Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
G
Nu FearFM er mee gaat stoppen, vroeg ik me af of er nog andere goede Hardstyle/Hardcore radio stations zijn waar ik/we terecht kunnen voor onze Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid Hardstyle...
Alle tips zijn welkom :)
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Real Hardstyle Radio, Moh Radio, ......

Vul het lijstje maar aan zou ik zeggen.
Hardtraxxer
681 posts member since 2008
last seen Jul 2015
Er wordt veel gepraat en er is muziek
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik luister meestal hard.fm of fresh.fm hardstyle stream.
Maar hard.fm is draait continu oude sets :/ en fresh fm heeft wel de beste trackkeuze, maar ze gebruiken setrips als nummers en nummers worden aan elkaar gepraat ipv gemixt. :x
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Lyst wrote:Ik luister meestal hard.fm of fresh.fm hardstyle stream.
Maar hard.fm is draait continu oude sets :/ en fresh fm heeft wel de beste trackkeuze, maar ze gebruiken setrips als nummers en nummers worden aan elkaar gepraat ipv gemixt. :x
tja...niet iedereen is zo goed als FFM....we gonna mis it :(
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Gewoon setjes luisteren.
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
hardtraxx.fm :evil: ow wacht, die bestaat niet :(
Aan het typen...
last seen Oct 2024
gelukkig niet, mijn smaak komt niet echt overeen met de meeste mensen hier :P
Een groot label als fusion/scantraxx zou iets professioneels op moeten zetten.
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Lyst wrote: Een groot label als fusion/scantraxx zou iets professioneels op moeten zetten.
en nog meer scantraxx en fusion platen horen? Beetje afwisseling mag ook wel..
Aan het typen...
last seen Oct 2024
_dp_ wrote:
Lyst wrote: Een groot label als fusion/scantraxx zou iets professioneels op moeten zetten.
Jah ik weet t, maar ik bedoelde meer de professionaliteit van grote labels verwerken in een radiostation, want de huidige stations zijn nogal amateuristisch.
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
_dp_ wrote:
Daar hebben ze niet genoeg platen voor :D
Hardtraxxer
54 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Dan heb je ook nog de B2S- en Q-dance Radio ;)
Hardtraxx Addict
1688 posts member since 2009
last seen Feb 2016
Ik luister zelf veel Fresh.FM en B2S ja.

Alleen een door grote labels opgezette radio zou jammer zijn, want de meer onbekende mensen krijgen dan geen platen meer op de radio zeg maar. En ik betwijfel of die ook met setjes en shows gaan werken.
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Kunnen we geen Hardtraxx.fm oprichten :cool:
Hardtraxxer
54 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Thund3R wrote:Ik luister zelf veel Fresh.FM en B2S ja.

Alleen een door grote labels opgezette radio zou jammer zijn, want de meer onbekende mensen krijgen dan geen platen meer op de radio zeg maar. En ik betwijfel of die ook met setjes en shows gaan werken.
Helemaal mee eens, dan blijft het waarschijnlijk bij een vast groepje artiesten van hetzelfde label(met hooguit een paar nieuwe aliassen :yawn: )
Hardtraxx.fm zou wel een idee zijn, ook al zou je alleen maar non-stop de livesets laten horen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Het idee is leuk, maar Fear.fm is niet voor niets ermee opgehouden, dat kost klauwen met geld!
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
er zou toch wel een manier moeten zijn om hier gewoon een audio player neer te zetten die alle livesets achter elkaar afspeelt?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
frankhardenberg wrote:gewoon een audio player
= een stream, waar je dus de kosten voor betaalt. Of je nou alleen livesets doet of echt ook radio maakt.
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Khadber wrote:Het idee is leuk, maar Fear.fm is niet voor niets ermee opgehouden, dat kost klauwen met geld!
De opzet van Fear was toch wel wat anders, en dat kost sowieso wat meer geld.. Je zal waarschijnlijk nog wel het probleem houden met rechten, en de heffing die hierover heen gaat, maar zolang je t niet met een complete studio waar alles op en aan zit doet kan je de kosten opzich best drukken!
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
TakkU wrote:
Khadber wrote:Het idee is leuk, maar Fear.fm is niet voor niets ermee opgehouden, dat kost klauwen met geld!
De opzet van Fear was toch wel wat anders, en dat kost sowieso wat meer geld.. Je zal waarschijnlijk nog wel het probleem houden met rechten, en de heffing die hierover heen gaat, maar zolang je t niet met een complete studio waar alles op en aan zit doet kan je de kosten opzich best drukken!
De studio is een eenmalige investering, waar Fear vooral op kapot ging was de kosten van het hosten van 3 streams. Onhaalbaar voor ons.
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 7 days ago
Khadber wrote:
TakkU wrote:
De studio is een eenmalige investering, waar Fear vooral op kapot ging was de kosten van het hosten van 3 streams. Onhaalbaar voor ons.
Nee hoor, de Fear.FM studio is gehele gesponserd en de overige kosten van studio zijn gewoon uit eigen zak betaald.

Hetgeen wat je verder aanhaalt is de hosting welke geheel gedaan werd door PCExtreme (sponsering) dus daar waren geen kosten aan verbonden.

De enige kosten waar Fear.FM stuk liep zijn de commerciele licentie kosten van zowel Buma/Stemra als Sena ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Nego wrote: De enige kosten waar Fear.FM stuk liep zijn de commerciele licentie kosten van zowel Buma/Stemra als Sena ;)
Dat bedoelde ik te zeggen :P.
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
flikkers buma en de rest