Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 23:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach, headhunterz maakt de platen, en ik kan naar een lekker wijf kijken die staat te draaien. Goede producties en een lekkere kop, prima toch? ^^ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2009 23:12 
 
Donateur

Milán schreef:
Goede producties en een lekkere kop, prima toch? ^^ :D

+100000 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2009 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

ben benieuwd naar de filmpjes enz als headhunterz haar presenteerd :$ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2009 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet het helemaal niet met deze meid. Aan de top 10 te zien mixt ze gewoon een standaard promoset in elkaar.. Verder ben ik benieuwd of ze ook daadwerkelijk wat KAN mixen en dat bijvoorbeeld Headhunterz niet in hoeft te grijpen.

Aan het filmpje heb je eigenlijk niets. Is gewoon een showoff over hoe lekker ze wel niet moet zijn. Dat vind ik eigenlijk alleen maar een slecht voorteken.

Alleen als ze niet tegelijk staat met andere grote artiesten wil ik nog wel komen kijken, anders hoor ik het allemaal achteraf wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2009 13:15 
 
Hardtraxx Veteran

haar eerste 2 producties zijn al top! Dat is wel een goed teken, maar ja hoeveel heeft headhunterz gedaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2009 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
haar eerste 2 producties zijn al top! Dat is wel een goed teken, maar ja hoeveel heeft headhunterz gedaan :/

Zij heeft zover ik weet geen noot zelf geprodueerd.. Volgens mij alleen de vocals.

De stijl is overduidelijk Headhunterz, je ziet hem in het filmpje alleen aan de knoppen zitten en zij staat een beetje te knikken zo van: oh jah ziet er goed uit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2009 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Timmer schreef:
haar eerste 2 producties zijn al top! Dat is wel een goed teken, maar ja hoeveel heeft headhunterz gedaan :/

Zij heeft zover ik weet geen noot zelf geprodueerd.. Volgens mij alleen de vocals.

De stijl is overduidelijk Headhunterz, je ziet hem in het filmpje alleen aan de knoppen zitten en zij staat een beetje te knikken zo van: oh jah ziet er goed uit..


maar als ik headhunterz was zou ik dan deze naam gebruiken om een nieuwe sound uit te proberen, maar ja headhunterz blijft altijd in zijn kick hangen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2009 17:19 
 
Hardtraxxer

Teknizion schreef:
Timmer schreef:
Dus dit wijf gebruikt Heady ff om door te breken :cool: Slim

''gebruikt'' vind ik een groot woord, als je de bio doorleest lees je dat het eerst vrienden (of closer) zijn geweest, en uiteindelijk samen aan plaatjes zijn gaan werken.


Als je die bio gelooft ben je echt achterlijk ...

Btw, als je goed kijkt op het filmpje wanneer Gostosa haar telefoon pakt, zie je een kader met daarin een foto van haar en Headhunterz. Waarschijnlijk zijn ze gewoon een koppel. In feite neukt Gostosa HHz dus eigenlijk in ruil voor tracks + " bekendheid " .
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2009 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

Kaptain schreef:
Teknizion schreef:
Timmer schreef:
Dus dit wijf gebruikt Heady ff om door te breken :cool: Slim

''gebruikt'' vind ik een groot woord, als je de bio doorleest lees je dat het eerst vrienden (of closer) zijn geweest, en uiteindelijk samen aan plaatjes zijn gaan werken.


Als je die bio gelooft ben je echt achterlijk ...

Btw, als je goed kijkt op het filmpje wanneer Gostosa haar telefoon pakt, zie je een kader met daarin een foto van haar en Headhunterz. Waarschijnlijk zijn ze gewoon een koppel. In feite neukt Gostosa HHz dus eigenlijk in ruil voor tracks + " bekendheid " .


jij maakt het wel helemaal een sterk verhaal :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2009 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is der ook gewoon ingeplakt hoor..

Maar die Bio slaat inderdaad helemaal nergens op. Typisch verhaaltje van vroeger niets en opgewerkt tot de top.

Top 10 in combinatie met het filmpje en de tracks die FULL op haar site staan (hoe vreemd).. Ik vind het maar vreemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2009 17:32 
 
Hardtraxx Veteran

Tja we zien het na Q-base wel -.- :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2009 18:13 
 
Hardtraxxer

geef dat meisje nou eerst eens een kans, iemand haar al horen draaien, denk het niet, en wieweet produceert ze over 2 jaar wel kei goed en leert ze het nu langzaam van Headhunterz ;) en kaptain jij moet je .... houden want volgens mij weet jij het helemaal niet waar je het over heb ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2009 20:18 
 
Donateur

"Gostosa shortly introducing herself this weekend @ club Dieka. "

=>



;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze is nog leuker :D Headhunterz moet voor haar op start drukken en volgens mij mixt ze niet eens over ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zegt genoeg.. Ze heeft werkelijk GEEN IDEE wat ze met alles aanmoet!
Headhunterz moet zelfs nog even het fadertje omhoog gooien..
Dit project bestempel ik bij deze als gefaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het lijkt echt alsof ze voor het eerst staat te draaien man. Zielig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 16:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een zielige vertoning inderdaad! Hmm zal de Scantraxx top leuk gaan vinden, dit wordt nog heeeel hard oefenen voor deze dame :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 17:16 
 
Hardtraxxer

vind hem best lekker ingemixed en ik wacht met mijn mening tot q-base maar als ze zoals dit draait gaat het wel goedkomen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op zich mixt ze best wel goed in, maar dat is in mijn ogen, en ik heb zelf nog nooit gemixed dus :D
Het is haar allereerste keer, dus geef haar een kans, het kan alleen maar beter worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 19:34 
 
Donateur

Ze moet nog veel oefenen, ze moet maar is een keertje losgaan zoals Headhunterz of Frontliner dat doet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2009 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wacht wel tot Qbase! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2009 19:29 
 
Hardtraxxer

benieuwd :) maar ze moet niet zo verlegen doen en meer naar het publiek kijken en meefeesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2009 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

We zullen is met zn alle Q-base afwachte, ze heeft in totaal nu 20 min gedraait, te weinig om echt te beoordelen, ben wel erg benieuwd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2009 20:09 
 
Hardtraxxer

Milán schreef:
Wat een zielige vertoning inderdaad! Hmm zal de Scantraxx top leuk gaan vinden, dit wordt nog heeeel hard oefenen voor deze dame :D

Ze heeft wel lelijke nepborsten, bah bah! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2009 20:15 
 
Hardtraxxer

Dat sletje kan waarschijnlijk niks, maar het zijn wel lekkere HHZ tracks!
Gewoon goede promo, hype maken, mooie vrouw, mooi verhaal... Het verkoopt he, dus dom is die niet... Maar ik geloof niet dat ze zelf goed is of uberhaupt kan draaien.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen