Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Ik zou een Hardtraxx.nl T-shirt kopen
Ja 57%  57%  [ 43 ]
Nee 43%  43%  [ 32 ]
Totaal aantal stemmen : 75
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Ik vind niemand echt dé beste, daar is hardstyle te breed voor...

En ga nou niet zeggen dat noisecontrollers alle 'soorten' hardstyle maken, want dan doen ze niet.


Waar zeg ik dat nou weer dan??? Ik zeg gewoon dat ze een eigen style geven aan de Hardstyle die ze in elk nummer laten horen!
Dat is de kunst naar mijn mening van het DJ zijn in de HardstyleScene! Je eigen style altijd laten leven.

Ontopic: Ik zou het shirt kopen, alleen dan zonder het hardcore en hardtrance erop :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 21:14 
 
Donateur

dit topic is nu bijna 9 maanden oud. misschien word het wel tijd als die shirts verschijnen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2009 22:42 
 
Donateur

Dakpan schreef:
Kaas.


wat betekend dat???

ja ik weet wel wat kaas is, maar is dit een uitdrukking ofzo? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 01:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Leuke eerste indruk krijgt hij al xd

Welkom op Hardtraxx trouwens, RiotStarter :thumbup:


Ik dank u hartelijk voor deze verwelkoming ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben net weer ff verder gegaan met dat conceptje en dis een beetje het idee hoe ik het nu aan het maken ben.

Ik ben over een aantal dingen nog niet tevreden maar hij is natuurlijk ook nog lang niet af, maar ik ben benieuwd of jullie het wat vinden. Hij nog wat aan de donkere kant dat is het belangrijkste wat moet veranderen ;)
Afbeelding

Comment plz :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2009 19:26 
 
Donateur

Ik vind het zeker wel vet en zoals je al zei wel iets te donker. Zeker aan de H en bovenaan aan de letters mag dat zwart wel iets minder aanwezig zijn. Maar voor de rest is het zeker geslaagd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 16:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ziet er dik uit, maar kloppen de verhoudingen wel qua perspectief?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Ben net weer ff verder gegaan met dat conceptje en dis een beetje het idee hoe ik het nu aan het maken ben.

Ik ben over een aantal dingen nog niet tevreden maar hij is natuurlijk ook nog lang niet af, maar ik ben benieuwd of jullie het wat vinden. Hij nog wat aan de donkere kant dat is het belangrijkste wat moet veranderen ;)
Afbeelding

Comment plz :)


Wat een bagger. Hier zal jordy toch niet blij mee kunnen zijn. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 19:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

en bedankt :')

Je de verhoudingen kloppen wel hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 19:22 
 
Donateur

SoundTunerZ schreef:
en bedankt :')

Je de verhoudingen kloppen wel hoor

Dat is Odyssee man, moet je niet te veel serieus nemen ..

Ik vind het wel vet gedaan hoor !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2009 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha ik vat t ook niet al te serieus op hoor :P Ik vind eigenlijk dat ie tot nu toe de meest eerlijke comment heeft gegeven :P Kwaliteit is nog niet super hij nog lang niet af enzo ;) Maar ik moet ff zien hoever ik kom hier op vakantie ik denk dat ik m thuis af moet maken want ik heb hier niet genoeg materiaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 13:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ziet er aardig uit maar ik denk dat het te duur word om in kleur te gaan drukken. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TheNabster schreef:
ziet er aardig uit maar ik denk dat het te duur word om in kleur te gaan drukken. :')


Klopt ik denk ook dat dat prijzig wordt maar ja dr waren meerdere mensen die zeiden dat ze wat kleur wouden en ik heb nergens iets zien staan over hoe het ontwerp er ongeveer uit moet zien dus ik ben gewoon mn gang gegaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sorry, ik vind hem niet echt mooi, nu is net zo'n ruige hardcore site logo, ik vind zelf een wat strakker logo mooier bij een hardstyle site/forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
FRArnold schreef:
Wie vind jij de beste dan??
We hebben het hier over HARDSTYLE!!

Wie kan 'ZIJN' style in elk nummer weer naar voren laten komen en er dan iets tops van maken!
Dat laat toch zien dat je de beste ben, of word je door iets anders de beste?


A-lusion


In de release met Scope DJ kwam zijn style anders totaal niet naar voren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2009 16:09 
 
Donateur

Arthurhoihoi schreef:
Odyssee schreef:
FRArnold schreef:
Wie vind jij de beste dan??
We hebben het hier over HARDSTYLE!!

Wie kan 'ZIJN' style in elk nummer weer naar voren laten komen en er dan iets tops van maken!
Dat laat toch zien dat je de beste ben, of word je door iets anders de beste?


A-lusion


In de release met Scope DJ kwam zijn style anders totaal niet naar voren..

hoe krijgen jullie het voor elkaar als het om Hardtraxx Tshirts gaat om hier over te praten? xd
OT BITCHEZ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2009 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dutchhunters schreef:
dit topic is nu bijna 9 maanden oud. misschien word het wel tijd als die shirts verschijnen. :P

Ja schiet is op. Ik wil zo'n shirt hebben! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2009 21:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
sorry, ik vind hem niet echt mooi, nu is net zo'n ruige hardcore site logo, ik vind zelf een wat strakker logo mooier bij een hardstyle site/forum


Sorry ik heb ook tot nu toe alleen maar hardcore logo's gemaakt op die van ons na.. :$ Mssn dat ik idd wel ff weer alle textures er van af veeg en dr een clean logo van maak.

tx voor de tip :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 18:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Ben net weer ff verder gegaan met dat conceptje en dis een beetje het idee hoe ik het nu aan het maken ben.

Ik ben over een aantal dingen nog niet tevreden maar hij is natuurlijk ook nog lang niet af, maar ik ben benieuwd of jullie het wat vinden. Hij nog wat aan de donkere kant dat is het belangrijkste wat moet veranderen ;)
Afbeelding

Comment plz :)


Wel tof gemaakt natuurlijk, maar dan wordt het drukken van een shirt wel duur. En foto achtige plaatjes op shirts drukken vind ik persoonlijk lelijk want die plaatjes gaan na een paar wasbeurten scheuren.
Het liefst gewoon alleen zwart/wit gebruiken, dat is het makkelijkst om te drukken, en het goedkoopst ;)

Voorbeeldjes: http://www.ruudvaneijk.nl/pages/portfol ... hirts2007/

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 19:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
SoundTunerZ schreef:
Ben net weer ff verder gegaan met dat conceptje en dis een beetje het idee hoe ik het nu aan het maken ben.

Ik ben over een aantal dingen nog niet tevreden maar hij is natuurlijk ook nog lang niet af, maar ik ben benieuwd of jullie het wat vinden. Hij nog wat aan de donkere kant dat is het belangrijkste wat moet veranderen ;)
Afbeelding

Comment plz :)


Wel tof gemaakt natuurlijk, maar dan wordt het drukken van een shirt wel duur. En foto achtige plaatjes op shirts drukken vind ik persoonlijk lelijk want die plaatjes gaan na een paar wasbeurten scheuren.
Het liefst gewoon alleen zwart/wit gebruiken, dat is het makkelijkst om te drukken, en het goedkoopst ;)

Voorbeeldjes: http://www.ruudvaneijk.nl/pages/portfol ... hirts2007/

^^



die designs van ruud zijn niet eens zo lastig te maken.
Gewoon overmatig gebruik van brushes
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laat maar is wat zien als het niet zo lastig is.. Vertrouw me. Het is best pittig om een mooi design te maken. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het maken zelf is meestal nooit zo ingewikkeld maar het bedenken, dat is het moeilijkste ;) Iedereen kan een photoshop brush gebruiken, maar om er mooi resultaat mee te maken...

Maargoed, als het zo makkelijk is maak je toch wel mooi hardstyle shirt odyssee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2009 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
Jor-D schreef:
SoundTunerZ schreef:
Ben net weer ff verder gegaan met dat conceptje en dis een beetje het idee hoe ik het nu aan het maken ben.

Ik ben over een aantal dingen nog niet tevreden maar hij is natuurlijk ook nog lang niet af, maar ik ben benieuwd of jullie het wat vinden. Hij nog wat aan de donkere kant dat is het belangrijkste wat moet veranderen ;)
Afbeelding

Comment plz :)


Wel tof gemaakt natuurlijk, maar dan wordt het drukken van een shirt wel duur. En foto achtige plaatjes op shirts drukken vind ik persoonlijk lelijk want die plaatjes gaan na een paar wasbeurten scheuren.
Het liefst gewoon alleen zwart/wit gebruiken, dat is het makkelijkst om te drukken, en het goedkoopst ;)

Voorbeeldjes: http://www.ruudvaneijk.nl/pages/portfol ... hirts2007/

^^



die designs van ruud zijn niet eens zo lastig te maken.
Gewoon overmatig gebruik van brushes


Zeg jij, maar als jij een brush pack van iemand download en hiermee commerciele wegen inslaat en de maker van deze brush ziet dat kan ie jou voor de rechter slepen -.-

dus ik neem aan dat deze ruud ze allemaal zelf heeft gemaakt, waarom zou ie anders designer zijn geworden.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen