Echt kansloos dit, but i guess sex saleswrote:Deze is nog leukerHeadhunterz moet voor haar op start drukken en volgens mij mixt ze niet eens over ofzo
View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
THardtraxxer
- 55 posts member since 2009
- last seen Feb 2012
Wat een grap.wrote:Echt kansloos dit, but i guess sex saleswrote:Deze is nog leukerHeadhunterz moet voor haar op start drukken en volgens mij mixt ze niet eens over ofzo
View on YouTube
Uhm kan me hier nog iets voor me halen met ene DJ Korsakoff.....wrote:Dat sletje kan waarschijnlijk niks, maar het zijn wel lekkere HHZ tracks!
Gewoon goede promo, hype maken, mooie vrouw, mooi verhaal... Het verkoopt he, dus dom is die niet... Maar ik geloof niet dat ze zelf goed is of uberhaupt kan draaien.
En anders hebben we nog Dailucia, maar die is niet zo opgehemelt als Korsakoff of Gostosa
Dude, je kent haar totaal niet, gaan we proberen nog wel een beetje te bewaren hier bewaren op Hardtraxx??wrote:Dat sletje kan waarschijnlijk niks
inderdaad! Je opinie moet niet afhangen van haar eerste optredenwrote:Dude, je kent haar totaal niet, gaan we proberen nog wel een beetje te bewaren hier bewaren op Hardtraxx??wrote:Dat sletje kan waarschijnlijk niks
Nouja, mijn opinie is echt zwaar beinvloed door deze massiv belachelijke vertoning van haar. Maar iemand een slechte dj noemen, is iets anders dan een slet noemen. De ene is publiekelijk, andere meer iets persoonlijks. Dat bedoel ik met respect voor iemand die je niet kent, en dat dus wel verwacht van mensen die reageren op Hardtraxxwrote:inderdaad! Je opinie moet niet afhangen van haar eerste optredenwrote:Dude, je kent haar totaal niet, gaan we proberen nog wel een beetje te bewaren hier bewaren op Hardtraxx??wrote:Dat sletje kan waarschijnlijk niksWant laten we eerlijk zijn, van alle populaire dj's was hun eerste optreden waarschijnlijk echt bagger (door de zenuwen ed.)
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
jezus gast
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Effe serieus man ga nu niet alle topics omhoog beginnen te bumpen he!wrote:Gostosa Is... FCKING LEKKER !
Hou je het nog droog?wrote:Gostosa Is... FCKING LEKKER !
nee.wrote:Hou je het nog droog?wrote:Gostosa Is... FCKING LEKKER !
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Inderdaad, eigenlijk kan dit topic wel dicht dan.wrote:Al heel lang gestopt & geflopt.