Revolution had ook wel wat hoger gemogen van mij
viel net buiten mijn top 10
Staat de lijst op de kop ofzo? Haha.
Revolution mag ook wel veel hoger.
ja en Limitless moet dan duidelijk op 1wrote:Staat de lijst op de kop ofzo? Haha.
Revolution mag ook wel veel hoger.
Denk zelf Wake Up op 1, Back 2 Basics, Unite & From Within zie ik ook hoog eindigen. Misschien Feel My Fire ook nog hoog of was dat 2010? En Rebirth was ook erg populair dit jaar.wrote:Gokje voor nummer 1: Stardust
Al die Vlaamse fanboys stemmen op hemwrote:Coone heeft betaaldkan niet anders
Ieder jaar staan we weer open voor omkoping maar er is niemand die er aan mee wil werkenwrote:Coone heeft betaaldkan niet anders
is toch jammer, zou een mooie extra inkomstenbron zijnwrote:Ieder jaar staan we weer open voor omkoping maar er is niemand die er aan mee wil werkenwrote:Coone heeft betaaldkan niet anders
Dus nee ook Coone heeft het netjes van zn fans moeten hebben

Representatief voor wat? Dit is het meest representatief als je naar wereldwijde populariteit van hardstyle tracks kijkt (onder Fear FM luisteraars). Die van TMS is wat representatiever voor Nederland, maar daar zaten ook wat rare keuzes tussen als je kijkt naar hoe vaak bepaalde nummers gedraaid worden etc.wrote:Hoe wordt die hardstyle top 100 van the magic show een paar dagen geleden samengesteld als ik vragen mag? die is naar mijn mening wat representatiever al zitten er wel tracks tussen die nog niet gereleased zijn..