Of je nou de uiteindelijke top 8 hebt of van iedere poule top 2 hebt , maakt geen verschil toch . Aangezien je met een simpel puntensysteem werkt is dat makkelijk bijhouden. Kijk maar wat je het beste lijkt.Fuzzylogic wrote:Heb ik wel aan zitten denken. Alleen dan is het lastig om de knock-out fase in te gaan delen, omdat de nummers 1 en 2 van iedere poule doorgaan uiteindelijk.Pete wrote:Is het wel handig om pouletjes aan te houden? Draai je wel steeds tegen dezelfde Pokémon + dat je een beetje beperkt wordt in je stijl van draaien.
Denk persoonlijk dat je beter aan hand van de tracklisten per maand een verdeling kan maken.
Zo draai je ook mooi tegen veel verschillende Pokémon.
Related topics
- View the latest post: FINALE - PIDGEY VS TAUROS | HARDTRAXX DJ BATTLES 2018/2019
- View the latest post: HALVE FINALE - TAUROS VS VULPIX | HARDTRAXX DJ BATTLES 2018
- View the latest post: Hardtraxx DJ Battles - Graveler - Alle Sets
- View the latest post: HALVE FINALE - PIDGEY VS GRAVELER | HARDTRAXX DJ BATTLES 2018
- View the latest post: KWARTFINALE - BULBASAUR VS TAUROS | HARDTRAXX DJ BATTLES 2018
Active topics in Algemeen
Moderators
Kan ik nog een setje inleveren? Helemaal gemist dit nieuwe topic 
Dat gaat helaas lastig worden met dit poulesysteem! 16 is nu echt een perfect aantal, mochten er nog 3 andere geïnteresseerden zijn voor het einde van deze maand kan er een extra poule aan toegevoegd worden!Intervention wrote:Kan ik nog een setje inleveren? Helemaal gemist dit nieuwe topic
Super! Dan hou ik het topic in de gaten! Iig wel erg leuk ideeFuzzylogic wrote:Dat gaat helaas lastig worden met dit poulesysteem! 16 is nu echt een perfect aantal, mochten er nog 3 andere geïnteresseerden zijn voor het einde van deze maand kan er een extra poule aan toegevoegd worden!Intervention wrote:Kan ik nog een setje inleveren? Helemaal gemist dit nieuwe topic
Kleine aanpassing n.a.v. een vraag: nieuwgemaakte mashups zijn wel toegestaan!
So... how is everyone doing ? 

Tracklist is af, gisteren voor het eerst geluisterd hoe het matcht en daar is nog wel wat werk aan. Deze week fine tunen en vrijdag opnemenNuracore wrote:So... how is everyone doing ?
Ondanks dat het alleen voor de Hardtraxx eer gaat merkte ik gisteren hoe zenuwachtig ik werd
Ik heb twee mixen ontvangen so far. Iedereen had (heeft) natuurlijk ook ruim de tijd gekregen, zal voor aanvang van de laatste week nog effe een reminder sturen naar degenen die niks heb ingezondenNuracore wrote:So... how is everyone doing ?
Gelukkig ben je een anonieme Pokémon Erik
Lijstje ligt klaar, nu nog even aan elkaar draaien. 
Fuzzylogic wrote:Ik heb twee mixen ontvangen so far. Iedereen had (heeft) natuurlijk ook ruim de tijd gekregen, zal voor aanvang van de laatste week nog effe een reminder sturen naar degenen die niks heb ingezondenNuracore wrote:So... how is everyone doing ?![]()
Gelukkig ben je een anonieme Pokémon Erik
Doe je zelf ook mee trouwens?
JepNuracore wrote: Doe je zelf ook mee trouwens?
Hier had ik trouwens ook last vanErikZ wrote:Ondanks dat het alleen voor de Hardtraxx eer gaat merkte ik gisteren hoe zenuwachtig ik werdNuracore wrote:So... how is everyone doing ?verdorie hoge druk mensen!
Daarnaast, misschien een idee om een pot te openen? (hoeft niet veel te zijn, 2euro de man ofzo?)
Of een sleutelhanger ofzo
Hardtraxx titel?
Ben benieuwd naar alle setjes
Ben benieuwd naar alle setjes
Oja, goed dat ik het topic voorbij zie komen. Even puzzelen aan een lijstje.
Nog 1 weekje stelletje helden 
Aan de deelnemers : ik heb jullie onlangs gepb't, ben nog in afwachting van 7 setjes!
Ik heb mijn boxen opgeblazen gisteren
Morgen komen mijn nieuwe binnen!
Deadline is 31 oktober toch? Had deze week en in de vakantie vrijwel geen tijd om er even voor te zitten, omdat ons pa geopereerd moest worden... Maar dit weekend komt die eraan!Fuzzylogic wrote:Aan de deelnemers : ik heb jullie onlangs gepb't, ben nog in afwachting van 7 setjes!
Hopelijk niets ernstigs en is het goed gegaanHekzitter wrote:Deadline is 31 oktober toch? Had deze week en in de vakantie vrijwel geen tijd om er even voor te zitten, omdat ons pa geopereerd moest worden... Maar dit weekend komt die eraan!Fuzzylogic wrote:Aan de deelnemers : ik heb jullie onlangs gepb't, ben nog in afwachting van 7 setjes!
Yes! Helemaal prima, alles goed met je pa?Hekzitter wrote:Deadline is 31 oktober toch? Had deze week en in de vakantie vrijwel geen tijd om er even voor te zitten, omdat ons pa geopereerd moest worden... Maar dit weekend komt die eraan!Fuzzylogic wrote:Aan de deelnemers : ik heb jullie onlangs gepb't, ben nog in afwachting van 7 setjes!
Ja had een bypass operatie gehad aan zijn hart... Minder frikandellen eten die vent
Operatie allemaal goed gegaan, maar was vooral veel in het ziekenhuis deze week.
Operatie allemaal goed gegaan, maar was vooral veel in het ziekenhuis deze week.
Shit ik zie dit topic nu pas. Kan ik op de reservelijst ofzo? 
Er staan nu 3 man op de reservelijst, mocht er nog iemand mee willen doen stuur mij even een privébericht dan kan er een poule bij komen!