Deel 2: Voor de hardcore!
Top 10:1. Tha Playah - On The Edge
2. Mad Dog vs Noize Suppressor - Bassdrum Bitch
3. Art of Fighters - Oh My Sun
4. Art Of Fighters vs Endymion - Plastic Surgery
5. Mad Dog - A Night Of Madness
6. Art Of Fighters - Nirvana Of Noise
7. Promo - Spineless
8. Nosferatu & Endymion - Face II Face
9. Angerfist & Tieum - Shitty Rave Track
10. Neophyte & Tha Playah - Trasher!
Net daarbuiten vallen
- Negative A & Counterfeit - Self-Acclaimed Criminals
- Hellsystem & Tieum - Time To Prove
- Mad Dog vs Amnesys - Game Over
- Endymion - Art (Placid K remix)
- The Viper vs Neophyte - Nothing To Lose
- AoF vs Endymion - Freaks
Most Popular Artist: Art Of FightersSimpelweg de beste platen uitgebracht dit jaar en qua sets altijd ijzersterk. Na een zwak vorig jaar hebben ze hun stijl ietwat omgegooid en dat heeft super uitgepakt. Zijn alleen maar top-producties uit hun studio komen rollen! Mad Dog heeft een sterk album uitgebracht maar enorm teleurstellend en eenzijdig qua sets. Zelfde geldt voor Endymion.
Most Popular Record Label: Neophyte RecordsTraxtorm wint het qua tracks, maar hun release-beleid is te ranzig voor woorden en draait de nek van de hardcore-scene om. Neophyte heeft een sterk jaar achter de rug (oa dankzij The Viper) met enkel een zwakke release van Evil Activities. De rest was dik in orde tot ijzersterk.
Best Album: Mad Dog - A Night Of Madness of Neophyte - Mainiak Chapter 1A Night Of Madness is geweldig! Van de 15 tracks ofzo waren minstens 10 een dikke voldoende en ze zijn door bijna iedereen helemaal grijsgedraaid. Iedereen keek er ook reikhalzend naar uit en vrijwel niemand werd teleurgesteld. Zonde dat het album van Neophyte nog niet uit is op het moment van schrijven, maar de nummers die we al kennen zijn van een nog hoger niveau. Omdat ik verwacht dat het qua diversiteit A Night Of Madness kan verslaan is mijn stem op de site alvast daarheen gegaan. Eervolle vermelding voor het album van Endymion. Hoewel het niet helemaal mijn stijl is hebben ze wel iets vernieuwends neergezet! Album van The Viper vond ik niet zo veel aan en het Retaliate van Angerfist is waardeloos.
Fear.FM residents van de HC ken ik niet dus laat ik schieten