Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago

Ik zou een Hardtraxx.nl T-shirt kopen

Ja
43
57%
Nee
32
43%

Total votes: 75

Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 14 days ago
_dp_ wrote:Ik vind niemand echt dé beste, daar is hardstyle te breed voor...

En ga nou niet zeggen dat noisecontrollers alle 'soorten' hardstyle maken, want dan doen ze niet.
Waar zeg ik dat nou weer dan??? Ik zeg gewoon dat ze een eigen style geven aan de Hardstyle die ze in elk nummer laten horen!
Dat is de kunst naar mijn mening van het DJ zijn in de HardstyleScene! Je eigen style altijd laten leven.

Ontopic: Ik zou het shirt kopen, alleen dan zonder het hardcore en hardtrance erop :')
T
Donateur
3777 posts member since 2009
dit topic is nu bijna 9 maanden oud. misschien word het wel tijd als die shirts verschijnen. :P
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Kaas.
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
:lol: :lol: :lol:
T
Donateur
3777 posts member since 2009
Dakpan wrote:Kaas.
wat betekend dat???

ja ik weet wel wat kaas is, maar is dit een uitdrukking ofzo? :$
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2009
last seen Feb 2011
Kryptica wrote:Leuke eerste indruk krijgt hij al xd

Welkom op Hardtraxx trouwens, RiotStarter :thumbup:
Ik dank u hartelijk voor deze verwelkoming ;)
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Ben net weer ff verder gegaan met dat conceptje en dis een beetje het idee hoe ik het nu aan het maken ben.

Ik ben over een aantal dingen nog niet tevreden maar hij is natuurlijk ook nog lang niet af, maar ik ben benieuwd of jullie het wat vinden. Hij nog wat aan de donkere kant dat is het belangrijkste wat moet veranderen ;)
Image

Comment plz :)
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Ik vind het zeker wel vet en zoals je al zei wel iets te donker. Zeker aan de H en bovenaan aan de letters mag dat zwart wel iets minder aanwezig zijn. Maar voor de rest is het zeker geslaagd :thumbsup:
Donateur
1558 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Ziet er dik uit, maar kloppen de verhoudingen wel qua perspectief?
Hardtraxxer
681 posts member since 2008
last seen Jul 2015
SoundTunerZ wrote:Ben net weer ff verder gegaan met dat conceptje en dis een beetje het idee hoe ik het nu aan het maken ben.

Ik ben over een aantal dingen nog niet tevreden maar hij is natuurlijk ook nog lang niet af, maar ik ben benieuwd of jullie het wat vinden. Hij nog wat aan de donkere kant dat is het belangrijkste wat moet veranderen ;)
Image

Wat een bagger. Hier zal jordy toch niet blij mee kunnen zijn. :sleep:
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
en bedankt :')

Je de verhoudingen kloppen wel hoor
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
SoundTunerZ wrote:en bedankt :')

Je de verhoudingen kloppen wel hoor
Dat is Odyssee man, moet je niet te veel serieus nemen ..

Ik vind het wel vet gedaan hoor !
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
haha ik vat t ook niet al te serieus op hoor :P Ik vind eigenlijk dat ie tot nu toe de meest eerlijke comment heeft gegeven :P Kwaliteit is nog niet super hij nog lang niet af enzo ;) Maar ik moet ff zien hoever ik kom hier op vakantie ik denk dat ik m thuis af moet maken want ik heb hier niet genoeg materiaal...
Donateur
627 posts member since 2009
last seen Mar 2020
ziet er aardig uit maar ik denk dat het te duur word om in kleur te gaan drukken. :')
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
TheNabster wrote:ziet er aardig uit maar ik denk dat het te duur word om in kleur te gaan drukken. :')
Klopt ik denk ook dat dat prijzig wordt maar ja dr waren meerdere mensen die zeiden dat ze wat kleur wouden en ik heb nergens iets zien staan over hoe het ontwerp er ongeveer uit moet zien dus ik ben gewoon mn gang gegaan ;)
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
sorry, ik vind hem niet echt mooi, nu is net zo'n ruige hardcore site logo, ik vind zelf een wat strakker logo mooier bij een hardstyle site/forum
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Odyssee wrote:
FRArnold wrote:Wie vind jij de beste dan??
We hebben het hier over HARDSTYLE!!

Wie kan 'ZIJN' style in elk nummer weer naar voren laten komen en er dan iets tops van maken!
Dat laat toch zien dat je de beste ben, of word je door iets anders de beste?
A-lusion
In de release met Scope DJ kwam zijn style anders totaal niet naar voren..
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Arthurhoihoi wrote:
Odyssee wrote:
FRArnold wrote:Wie vind jij de beste dan??
We hebben het hier over HARDSTYLE!!

Wie kan 'ZIJN' style in elk nummer weer naar voren laten komen en er dan iets tops van maken!
Dat laat toch zien dat je de beste ben, of word je door iets anders de beste?
A-lusion
In de release met Scope DJ kwam zijn style anders totaal niet naar voren..
hoe krijgen jullie het voor elkaar als het om Hardtraxx Tshirts gaat om hier over te praten? xd
OT BITCHEZ!
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
dutchhunters wrote:dit topic is nu bijna 9 maanden oud. misschien word het wel tijd als die shirts verschijnen. :P
Ja schiet is op. Ik wil zo'n shirt hebben! :P
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Ravenwood wrote:sorry, ik vind hem niet echt mooi, nu is net zo'n ruige hardcore site logo, ik vind zelf een wat strakker logo mooier bij een hardstyle site/forum
Sorry ik heb ook tot nu toe alleen maar hardcore logo's gemaakt op die van ons na.. :$ Mssn dat ik idd wel ff weer alle textures er van af veeg en dr een clean logo van maak.

tx voor de tip :thumbup:
Hardtraxx Beheerder
6140 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
SoundTunerZ wrote:Ben net weer ff verder gegaan met dat conceptje en dis een beetje het idee hoe ik het nu aan het maken ben.

Image

Wel tof gemaakt natuurlijk, maar dan wordt het drukken van een shirt wel duur. En foto achtige plaatjes op shirts drukken vind ik persoonlijk lelijk want die plaatjes gaan na een paar wasbeurten scheuren.
Het liefst gewoon alleen zwart/wit gebruiken, dat is het makkelijkst om te drukken, en het goedkoopst ;)

Voorbeeldjes: http://www.ruudvaneijk.nl/pages/portfol ... hirts2007/

^^
Hardtraxxer
681 posts member since 2008
last seen Jul 2015
Jor-D wrote:

Image

Wel tof gemaakt natuurlijk, maar dan wordt het drukken van een shirt wel duur. En foto achtige plaatjes op shirts drukken vind ik persoonlijk lelijk want die plaatjes gaan na een paar wasbeurten scheuren.
Het liefst gewoon alleen zwart/wit gebruiken, dat is het makkelijkst om te drukken, en het goedkoopst ;)

^^

die designs van ruud zijn niet eens zo lastig te maken.
Gewoon overmatig gebruik van brushes
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Laat maar is wat zien als het niet zo lastig is.. Vertrouw me. Het is best pittig om een mooi design te maken. >.<
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Het maken zelf is meestal nooit zo ingewikkeld maar het bedenken, dat is het moeilijkste ;) Iedereen kan een photoshop brush gebruiken, maar om er mooi resultaat mee te maken...

Maargoed, als het zo makkelijk is maak je toch wel mooi hardstyle shirt odyssee?
Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
Odyssee wrote:
Jor-D wrote:

Image

^^

die designs van ruud zijn niet eens zo lastig te maken.
Gewoon overmatig gebruik van brushes
Zeg jij, maar als jij een brush pack van iemand download en hiermee commerciele wegen inslaat en de maker van deze brush ziet dat kan ie jou voor de rechter slepen -.-

dus ik neem aan dat deze ruud ze allemaal zelf heeft gemaakt, waarom zou ie anders designer zijn geworden.