ErikZ schreef:
Fuzzylogic schreef:
Stel je zou dit met bekende artiesten doen en je zou bijvoorbeeld Da Tweekaz tegen Mind Dimension laten draaien, en je zou Hardtraxx laten stemmen. Dan is de kans groot dat het meerendeel alleen al voor Mind Dimension kiest omdat het meer hun muzieksmaak is, terwijl bij deze battle juist met name de mixing skills en creativiteit voorop zou moeten staan. Zet je diezelfde Da Tweekaz bijvoorbeeld tegenover Omegatypez om maar een voorbeeld te geven, dan gaat er sowieso al veel objectiever gestemd worden.
Hier op inhakend, misschien een idee om de setjes zonder artiesten naam te posten? Er zijn veel DJ's hier met een eigen fanbase hier op het forum. Onder de noemer het zo eerlijk mogelijk te houden
Tegen Nura maak ik bijvoorbeeld geen schijn van kans
Hele goede Erik! Er zijn op dit moment 11 aanmeldingen, de meesten zullen dit wel gezien hebben ondertussen dus ik gok op zo'n 15 deelnemers totaal wanneer het aanmelden sluit. Mij lijkt het dan wel tof om in competitieverband te gaan strijden, met iedere 2 weken een nieuwe 'speelronde'. Voor de mensen die zich hebben aangemeld, hoe staan jullie tegenover dit idee? Totaal zou de competitie dan 30 weken duren waarin je 15 mixjes van 30 minuten draait.