Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2008 12:50 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ephorus schreef:
yeah mijn vraag is gesteld :thumbsup:
Citaat:
Bezoeker: Hoe komen jullie aan de naam Showtek?
Showtek:
We maakten eerst tekno; niet voor te stellen dat we dat nu nog zouden draaien. Maar we gingen vroeger al naar Shockers en dat was toen echt onze muziek, dus die stevige achtergrond hadden we al. Als je de eerste twee letters van onze namen pakt; Wouter (wo) en dat omdraait en de eerste twee letters van Sjoerd (Sj) er voorzet krijg je Sjow tek. Dat was iets te Russisch voor ons. Bovendien vonden we het belangrijk om tijdens onze set er een Show van de maken.. Toen werd het dus Showtek! Moeilijk verhaal maar de naam, die staat!


Was er zelf ook wel benieuwd naar, maar achteraf gezien kon je het antwoord ook gewoon Googlen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2008 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuk interview! Een interview met een hoge pief van Q-dance zou zeer vet zijn!
Showtek heeft wel een paar leuke nummers als je het mij vraagt, maar als ik een hele set luister vind ik het niet zo denderend, ik vermaak me er wel op. Maar als ik daarna een setje van Zany hoor dan weet ik wel duidelijk wie m'n favoriet is.

Headhunterz is ook aardig commercieel, maar ik vind 'm wel beter draaien dan Showtek. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2008 08:28 
 

Mol schreef:
Een interview met een hoge pief van Q-dance zou zeer vet zijn!


Dat kunnen we schudden. :mad:

Jor-D schreef:
Q-Dance interview je zelf maar als je dat zo graag wilt weten. Ik doe alleen de DJ's / Producers ^^

Opperhoofd schreef:
Is het niet een idee iemand van Q-Dance te interviewen en degene eens goed uit te laten leggen waarom er door Q-Dance zo moeilijk is gedaan bij het verkrijgen en openbaar maken van livesets? :yes:



:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2008 13:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als eigenaar van een community site kom je nog ergens, waar wou een liefhebber aankloppen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2008 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben in iedergeval benieuw hoe dat allemaal werkt daar bij Q-Dance. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2008 14:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Ik ben in iedergeval benieuw hoe dat allemaal werkt daar bij Q-Dance. ;)


x2 - en ik wil de CV's super graag zien van het hoogste deel vh management.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2008 10:46 
 
Hardtraxxer

leuk interview... ff snel doorgelezen.. zal er zometeen is ff echt voor gaan zitten en lezen :P

*edit*: wat een gezeur weer hier zo, iedereen heeft z'n eigen mening, respecteer elkaar... en het gaat om het interview niet om elkaars mening :).. iedereen zo zijn smaak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2008 21:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat ik nu belachelijk vind is dat als je een mening hebt over een artiest, je dan gelijk door mensen met de grond gelijk moet worden gemaakt. Ik zie een forum als een plek voor discussies over de muziek en de artiesten. Als je mee wilt discussieren doe dat dan over de artiest en ga niet over diegene zelf beginnen.

Ik ben bang dat mensen als Showtek Hardstyle hetzelfde pad laten begaan als jumpstyle heeft beleefd. Het was gewoon walgelijk voor dat genre en hun fans (ben zelf niet echt een jumpstylefan). De massa waarover showtek praat wordt door een steeds groter deel gevuld door de 'meelopers'. Mensen die ineens de muziek super vinden, omdat de rest dat ook vind, en dat terwijl als je je dezelfde muziek op een ander moment laat horen, ze het computerherrie vinden of boemboem muziek. En als showtek daar hun muziek op wil baseren, dan wens ik ze veel geluk in de toekomst als de hele hype over is en de meeste hardstylefans ze hebben laten vallen.

Want ik sprak laatst iemand over een jumpstyle nummer. Jah, zei hij jumpstyle, dat is toch allang uit.
Zoiets zegt mij genoeg.

En doe geen moeite mij met de grond gelijk te praten, ik reageer alleen op onderbouwde antwoorden over de artiest.

ps. het interview is goed. Dat de mensen gaan discussieren over showtek komt door de antwoorden van showtek en niet door de interviewer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2008 21:24 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Wat ik nu belachelijk vind is dat als je een mening hebt over een artiest, je dan gelijk door mensen met de grond gelijk moet worden gemaakt. Ik zie een forum als een plek voor discussies over de muziek en de artiesten. Als je mee wilt discussieren doe dat dan over de artiest en ga niet over diegene zelf beginnen.

En doe geen moeite mij met de grond gelijk te praten, ik reageer alleen op onderbouwde antwoorden over de artiest.


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2008 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat ik nu belachelijk vind is dat als je een mening hebt over een artiest, je dan gelijk door mensen met de grond gelijk moet worden gemaakt. Ik zie een forum als een plek voor discussies over de muziek en de artiesten. Als je mee wilt discussieren doe dat dan over de artiest en ga niet over diegene zelf beginnen.

Ik ben bang dat mensen als Showtek Hardstyle hetzelfde pad laten begaan als jumpstyle heeft beleefd. Het was gewoon walgelijk voor dat genre en hun fans (ben zelf niet echt een jumpstylefan). De massa waarover showtek praat wordt door een steeds groter deel gevuld door de 'meelopers'. Mensen die ineens de muziek super vinden, omdat de rest dat ook vind, en dat terwijl als je je dezelfde muziek op een ander moment laat horen, ze het computerherrie vinden of boemboem muziek. En als showtek daar hun muziek op wil baseren, dan wens ik ze veel geluk in de toekomst als de hele hype over is en de meeste hardstylefans ze hebben laten vallen.

Want ik sprak laatst iemand over een jumpstyle nummer. Jah, zei hij jumpstyle, dat is toch allang uit.
Zoiets zegt mij genoeg.

En doe geen moeite mij met de grond gelijk te praten, ik reageer alleen op onderbouwde antwoorden over de artiest.

ps. het interview is goed. Dat de mensen gaan discussieren over showtek komt door de antwoorden van showtek en niet door de interviewer.


:worship: :worship:

Eindelijk iemand die het begrijpt.

Jumpstyle is helemaal niet uit. Die hype is (gelukkig) over. Nu kan jump weer verder als hoe het voorheen was. Ik ben zelf geen jump fan. Maar voor de jumphype luisterde ik nog wel naar jump. En dat was best te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2008 14:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De muziek die ze maken vind ik gewoon relaxed.

Oké, de grote massa luistert er ook naar, maakt mij dat dan óók een "meeloper"?

Grappig... ik zit denk ik al langer "in de scene" dan de meeste luitjes.

Disclaimer: nee, ik doe niet groot of stoer, ik ben gewoon wat ouder dan het gemiddelde publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2008 14:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maakt je absoluut geen meeloper, maar het is wel mogelijk om gewoon je stijl wat aan te passen, zoals Showtek dus gedaan heeft. Daardoor vind de massa het ook leuk.

Niks mis mee, zo lang ze maar weer eens de nummers wat gaan veranderen, want ik vind het allemaal maar veel van elkaar hebben. Oké, DJ's gebruiken veel dezelfde samples, maar je kan het overdrijven. En op dat punt haak ik af..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2008 14:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jur schreef:
De muziek die ze maken vind ik gewoon relaxed.

Oké, de grote massa luistert er ook naar, maakt mij dat dan óók een "meeloper"?

Grappig... ik zit denk ik al langer "in de scene" dan de meeste luitjes.

Disclaimer: nee, ik doe niet groot of stoer, ik ben gewoon wat ouder dan het gemiddelde publiek.


Volgens mij is mijn post verkeerd overgekomen. Ik zei die massa waar showtek het over heeft bestaat steeds meer uit diezelfde mensen van de jumpstylehype. Ik heb niet gezegd dat de hele massa meelopers waren. Natuurlijk kun je showtek fan zijn, maar geef toe, die massa waar ze over praten bestaat voor nog geen 30% uit echte showtekfans. En dat aantal wordt alleen maar minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2008 14:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Volgens mij is mijn post verkeerd overgekomen. Ik zei die massa waar showtek het over heeft bestaat steeds meer uit diezelfde mensen van de jumpstylehype. Ik heb niet gezegd dat de hele massa meelopers waren. Natuurlijk kun je showtek fan zijn, maar geef toe, die massa waar ze over praten bestaat voor nog geen 30% uit echte showtekfans. En dat aantal wordt alleen maar minder.


En jij weet dat...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2008 15:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Echt 100% is het niet, maar hij heeft wel een punt denk ik.
Veel mensen die zeggen hardstyle te luisteren, die krijgen af en toe wat nummers toegestuurd,
en zo krijgen ze wat intresse. Zo ging dat met jumpstyle ook, jumpstyle had alleen dat achterlijke
dansje erbij waardoor het zich sneller verspreidde.
Maar veel Showtek luisteraars komen van Jump af, als je naar wat hardere dj's dan de showtek brothers luistert,
kom je vaker van Hardcore af, denk ik.

Het enige waar we *we=real hardstyle fans* op kunnen hopen, is dat meer mensen zich ook echt gaan intresseren voor hardstyle, en meer gaan luisteren, dit kan alleen maar festivals en events ten goede komen.
Het zal ook meer commercie aantrekken, maar er zal altijd een groep DJ's blijven, die true to there style zijn.
Hopelijk worden zij net zo populair, ookal is dit meer een droom dan realiteit. Zie andere voorbeelden zoals hiphop.

Echt goede rappers zijn ook wel bekend, maar de grote massa kent meestal alleen de mensen die de hits maken op TMF/MTV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2008 20:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Lyst schreef:
Volgens mij is mijn post verkeerd overgekomen. Ik zei die massa waar showtek het over heeft bestaat steeds meer uit diezelfde mensen van de jumpstylehype. Ik heb niet gezegd dat de hele massa meelopers waren. Natuurlijk kun je showtek fan zijn, maar geef toe, die massa waar ze over praten bestaat voor nog geen 30% uit echte showtekfans. En dat aantal wordt alleen maar minder.


En jij weet dat...?

Die kant gaat het waarschijnlijk wel op, als het zo door gaat.

Ik ben bang dat het niet lang meer duurt of showtek of één van de scantraxx crew staat in de top40 lol :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2008 14:05 
 

Lyst schreef:
Ik ben bang dat het niet lang meer duurt of showtek of één van de scantraxx crew staat in de top40 lol :lol:


Dat gaat ook gewoon gebeuren.

De Hardstyle dreigt in hetzelfde gat te vallen als waarin de Hardcore jaren geleden is gevallen.

Mede door producers als Showtek met hun kindermelodietjes en trieste intro's bij hun 'Charly Lownoise & Mental Theo' liveact.

Maar om nog even over de massa te spreken en over de meelopers; ik kan me de set van The Prophet op Defqon.1 nog herinneren waarin de MC oproept tot meezingen van de melodie van The White Stripes wat ook iedereen doet. :sick:

Dat is toch wel een duidelijk voorbeeld van het schaapachtige publiek dat overal op mee-blaat. :')

En vooral het meegeschreeuw op nummers zoals FTS (om mijn verhaal weer naar Showtek om te buigen). :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2008 14:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gelukkig heeft The Prophet zichzelf nog een beetje weten te redden door z'n eigen nummer af te kraken op Qlimax..
''1,2, ik heb het helemaal gehad met die kutplaat!''
Ben blij dat ie realiseert dat het een pubhero song is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2008 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Prophet weet wat "te commercieel" met de scene kan doen. Daarom zal ook niemand van de Scantraxx Crew in de top 40 komen. Hij is de gene die het meeste ervaring heeft van alle hardstyle DJ's.

Ik zie hier eerder Showtek voor zorgen. Maar toch. Ik vind deze gastjes toch best goed hoor.
FTS, Black 2008 Anthem en Party Lover! Heerlijke nummers.

Hopelijk gaat hardstyle niet onderuit.. net zo als jump. Laat dan maar een dipje komen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2008 23:22 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Waarom zou The Prophet het niet commercieel laten worden. In de meeste interviews die ik gelezen heb van the prophet heeft hij het over geld. En als er iets direct verbonden is met commercie is dat geld wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2008 12:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er moet natuurlijk wel een beetje commercie zijn, anders wordt er bijna niet meer gedraaid.
En een label houd je draaiende met geld, maar je hoeft het niet te overdrijven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2008 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Prophet weet het wel hoor.. Geloof me maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2008 13:40 
 

Dennis Aka Mash schreef:
The Prophet weet het wel hoor.. Geloof me maar ;)


The Prophet stapte ook direct over toen het duidelijk werd dat er in de Hardstyle meer te verdienen viel.

Waar sloegen die termen dan altijd op: "Hardcore 4 Life". :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2008 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar heb je wat opperhoofd. Maar toch hij zegt in een video ook dat het allemaal te hard en te snel ging voor hem, het moest allemaal harder en sneller. En als hij dan toch een stapje terug doet na hardstyle..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2008 21:02 
 

Dennis Aka Mash schreef:
Daar heb je wat opperhoofd. Maar toch hij zegt in een video ook dat het allemaal te hard en te snel ging voor hem, het moest allemaal harder en sneller. En als hij dan toch een stapje terug doet na hardstyle..


Hij stapte over ten tijde van de populariteit van de Promo Files en die waren toch echt niet snel of erg hard. :whistle:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen