Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:02 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Catatonic Overload schreef:
Dikke faal van de security natuurlijk. Als een DJ die spanning ziet oplopen, dan moeten de mensen van de beveiliging dat al helemaal opmerken.
Jammer dat zoiets uberhaupt gebeurd, maar security is er wel om het personeel, DJ's en overige bezoekers te beschermen.

Het is onvoorstelbaar hoe weinig security van dat soort spanningen opmerkt/wil opmerken :/

dit is er dus voor nodig om de security wakker te schrikken.. beetje misselijk makend hoe mensen zich soms kunnen gedragen als zij het niet naar hennies zin hebben :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:43 

Donateur

Nog een update van de dj zijn kant :)

Ten eerste, ontzettend bedankt voor alle toffe opmerkingen in verband met voorval van zaterdagnacht jongstleden. Dat doet zeker goed om te lezen en hoewel het verder redelijk ok gaat is het wel van grote steun geweest! Dus wat dat betreft: THANX!!

Dan toch nog even wat extra uitleg en mijn mening op verschillende reacties en vragen. Dat is ook gelijk het laatste wat ik erover te zeggen heb. Ik ga op een later tijdstip nog wel aangifte doen bij de politie en daarmee is het wat mij betreft afgerond. Ik wil het vanaf dan weer hebben over belangrijkere zaken zoals muziek en welke kleur sokken ik vandaag weer aan ga doen.

Wat wel belangrijk is om te zeggen is dat dit incident NIET heeft plaats gevonden op het B2S feest Euphoria in Tilburg. Het vond plaats op Euforia in Weelde (Belgie) in Parochiezaal Sint Jan. (Toevallig) dezelfde naam op dezelfde datum.

Er zijn heel veel reacties omtrent de security en organisatie. Veel mensen vragen zich af wat bezoekers überhaupt op het podium komen doen en hoe dit fout kon gaan. Terechte vragen… Inderdaad horen vervelende feestgangers niet thuis op het podium. Dat zou eigenlijk niet mogen en de aangewezen personen om dit te voorkomen zijn inderdaad de security. Er is wel een maar…. Ik vind namelijk dat mensen altijd verantwoordelijk zijn voor hun eigen gedrag. Wat mij persoonlijk betreft is er maar 1 schuldige in dit verhaal en dat zijn de 2 jongens die problemen kwamen maken. Je kunt toch ook b.v. onmogelijk hun ouders verantwoordelijk stellen. Ze gedroegen zich misschien wel zo maar ze waren geen 9 jaar meer.

Iemand had ze inderdaad tegen moeten houden, dan was het anders verlopen. Maar Ik denk (of eerder vrees) dat zulke voorvallen bijna niet te voorkomen zijn. Achteraf gezien is het mij vrij duidelijk dat deze jongens uit waren op een ordinaire knokpartij. Nederlandstalige liedjes komen aanvragen op een hardstyle feest is gewoonweg provocatie… Was ik het niet geweest dan was het dj The Vision wel geweest. Als hij het niet was geweest dan was het wel iemand in de zaal geweest. Ik denk dat niemand daarvoor verantwoordelijk kan worden gehouden buiten die 2 gasten zelf.

De organisatie geeft dit feest met de beste bedoelingen. Ze zijn zelf ook ontzettend geschrokken en voor hun is het feest even goed verpest als voor mij. Iedereen mag natuurlijk vinden wat hij of zij vind maar ik zelf neem de organisatie niks kwalijk. Het enige wat je zou kunnen zeggen is dat er misschien een volgende keer wel beter opgelet moet worden wie er op het podium komt ja of nee… Maar iemand, onder invloed van drank en of drugs, die gekke dingen in zijn of haar hoofd haalt houd je niet tegen ben ik bang. Dat soort zaken zien we toch ook dagelijks op het nieuws nietwaar?

Dit zijn helaas dingen die voorkomen in de huidige maatschappij. Ik denk dat het belangrijk is om hier wel de gepatste aandacht aan te geven maar er ook niet te lang bij stil te staan. Eerlijk gezegd had ik zaterdagnacht zoiets van "het draaien kan me gestolen worden" Maar dan ga je gelukkig al snel relativeren en moet je er ook niet zielig over gaan doen. Het is een heftig verhaal, zeker voor iemand die nog nooit eerder was verwikkeld in zo een agressieve handeling. Ik hou niet van geweld en mij zul je ook niet zien afkomen met stoere verhalen over vechtpartijen. Iemand "op z'n bek slaan" heb ik nog nooit gedaan… In de toekomst zal ik toch wel hetzelfde handelen. Ik ben zeker geen wereld verbeteraar maar die gasten hadden daar niks te zoeken en gedroegen zich als idioten!! Bovendien staat er op dat podium misschien ook wel voor 10.000 euro aan apparatuur. Ik vond op dat moment dat ik daar iets aan moest doen… Misschien een foute redenatie….? De prijs heb ik er in ieder geval wel voor betaald….

All said and done… I'm heading back 2 the studio and saturday i'm playin' 2 gigs! I'm really looking forward to getting my ass back behind the dj Booth! And once more… thx everybody for the awesome support!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:58 

Hardtraxx Addict

Ik moest laatst draaien en er was zo'n turk aanwezig die perse hiphop muziek moest horen. Heb ik tegen hem gezegt ik draai geen hiphop ga weg. Na de derde keer vragen ben ik na de security gelopen en heb gezegt als die nog een keer dat podium opklimt gooi hem er dan uit want dit is ronduit irritant en hij begon steeds een aggressievere houding aan te nemen.
Nog geen kwartier later probeerde hij het opnieuw, alleen wat hij niet in zijn achterhoofd had gehouden waren de flame-jets. Die kerel werd letterlijk van het podium afgeblazen want hij kreeg bijna een vuurbal in zijn gezicht. Daarna hebben de security's hem gezocht en letterlijk naar buiten gegooid, maar aan zijn kleerscheuren en het bloed op zijn kleren was er wel wat meer met hem gebeurd haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 17:15 

Hardtraxx Veteran

Pat B schreef:
gepatste

:P

Gewoon belachelijk dit.. Als je de muziek 'kut' vind, dan ga je maar naar een ander clubje om de hoek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 17:17 

Hardtraxx Veteran

Squid schreef:
Ik moest laatst draaien en er was zo'n turk aanwezig die perse hiphop muziek moest horen. Heb ik tegen hem gezegt ik draai geen hiphop ga weg. Na de derde keer vragen ben ik na de security gelopen en heb gezegt als die nog een keer dat podium opklimt gooi hem er dan uit want dit is ronduit irritant en hij begon steeds een aggressievere houding aan te nemen.
Nog geen kwartier later probeerde hij het opnieuw, alleen wat hij niet in zijn achterhoofd had gehouden waren de flame-jets. Die kerel werd letterlijk van het podium afgeblazen want hij kreeg bijna een vuurbal in zijn gezicht. Daarna hebben de security's hem gezocht en letterlijk naar buiten gegooid, maar aan zijn kleerscheuren en het bloed op zijn kleren was er wel wat meer met hem gebeurd haha.

Haha wtf! Dan ben je al helemaal een debiel als je het podium op wil klimmen met die vlammenwerpers :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 17:39 

Hardtraxx Veteran

Dit gaat natuurlijk veel te ver, direct afschieten zou ik bijna zeggen :P .

Heb het zelf nooit meegemaakt, en hoop 't ook nooit mee te maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 17:54 

Hardtraxx Veteran

Denk niet dat Titan hier mee te maken zal krijgen. :x
Wel sneu dat die boeren dat doen. Als je dr niet van houdt, blijf dan weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:06 

Hardtraxx Veteran

walgelijk dit :thumbdown: op flikkeren met die lui. verbod of gevangenis. misschien klinkt het overdreven maar zo is hoe ik hier op kijk.. kut boeren :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:45 

Hardtraxx Veteran

Ik zie het krantenartikel al voor me:
DJ krijgt ruzie in discotheek.

DJ Titan, van het platenlabel Fusion Records, kwam vanuit een woordenwisseling terecht in een fikse ruzie met 3 boerenknullen.
De 2 boerenknullen maken het naar omstandigheden goed. De andere boerenknul ligt nog met zware verwondingen in het ziekenhuis maar mag naar verwachting over een maandje terug naar huis.

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:00 

Hardtraxx Veteran

Omgeving van Turnhout... Altijd grote groepen mongole die daar rondhangen. Achterlijke omgeving om uit te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:08 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ik zie het krantenartikel al voor me:
DJ krijgt ruzie in discotheek.

DJ Titan, van het platenlabel Fusion Records, kwam vanuit een woordenwisseling terecht in een fikse ruzie met 3 boerenknullen.
De 2 boerenknullen maken het naar omstandigheden goed. De andere boerenknul ligt nog met zware verwondingen in het ziekenhuis maar mag naar verwachting over een maandje terug naar huis.

Lol, pas maar op dat hier weer geen gerucht van wordt gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:10 

Aan het typen...

Grappig dat je Titan noemt, gezien hij zelf ook al eens een keer slachtoffer is geweest van geweld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:24 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Grappig dat je Titan noemt, gezien hij zelf ook al eens een keer slachtoffer is geweest van geweld.

Serieus? :oh:
Hoezo zou je zo'n beer aanvallen? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:26 

Hardtraxx Veteran

Stond wel een stukkie over op de Shownieuws site dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:27 

Hardtraxx Veteran

En ik weet dat Titan liever niet heeft dat je dat filmpje post ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:28 

Hardtraxx Veteran

Dat weet ik ook mijn jongen :).
Blijft eigenlijk een raar verhaal, aangezien hij zelf toestemming heeft gegeven om het online te zetten.
Verspreiding hou je dan toch niet tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:32 

Donateur

Henk-Jan schreef:
Stond wel een stukkie over op de Shownieuws site dacht ik.

Klopt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:34 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Dat weet ik ook mijn jongen :).
Blijft eigenlijk een raar verhaal, aangezien hij zelf toestemming heeft gegeven om het online te zetten.
Verspreiding hou je dan toch niet tegen.

Wat ik er van begrepen heb, is dat hij vindt dat de zaak aandacht moet verdienen. Niet hij zelf, hij wordt denk ik niet graag herinnerd aan dat soort dingen terwijl hij ergens staat te feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:51 

Hardtraxx Veteran

Dutchvini schreef:
Wat een toppunt van zieligheid dit soort mensen, een voor een fusilleren gewoon. :mad:

Weet je wel wat je zelf zegt, want dit slaat ook helemaal nergens op.

Inderdaad wel te treurig voor woorden dat zoiets moet gebeuren. Ik vraag me af waar het gebeurd is, lokale kroeg of wat dan ook? Ik ben totaal niet bekend in de Belgische wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:54 

Hardtraxx Veteran

Heb het ff bekeken op de site van hartvannederland. Is wel iets anders dan geweld in een discotheek maar zeker niet minder ernstig, sterker nog, veel erger! Wist ik helemaal niet joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:26 

Hardtraxx Addict

Ik kan het niet vinden, kan iemand mij dan even de link van het artikel geven aub :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:27 

Hardtraxx Veteran

Squid schreef:
Ik kan het niet vinden, kan iemand mij dan even de link van het artikel geven aub :$

Wordt hier meermalen gezegd dat Titan dat liever niet heeft. Lijkt me dus ook wel zo respectvol om dat ook niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:39 

kansloos volk daar, niet normaal.
en ook altijd de mensen die en niet van hardstyle houden en teveel gezopen hebben he... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:40 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Squid schreef:

Wordt hier meermalen gezegd dat Titan dat liever niet heeft. Lijkt me dus ook wel zo respectvol om dat ook niet te doen.

Ik bedoelde PM of uitleg. Want nu weet niemand wat Titan niet wil hebben dat geplaatst wordt. Maakt ook verder niet uit was alleen belangstellend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:41 

Squid schreef:

schitterend, beter was ie geflambeerd door die flame-jets, kansloos volk..
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen