Ik zou de achterkant simpel, focus moet volgens mij op de voorkant liggen.wrote:Is er toevallig nog een ander idee voor de achterkant dan?
Ik had voor dat Qlimax geval gekozen omdat die ook in de header van de site voorkomt.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Hahah wat een observatievermogen toch maarwrote:op de mouwwrote:ja daar heb je gelijk aan.
misschien http://www.hardtraxx.nl of alleen hardtraxx.nl
dat heb je er nog niet op verwerkt.
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
ach ja zo blijven we bezig hè

+1wrote:met die voorkant vindt ik niks mis mee.wrote:Is er toevallig nog een ander idee voor de achterkant dan?
Ik had voor dat Qlimax geval gekozen omdat die ook in de header van de site voorkomt.
ik zou die achterkant gewoon simpel houden.
misschien die teks die je er al op hebt staan, onder elkaar zetten ofzo.
.............................HARDTRAXX....................................
.....................going harder in dance music......................
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
eenheidsworst??wrote:Staat ook al zo op de voorkant.
Anders wordt het een beetje eenheidsworst.
nog nooit van gehoord, maar weet wat je bedoelt
De meeste bois hier lopen toch altijd zonder shirt rond?
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
als ik dat shirt heb niet meerwrote:De meeste bois hier lopen toch altijd zonder shirt rond?
kheb ook vet vaak mn Noisecontrollers T - Shirt aan!
wrote: kheb ook vet vaak mn Noisecontrollers T - Shirt aan!
En nog nooit klappeng gehad?
ik heb de meeste ontewerpen nu wel gezien en ze zijn allemaal zwart-wit en ik zou toch wel graag meer kleur zien.
ik heb zelf een t-shirt van DBSTF met 'cus ta know it's hardstyle baby' er op en daar zitten blauw, roze en geel in en dat vond ik wel een mooie combi miss ene id voor de ontwerpers
ik heb zelf een t-shirt van DBSTF met 'cus ta know it's hardstyle baby' er op en daar zitten blauw, roze en geel in en dat vond ik wel een mooie combi miss ene id voor de ontwerpers
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
neuh, sommigen kijken je wel vies aan maar dan heb ik gewoon zin om een stok 3 meter door hun kop naar beneden te raggen maar im proud to be loud, en nog nooit klappen gehad daarom neewrote:wrote: kheb ook vet vaak mn Noisecontrollers T - Shirt aan!
Hoezo zouden ze je vies aankijken als je een NC shirt draagt?wrote:neuh, sommigen kijken je wel vies aan maar dan heb ik gewoon zin om een stok 3 meter door hun kop naar beneden te raggen maar im proud to be loud, en nog nooit klappen gehad daarom neewrote:wrote: kheb ook vet vaak mn Noisecontrollers T - Shirt aan!
Omdat sommige mensen het erg vinden als je geen kempi luistert 
Ik zou (als ik iemand zien lopen met een NC shirt) eerder vragen waar tie die vandaan heeft dan vuil aankijkenwrote:Hoezo zouden ze je vies aankijken als je een NC shirt draagt?
Oww op straat ja. Tja het is nou niet echt de style van die negers en marokkanen hewrote:Omdat sommige mensen het erg vinden als je geen kempi luistert
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Het zijn de CMYK kleuren (Cyaan, Magenta, Yellow en Key (zwart). Zeker mooie kleuren als je ze bij elkaar gebruikt!wrote:ik heb de meeste ontewerpen nu wel gezien en ze zijn allemaal zwart-wit en ik zou toch wel graag meer kleur zien.![]()
Is te duur.. Het moet betaalbaar zijn en van goede kwaliteit!wrote:ik heb de meeste ontewerpen nu wel gezien en ze zijn allemaal zwart-wit en ik zou toch wel graag meer kleur zien.![]()
ik ben begonnen aan een design. Heb wel wat vette dingen online staan op deviantart http://xenithor.deviantart.com/ als je ongeveer wilt weten wat ik op grafisch gebied kan
Ik ben niet alleen handig met muziek maar ook met design 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Zitten wel vette dingen tussen, ook het design voor je website vind ik zeker geslaagdwrote:ik ben begonnen aan een design. Heb wel wat vette dingen online staan op deviantart http://xenithor.deviantart.com/ als je ongeveer wilt weten wat ik op grafisch gebied kanIk ben niet alleen handig met muziek maar ook met design
schei toch uit joh. Niemand heeft nog van je gehoord en op partyflock heb je geen artiestenprofiel?wrote: Ik ben niet alleen handig met muziek maar ook met design
Weinig boekingen dus.
Odyssee, jij bent de man!
Echt eerlijk waar
Last edited by _dp_ on 20 Aug 2009 22:59, edited 1 time in total.
Ik heb de trui van tha Noisecontrollers. En laat niemand er wat van zeggen of vies naar kijken.
Dan gaan ze meteen tussen 6 plankies en zijn ze CTRL-ALT-DELETE!!!!
Foto @Hardstyle Insanity :

Hier lijk ik meer op een teletubbie maar maakt niet uit!

Foto @Hardstyle Insanity :

Hier lijk ik meer op een teletubbie maar maakt niet uit!
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Hahawrote: Hier lijk ik meer op een teletubbie maar maakt niet uit!
Wel een vet t-shirt moet ik zeggen