Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 17:03 
 
Hardtraxx Addict

Afbeelding

Iedereen kent het wel, je gaat naar een festival camping en ergens in je achterhoofd vraag je je af wat voor buren je gaat hebben en vooral of je last van ze hebt.
Je hebt natuurlijk de top buren waar je zelfs mee op trekt op het festival maar je hebt ook de terror/frenchcore liefhebbers die niets anders doen dan 24/7 terror draaien bij de tent. En van alles er tussen in.

Wat zijn jullie ervaringen? zowel positief als negatief?

topic starter trapt af:

Ik heb persoonlijk erg veel geluk gehad met mijn buren en nooit echt negatieve buren gehad. Ja soms wat muziek s'nachts maar als je vroeg of het wat zachter kon was dat geen enkel probleem.

Opvallend positief puntje was op defqon.1 2014. Een groep zwitsers naast ons hadden net te weinig plaats voor een van hun tenten, ik verplaatste toen mijn tent 1 meter waardoor het pasten. Kreeg meteen een sixpack bier in me handen geduwd(weigeren was geen optie) en de rest van het festival bleven ze maar zeggen hoe vriendelijk die hollanders waren en dat ze veel vaker deze kant op moesten komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had top buren die frenchcore draaide, je moet d'r van houden he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 17:21 
 
Hardtraxx Addict

Frenchkicks schreef:
Ik had top buren die frenchcore draaide, je moet d'r van houden he :P

ik hou er van, maar niet om 5 in de ochtend als je ff probeert te slapen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga bij voorbaat al bijna nooit naar weekend party's en als ik zou gaan blijf k sowieso niet in een tentje slapen met (ik heb die pech altijd) irritante mensen om me heen als ik rust wil :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 17:40 
 
Hardtraxxer

2x solar en 1x sziget op m'n cv wat betreft weekendfestivals, vooralsnog geen problemen mee gehad, integendeel. Op sziget kwamen de buren uit respectievelijk Guatamala, Frankrijk, Zweden en een plaatje nog geen 20km van mijn woonplaats. Gezellig :thumbsup:

Maar je kunt aan het uiterlijk van mensen toch wel een beetje bepalen wat voor mensen het zijn? Je kunt zelfs gewoon vragen van welke muziek men houdt, voordat je je tent opzet ^^ Als ik iemand met een noisekick shirt boxen uit zie laden zou ik daar never nooit mijn tent naast opzetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 17:45 
 

Op Appelhof hadden we wel een paar rare snuiters langs ons zitten die meeuwen probeerde te killen door gericht met kratten bier naar ze te smijten waardoor een maat van me een lege krat vol op zijn harses kreeg. Volgens mij kwamen ze uit de Achterhoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar 1x een festival weekend meegemaakt en dat was vorig jaar bij DefQon. We hadden voornamelijk gewoon Nederlandse buren die gewoon super relaxt waren, samen delen van spullen en gezamenlijk ontbijten en bier drinken. Daarbij hadden we ook Engelse buren, geen last van gehad, deden voornamelijk gewoon hun eigen ding, heb ze bijna ook niet gezien. In de omgeving was het 's nachts ook super stil, heb gewoon rustig kunnen slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Op Appelhof hadden we wel een paar rare snuiters langs ons zitten die meeuwen probeerde te killen door gericht met kratten bier naar ze te smijten waardoor een maat van me een lege krat vol op zijn harses kreeg. Volgens mij kwamen ze uit de Achterhoek.


Haha dit is erg herkenbaar, daar lopen toch een paar randdebielen rond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar eerste keer weekendfestival (Defqon) dus ik ben benieuwd of ik het tref met de buren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op Defqon 2 jaar terug tot diep in de nacht steeds hetzelfde frenchcore nummer mogen aanhoren van een groep Fransozen links van ons. Rechts van ons stond een schutting met daarachter een of andere vage trance stage die ook tot laat open was (Geen idee wat het nou was, miss VIP of medewerkers stage?) Het was in ieder geval behoorlijk irritant dus weinig kunnen slapen het hele weekend.

Het jaar daarna viel het daarentegen weer reuze mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Op Appelhof hadden we wel een paar rare snuiters langs ons zitten die meeuwen probeerde te killen door gericht met kratten bier naar ze te smijten waardoor een maat van me een lege krat vol op zijn harses kreeg. Volgens mij kwamen ze uit de Achterhoek.

Onmogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom dan? Heb jou ook wel eens met bier zien gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 19:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

J oey schreef:
Dit jaar eerste keer weekendfestival (Defqon) dus ik ben benieuwd of ik het tref met de buren. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2015 19:20 
 
Hardtraxxer

Overdag ben ik nooit op de camping. Maar neem voor 's nachts altijd oordoppen mee iets voor voor m'n ogen. Met zo een zwaar weekend moet je je wel goed voorbereiden. Dan heb ik nagenoeg geen last van de buren haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Op Appelhof hadden we wel een paar rare snuiters langs ons zitten die meeuwen probeerde te killen door gericht met kratten bier naar ze te smijten waardoor een maat van me een lege krat vol op zijn harses kreeg. Volgens mij kwamen ze uit de Achterhoek.


Achterhoekers moet je nooit vertrouwen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Decibel 2013 topburen gehad en het buurmeisje geneukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 15:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

KWAAIE-MAX schreef:
Overdag ben ik nooit op de camping. Maar neem voor 's nachts altijd oordoppen mee iets voor voor m'n ogen. Met zo een zwaar weekend moet je je wel goed voorbereiden. Dan heb ik nagenoeg geen last van de buren haha.


Dit ga ik ook doen dit jaar, 1e keer camping op Defqon. Iets voor de ogen misschien niet, maar wel oordoppen.
Verder gaan we (wellicht) met een groepje harde trekkers daar een tentenkampje maken en dan gewoon een deel claimen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Decibel 2013 topburen gehad en het buurmeisje geneukt.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Decibel 2013 topburen gehad en het buurmeisje geneukt.

Wat wil je anders met mij bijna als buur xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 18:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ook nooit echt problemen gehad, al stond erop Defqon dit jaar wel een onbekende gast opeens in m'n tent. Niet eens wat aan het stelen ofzo, hij stond daar maar een beetje xd Was letterlijk en figuurlijk de weg kwijt. Ja dit is mijn tent toch!?!? Toen ie eindelijk wegging nam ie nog maar wat keta om wat op te helderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
keta


Pommer schreef:
om wat op te helderen


because fuck logic xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is inderdaad echt fuzzy logic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Decibel 2013 topburen gehad en het buurmeisje geneukt.


Klinkt als een top weekend haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 23:17 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Decibel 2013 topburen gehad en het buurmeisje geneukt.

Netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2015 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was wel nice idd, ware het niet dat m'n zusje na thuiskomst meteen m'n luchtbed meenam, omdat ze een hockeykamp had. Toen ze daarvan thuiskwam en ik vertelde wat ik op Decibel zoal had uitgespookt kreeg ze het toch wel effe benauwd hehe -.-


Verder, even serieus op dit onderwerp....

Defqon 2012 :

Kwamen laat aan op de eerste dag, Gathering duurde nog een uur. In het pikkedonker en regen de tent opgezet, toen we wakker werden wel relaxte Nederlandse buren, iedereen was vriendelijk en best rustig. Alleen stonden we dus vlakbij die vage VIP/Crew stage, met gare electro heel de nacht door ofzo. Houden wel van een snuifje bij de organisatie, of moeten ze niet slapen ?

Decibel 2013 :

Te gek weekend, met gelukkig een veldje vol Nederlanders, en geen tokkies. Ook geen voetbalgezeik. Verder veel mee opgetrokken, ook met het buurmeisje idd ;).
Moment supreme was wel toen ik vast was getaped aan een lantaarnpaal bij de receptie, behulpzame buren die bier en peuken kwamen brengen haha. Wel extreem hoog vdk gehalte daar.

Qontinent 2014 :

Gekke Belgische, Nederlandse en Hongaarse buren. Gelukkig vooral Nederlandse, vond met name Fransen die verspreid over de camping stonden erg asociaal. Luidruchtig, idioot en het IQ van een visstick. Wel gevoel van saamhorigheid door de modderbende.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen