Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enkel vorig jaar Defqon. 1 als weekendcamping. Slechts met één van onze buren zaterdag op zondagavond wat bier mee gedronken rond een geïmproviseerd vuurtje bestaande uit allemaal karton afval en aanmaak blokjes. :lol: De rest van de buren niet tot amper gezien of mee gesproken. Voor de rest ook héél rustig 's nachts en nergens last van gehad. We lagen bijna zo ver mogelijk van het festival terrein als mogelijk was dus de 24-uurs tent was ook geen probleem. :D

Dit jaar hoogstwaarschijnlijk zo een vriendencamping nemen dus gaat ook wel weer gezellig worden. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Verder gaan we (wellicht) met een groepje harde trekkers daar een tentenkampje maken en dan gewoon een deel claimen.

Laat dat wellicht maar achterwege zou ik zeggen :D :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 02:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ook nooit echt problemen gehad, al stond erop Defqon dit jaar wel een onbekende gast opeens in m'n tent. Niet eens wat aan het stelen ofzo, hij stond daar maar een beetje xd Was letterlijk en figuurlijk de weg kwijt. Ja dit is mijn tent toch!?!? Toen ie eindelijk wegging nam ie nog maar wat keta om wat op te helderen.

Herkenbaar.
Afgelopen jaar op Defqon lag ik ook met mn vriendin in de tent en toen werden we wakker en stond er een totaal verdwaalde gozert in de tent. Dacht dat het zijn tent was (die overigens maar 20 meter verderopstond). Achja kan gebeuren, volgende ochtend nog maar wel zo netjes geweest om z'n portomenee terug te brengen. :P

Mijn verhaal over de Fransen kan gevonden worden in het Defqon 2015 topic.

Mijn overige buren vorig jaar kwamen ook van alle uithoeken van de wereld.
De Duitsers waren stereotype, dik en hadden het voor elkaar gekregen om met zijn 2'en een winkelwagen vol bier mee te krijgen naar binnen, daar heb ik van geprofiteerd op hun aandringen. Daarnaast zijn ze wel zondagochtend al vertrokken omdat ze te brak waren voor nog een dag xd
Ook waren er Nederlanders van de partij, een stuk of 8, waarvan er 7 slecht gingen op de zaterdag.

Lang leve de camping -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 10:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nooit echt last gehad van buren, maar op DQ 2013 hele slechte plek voor de bioscoop uitgekozen. Man wat heb ik dat Southpark deuntje vaak moeten horen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2015 17:20 
 
Hardtraxxer

Japper28 schreef:
Rechts van ons stond een schutting met daarachter een of andere vage trance stage die ook tot laat open was (Geen idee wat het nou was, miss VIP of medewerkers stage?) Het was in ieder geval behoorlijk irritant dus weinig kunnen slapen het hele weekend.


Dat was de artist / organisatie camping, werd inderdaad de hele nacht door muziek gedraaid. Knap vervelend. Die hele artist / organisatie camping is in 2014 ook afgeschaft dus daar zal je geen last meer van hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 11:11 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Op Appelhof hadden we wel een paar rare snuiters langs ons zitten die meeuwen probeerde te killen door gericht met kratten bier naar ze te smijten waardoor een maat van me een lege krat vol op zijn harses kreeg. Volgens mij kwamen ze uit de Achterhoek.


Ook echt met kratten bier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TBA schreef:
Japper28 schreef:
Rechts van ons stond een schutting met daarachter een of andere vage trance stage die ook tot laat open was (Geen idee wat het nou was, miss VIP of medewerkers stage?) Het was in ieder geval behoorlijk irritant dus weinig kunnen slapen het hele weekend.


Dat was de artist / organisatie camping, werd inderdaad de hele nacht door muziek gedraaid. Knap vervelend. Die hele artist / organisatie camping is in 2014 ook afgeschaft dus daar zal je geen last meer van hebben.


Die was er wel, stond aan de kant van die Eristoff area.

Mijn eerste weekendfestival was The Qontinent 2011, tegenover een stel Frenchcore idioten die het nodig vonden om de hele nacht iedereen lastig te vallen met frenchcore, terror en speedcore. The Qontinent 2012 was echt ideaal, met uitzondering van wat Fransen die probeerden hun tent dwars door de onze te zetten terwijl ze een paar uur later aankwamen en meenden recht te hebben op die plek. Gelukkig waren ze een dag later alweer weg. The Qontinent 2013 was echt een heel door een stel asociale buren die hun tentstokken recht door ons tentzeil prikten en de tentjes recht tegen de tent aanbouwden. Wat dat betreft is The Qontinent echt een ramp qua camping. Defqon 2014 was perfect; veel ruimte, aardige buren en prima festival gehad. Gelukkig op de zondagavond vertrokken dus geen last gehad van het slechte weer in de laatste nacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 12:39 
 
Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:
stefaneke schreef:
Op Appelhof hadden we wel een paar rare snuiters langs ons zitten die meeuwen probeerde te killen door gericht met kratten bier naar ze te smijten waardoor een maat van me een lege krat vol op zijn harses kreeg. Volgens mij kwamen ze uit de Achterhoek.


Ook echt met kratten bier :lol:

Ja kan alleen achterhoek zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 15:47 
 
Hardtraxxer

Seneeq schreef:
TBA schreef:
Japper28 schreef:
Rechts van ons stond een schutting met daarachter een of andere vage trance stage die ook tot laat open was (Geen idee wat het nou was, miss VIP of medewerkers stage?) Het was in ieder geval behoorlijk irritant dus weinig kunnen slapen het hele weekend.


Dat was de artist / organisatie camping, werd inderdaad de hele nacht door muziek gedraaid. Knap vervelend. Die hele artist / organisatie camping is in 2014 ook afgeschaft dus daar zal je geen last meer van hebben.


Die was er wel, stond aan de kant van die Eristoff area.


Ah, wellicht alleen voor de organisatie dan. Artiesten moesten of een huisje boeken of op de normale camping slapen.

Nog niet echt getroffen met de camping trouwens. Stel Duitsers die graag hun liefde voor Bacardi Oakheart met de rest van de camping wilden delen. Hele nacht "Bacardi! Oak!" gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

Nee hoor TBA er was een plek afgezet voor de artiesten :) Mijn zwager probeerde naar binnen te lopen samen met Adaro maar helaas zonder succes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar op defqon totaal geen last gehad van buren. Ik en vrienden hadden tenten opgezet aan twee kanten van een lege sloot. Daarachter was de 24 uurs tent maar heb gewoon kunnen slapen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 13:27 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Nee hoor TBA er was een plek afgezet voor de artiesten :) Mijn zwager probeerde naar binnen te lopen samen met Adaro maar helaas zonder succes :lol:


Oh, apart, in 2013 stond ik op de artiestencamping, in 2014 kregen we bericht dat deze er niet meer was. Er was wel een Artist Lounge achter de radio tent, dat was echter geen camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 01:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Decibel 2013 topburen gehad en het buurmeisje geneukt.


hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 01:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit jaar eerste keer Defqon camping meemaken.. ben heel erg benieuwd. Ik zal als Achterhoeker het goede voorbeeld geven en geen kratten bier naar vogels gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2015 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

H4RDSTYL3RR schreef:
Dit jaar eerste keer Defqon camping meemaken.. ben heel erg benieuwd. Ik zal als Achterhoeker het goede voorbeeld geven en geen kratten bier naar vogels gooien.


Je moet ons Achterhoekers juist goed vertegenwoordigen en elk stereotype waarmaken! Ik reken op je.

Bier drinken en kut roepen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 02:59 
 
Hardtraxx Newbie

Vorig jaar defqon zaterdag op de zondag aardig lang door gegaan tot een uur of 7 toen ik de volgende avond de Zwitserse buren tegen kwam zijden ze letterlijk dit: ik vind helemaal mooi en zo is niet natuur zo ! Wat een volk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2015 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Mijn eerste weekendfestival was The Qontinent 2011, tegenover een stel Frenchcore idioten die het nodig vonden om de hele nacht iedereen lastig te vallen met frenchcore, terror en speedcore. The Qontinent 2012 was echt ideaal, met uitzondering van wat Fransen die probeerden hun tent dwars door de onze te zetten terwijl ze een paar uur later aankwamen en meenden recht te hebben op die plek. Gelukkig waren ze een dag later alweer weg. The Qontinent 2013 was echt een heel door een stel asociale buren die hun tentstokken recht door ons tentzeil prikten en de tentjes recht tegen de tent aanbouwden. Wat dat betreft is The Qontinent echt een ramp qua camping.


Dit aangezien ik mee was.

En Decibel 2013 en 2014 waren ontzettend bevallen. Vooral in 2013, toen er nog stroom beschikbaar was. Veel ruimte en geen moeite om met een grote groep bij elkaar te staan, en een best wel grote ruimte om te zitten te creëren. Ook het meenemen van banken was geen probleem, ideaal! Hoop dat het dit jaar zo blijft. Ook nooit echt lastige buren gehad op Decibel.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen