Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 19:49 

Hardtraxxer

Ik zit zelf vaak met de vraag of tracks gereleased zijn of niet, soms is het nog een heel karwei om uit te vinden of de tracks gereales zijn of niet, en zo ja, op welke EP ze dan verstopt zitten of dat ze misschien ooit gratis weggeven zijn. Dit lijkt me dan ook een nuttig topic, ook voor de liefhebbers de de tracks niet nodig hebben om te draaien maar graag mooie fulls in bezit hebben.

Aftrap:
Zany & The Beholder - Euphoria

Goddelijk nummer van rond 2008, is deze ergens in full te vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 19:50 

Hardtraxx Veteran

www.discogs.com

Sluit maar.

Hardtraxx Veteran

onnodig topic, even verder kijken dan je neus lang is
algemeen/web-releases-waar-te-koop-t919-475.html

Bierkoning

Als je tracks zoekt moet je het hier maar ff vragen: algemeen/web-releases-waar-te-koop-t919.html

of bij het Stel je vraag topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 19:54 

Hardtraxxer

Zal dat ene eens bekijken van het waar te koop topic, die ben ik nog niet tegengekomen.
Verder lijkt het me vrij logisch dat discogs bij mij bekend is, maar dat werkt nog niet altijd even makkelijk om daarin een track te vinden ;)

Verder heeft het 'Waar WEB kopen' of zoiets er weinig mee te maken, dat schiet niet echt op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 19:55 

Hardtraxx Veteran

Protech DJ schreef:
Zal dat ene eens bekijken van het waar te koop topic, die ben ik nog niet tegengekomen.
Verder lijkt het me vrij logisch dat discogs bij mij bekend is, maar dat werkt nog niet altijd even makkelijk om daarin een track te vinden ;)

Dat ligt dan echt aan jezelf hoor. :P Bijvoorbeeld Euphoria:

http://www.discogs.com/search?q=Zany+Eu ... =&type=all
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 19:57 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Protech DJ schreef:

Dat ligt dan echt aan jezelf hoor. :P Bijvoorbeeld Euphoria:

http://www.discogs.com/search?q=Zany+Eu ... =&type=all

Lol idd, als je t op discogs niet kunt vinden kun je beter helemaal niet zoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 20:00 

Hardtraxxer

Haha, dan ligt het wss meer aan mijn manier van zoeken op discogs :P Danku ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 20:02 

Hardtraxx Veteran

Denk 't ook, beter vraag je het de volgende keer gewoon hier, in plaats van er een heel topic over te openen.
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen