Ik zou wel eens willen zien als ze klaar zijn 
Lijkt wel Show zeker de eerste poging vn Jor-D
Lijkt wel Show zeker de eerste poging vn Jor-D
durven aanschaffen? ;pwrote:Ik zou me er wel één durven aanschaffen
als het niet te duur is natuurlijk
Je durft niet :')wrote:Ik zou me er wel één durven aanschaffen
Ik wou het al niet zeggenwrote:Je durft niet :')wrote:Ik zou me er wel één durven aanschaffen
Bangerik
wrote:Ja drop je mening effe, kan mss een goed idee zijn fsowrote:Voor mij hoeft het niet persee. Ligt er aan hoe het er allemaal uitziet. En of er ook iets meer op staat dan alleen hardtraxx..
Ja precies MOL!! Gewoon zo houden op een zwart t-shirt..wrote:HARDtraxx - going harder in dance music
zoals al linksboven in de banner staat... dat kan zo al op een shirt.. hoeft niks aan gedaan te worden.
ja ik zou er 1 kopen
Maar dan lijkt het shirt zo leegwrote:Ja joh is zat, je hoeft geen kledingmerk neer te zetten!
Vector geeft gewoon minder problemen met dit 'upscalen'. Dus vandaar alleen vector. En met vector bedoel ik Illustrator vector objecten, en niet de vector 'style' die je ook in Photoshop kan maken.wrote:is alleen vector toegestaan, of ook andere bestanden? [je kan toch ook gewoon op hele hoge resolutie maken?, downscalen is namelijk zeer makkelijk, upscalen daarentegen neit]
Hoeft niet, maar mag wel.wrote:Nu weer wel een ander logo?? Deze van op de site is toch prima??