Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:42 

Hardtraxxer

Echt serieus wat een verhaal. Je hebt idd van die gasten er tussen zitten die je de hele avond met zo'n kwaaie blik aan zitten te kijken. Het is toch werkelijk ongelovelijk. Ik moet zeggen dat k t zeer netjes van Pat B vind dat ie zich heeft ingehouden. Je hebt er genoeg die dat niet zouden doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 21:41 

Kraak... Piep...

Esteban style neerhalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 21:44 

Hardtraxx Elite

Doe je niets aan helaas. Uitgaan wordt steeds agressiever en sfeerlozer. Vechtpartij is tegenwoordig bijna inherent aan de zaterdagavond...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 21:58 

Donateur

Op (hardstyle) feesten na (godzijdank).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 22:10 

Mannonymous schreef:
Doe je niets aan helaas. Uitgaan wordt steeds agressiever en sfeerlozer. Vechtpartij is tegenwoordig bijna inherent aan de zaterdagavond...

Arnhem al helemaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 22:12 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:
Mannonymous schreef:

Arnhem al helemaal :P

Tsja.. Moet toch wat op de zaterdag avond he ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:08 

Hardtraxx Addict

Ik durf voor zeker te zeggen dat ik met mijn vrienden het afgelopen half jaar iedere keer bij het uitgaan hebben ruzie gehad/gevochten. Maar dan kwamen de provocaties en ruzies niet van onze kant, iedere keer zijn het weer dezelfde mensen die uitgaan om weer te gaan vechten. Nu wil ik niet discrimineren maar het zijn meestal ook nog allochtonen dat kansloos volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:23 

Hardtraxx Elite

Bij ons nooit last van. 't Zijn altijd van die hersenloze pvv barries die denken tof te kunnen doen omdat ze met z'n 10en zijn en vervolgens genadeloos op hun smoel gaan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:28 

Hardtraxx Addict

Mannonymous schreef:
Bij ons nooit last van. 't Zijn altijd van die hersenloze pvv barries die denken tof te kunnen doen omdat ze met z'n 10en zijn en vervolgens genadeloos op hun smoel gaan :x

Een persoon uit mijn vriendenkring is Nederlands kampioen boksen. Als die de eerste uitdeelt, rent toch 95% weg. Maar we gaan de laatste tijd steeds minder uit vanwege dit gedoe allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 00:09 

Hardtraxx Veteran

ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat dat geweld eens op houd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 00:18 

Squid schreef:
Mannonymous schreef:

Een persoon uit mijn vriendenkring is Nederlands kampioen boksen. Als die de eerste uitdeelt, rent toch 95% weg. Maar we gaan de laatste tijd steeds minder uit vanwege dit gedoe allemaal.

Toch vind ik het knap dat altijd dezelfde groep mensen blijkbaar ruzie krijgt. Onze groep heeft nooit ruzie, niet op feesten en niet tijdens het stappen.

Spiegeltje, anyone?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 00:21 

Hardtraxx Veteran

Exactly Nazale. Wij hebben als groep ook bijna nooit ruzie., en komen het ook niet vaak tegen hier in de buurt.
Laatste keer dat ik ruzie had, was toen een gozer een vriend (jongen die nog geen vlieg kwaad doet) van mij omduwde. Vervolgens ging hij ook nog uitdagen, maar toen hebben we hem uitgelachen en daarna weggestuurd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 00:22 

Mijn groep wordt vaak wat arrogant en overmoedig als ze wat op hebben, ik heb serieus nog nooit een klap uitgedeeld. Hooguit wat geduwd ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 00:44 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Mijn groep word

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 00:47 

Daveytl schreef:
Exactly Nazale.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 03:42 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Lyst schreef:
Grappig dat je Titan noemt, gezien hij zelf ook al eens een keer slachtoffer is geweest van geweld.

Serieus? :oh:
Hoezo zou je zo'n beer aanvallen? :oh:

Misschien werd ie gewoon aangevallen door een grizzlybeer? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 10:22 

Henk-Jan schreef:
Almighty schreef:
Mijn groep word

:P

Homo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 11:37 

Bierkoning

Ik deel gewoon elk weekend rake klappen uit, vet stoer jwz
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 12:21 

Hardtraxx Veteran

ik doe het alleen uit zelfverdediging, als iemand mij aankijkt bvb, steek ik hem/haar neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 12:27 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Squid schreef:
Mannonymous schreef:

Toch vind ik het knap dat altijd dezelfde groep mensen blijkbaar ruzie krijgt. Onze groep heeft nooit ruzie, niet op feesten en niet tijdens het stappen.

Spiegeltje, anyone?

Vooral dat laatste is erg knap, we staan 3x in de week in de kroeg en dan nog nooit ruzie.. Ongelofelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 12:49 

Donateur

Vind ik meer common sense hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 13:54 

Gangsterdwerg schreef:
Vooral dat laatste is erg knap, we staan 3x in de week in de kroeg en dan nog nooit ruzie.. Ongelofelijk!

lol ja oke, 'vroeger' dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:00 

Hardtraxxer

Jettie Palletie aanvragen op een hardstyle feest xd Wat een stunt
Alleen geweld gebruiken tegen Dj's vind ik echt te zielig voor woorden.
Kansloos volk idd ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:09 

Hardtraxx Elite

Josh-T schreef:
ik vraag me af hoe lang het nog duurt voordat dat geweld eens op houd.

Nooit ;) Geweld is menselijk. Het is een 'oerinstinct' dat we niet zomaar even over de loop van een paar decennia zomaar weg kunnen wuiven. Klinkt gaar maar het is zo. Heb er ooit een symposium over gevolgd toen ik nog op de middelbare school zat door een of andere hoogleraar. Weet niet precies hoe 't zat, maar daar kwam het op neer ;)
-Neemt uiteraard niet weg dat je je in uitgaansgelegenheden gewoon moet gedragen hoor, maar het verklaart een beetje hoe het komt-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:37 

Hardtraxx Veteran

ik verwacht ook niet dat het na een paar decennia weg is hoor, hopelijk wel minder, dat de regering/politie er wat meer aan probeert te doen, en scholen/ouders.

Maar misschien over 200 jaar ofzo..
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen