan kiijk je na een week of 2 welke de meeste stemmen heeft en die laat je dan drukken.
Dat is ook wel een goed idee :thumbup:
Je kan alle leden verplichten er 1 te bestellen , anders bannen :lol: xd
Donateur
last seen Mar 2020
kan ook nog maar dan kan het 2 kanten op gaan.
of je bent snel al je shirtjes kwijt of je bent snel al je leden kwijt xd
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Waarom niet stemmen op de design's zonder dat ze gedrukt zijn, dat kan toch ook eigelijk ?
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
1 lijkt me ook meer dan zat, je moet er niet vanuit gaan dat er direct honderden met zo'n shirt gaan lopen :P
Donateur
last seen Mar 2020
freddyadu8 wrote:Waarom niet stemmen op de design's zonder dat ze gedrukt zijn, dat kan toch ook eigelijk ?

als ze op een shirt gedrukt staan heb je een beter beeld van hoe het er uit komt te zien dan als je alleen om het logo gaat stemmen.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Khadber wrote:
Yannicksuper wrote:
En als er 1 versie meer verkocht word dan de andere? We kunnen niet even versies switchen om maar zo te zeggen ;).
Je ontwerpt gewoon twee verschillende t-shirts en die worden op bestelling geproduceerd. ;)
Donateur
184 posts member since 2009
last seen Jan 2012
Effe twee conceptjes, een voor wit shirt een voor zwart shirt.

Gewoon simpel gehouden.

Zwart shirt:
Image

Wit shirt:
Image
Donateur
last seen Jan 2012
Nog twee met een linkje er in. Misschien wel tof.

Zwart shirt:
Image

Wit shirt:
Image
Hardtraxx Beheerder
6140 posts member since 2008
last seen 5 minutes ago
Looks nice Sander!

Kom maar op met creaties! ^^
Donateur
last seen Jan 2012
Jor-D wrote:Looks nice Sander!

Ik heb de AI bestanden na je toe gemaild. Als je ze online zet mogen andere er ook mee kloten wat mij betreft.
Hardtraxx Beheerder
6140 posts member since 2008
last seen 5 minutes ago
SndR wrote:

Ik heb de AI bestanden na je toe gemaild. Als je ze online zet mogen andere er ook mee kloten wat mij betreft.
Oh dat bedoelde ik nog geeneens dat je ze op moest sturen, maar toch bedankt! :P

Bedoelde eigenlijk dat er meer creaties mogen komen, ook van andere xd
Donateur
last seen Jan 2012
I know, maar ik dacht, zo kunnen anderen deze basis gebruiken voor hun creaties. ;)
Hardtraxxer
981 posts member since 2009
last seen Feb 2014
Werk van maken man! Een shirt is vet voor op een festival en voor alles eigenlijk, zeker goede promotie op feesten en ook op ander gelegenheden als hardstyle feestjes in discotheken etc..

Kun je ook nog is mensen herkennen aan het shirtje ;)

het laatste logo van Sander is prima toch?

Ik zeg: Gewoon Doen!!!
T
Donateur
3777 posts member since 2009
SndR wrote:

Image
whahaha orgineel he
Donateur
last seen Jan 2012
dutchhunters wrote:
SndR wrote:

Image
whahaha orgineel he
whaha die versie had ik eerst ook :p (zonder de dunne lijntjes dan). Ik had alleen de N en de L dichter tegen elkaar aan staan :P, maar ik besloot dat een complete link duidelijker was.
Donateur
last seen Jan 2012
Even wat verschillende mogelijkheden:

W1:
Image

W2:
Image

W3:
Image

W4:
Image

Z1:
Image

Z2:
Image

Z3:
Image

Z4:
Image

Er zijn eindeloos veel mogelijkheden ;)
K
Donateur
last seen Feb 2014
z1 & W2 zijn best wel mooi ;)
Hardtraxxer
981 posts member since 2009
last seen Feb 2014
Ik vind alleen Z4 en W4 niet zo mooi, voor de rest wel nice :)
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Die zwarte zijn wel Chill !
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Echt niet lullig bedoeld, ik juig het initiatief zeer toe, en ben graag bereid tijd&energie in dit idee te steken. D'r is alleen een dingetje en dat is het logo. Het ziet er mooi uit, maar het is niet meer dan 2 X'en. Bovendien lijkt het dan wel op het logo van de Matrixx disco. En logo moet ook echt pakkend,orgineel, makkelijk voor de geest te halen zijn, representatief etc. Willen we echt voor een uberpromotie gaan, dan zijn t-shirts op feesten het allerbest (plus fotograaf), maar over het logo moeten we echt nog beter na gaan denken.
Donateur
last seen Jan 2012
Milán wrote:Echt niet lullig bedoeld, ik juig het initiatief zeer toe, en ben graag bereid tijd&energie in dit idee te steken. D'r is alleen een dingetje en dat is het logo. Het ziet er mooi uit, maar het is niet meer dan 2 X'en. Bovendien lijkt het dan wel op het logo van de Matrixx disco. En logo moet ook echt pakkend,orgineel, makkelijk voor de geest te halen zijn, representatief etc. Willen we echt voor een uberpromotie gaan, dan zijn t-shirts op feesten het allerbest (plus fotograaf), maar over het logo moeten we echt nog beter na gaan denken.
^^! Nice kritiek, had je iets in gedachten? Zelf ben ik een echte "less is more" designer, veel ontwerpen gemaakt voor het zakelijk segment, maar wie weet valt er iets leuks te verzinnen. Ben het er helemaal mee eens dat het pakkend moet zijn. Betreffende het matrixx logo, das toch wel iets anders, de xx in mijn ontwerpje lopen door elkaar he. waardoor je een ruitvorm tussen de grote xx-en krijgt, de dubbele xx-en vormen op hun beurt ook weer een x.