Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 17:02 
 
Hardtraxxer

Na 'n tijdje speuren en toch niks tegen te zijn gekomen toch maar dit topic gestart.
Ik vraag me eigenlijk af; Waar is jullie passie voor deze muziek door ontstaan?
Door het horen van welk liedje?
Door het zien van welk filmpje?
of misschien wel door welke wijze kameraad?

Ikzelf ben er eigenlijk mee begonnen door dat filmpje van onSKOOL Jumping
weet niet of we ons dat nog kunne herrinere?
(voor de latere onder ons)

Dat was de tijd dat het Jumpen begon in te komen en ook 'geweldige' tracks als Frozen Flame, Freefall e.a. werden uitgebracht.
En ontken het niet... het waren toendertijd populaire tracks ^^

Uiteindelijk kwam ik bij mensen als Headhunterz terecht en toen is t niet meer opgehouden, en is de Music een Addiction van me geworden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

volgens mij bestaat er zo'n topic al..
Maar volgens mij was het bij mij ook begonnen bij jump, daarvoor wel een paar hardstyle platen gehoord..
Maar dat filmpje kun je toch geen jumpen noemen?! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 17:07 
 
Hardtraxxer

haha, dat filmpje is meer de belgische variant, hehe; het uithalen



:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 17:09 
 
Hardtraxx Addict

Ja frozen flame en freefall waren idd harde tracks ja, zal et niet ontkennen >.<
sorry hoor maar dat vond ik zo'n kutmuziek niet normaal, en zeker niet hard!

Ik weet niet echt meer waar et voor mij begonnen is, ik kocht iig me eerste thunderdome cd in 1995.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hanzOr schreef:
Na 'n tijdje speuren en toch niks tegen te zijn gekomen toch maar dit topic gestart.
Ik vraag me eigenlijk af; Waar is jullie passie voor deze muziek door ontstaan?
Door het horen van welk liedje?
Door het zien van welk filmpje?
of misschien wel door welke wijze kameraad?

Ikzelf ben er eigenlijk mee begonnen door dat filmpje van onSKOOL Jumping
weet niet of we ons dat nog kunne herrinere?
(voor de latere onder ons)

Dat was de tijd dat het Jumpen begon in te komen en ook 'geweldige' tracks als Frozen Flame, Freefall e.a. werden uitgebracht.
En ontken het niet... het waren toendertijd harde tracks ^^

Uiteindelijk kwam ik bij mensen als Headhunterz terecht en toen is t niet meer opgehouden, en is de Music een Addiction van me geworden :$


hahahah dat filmpje :lol: geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 17:10 
 
Hardtraxxer

Timothy21 schreef:
Ja frozen flame en freefall waren idd harde tracks ja, zal et niet ontkennen >.<
sorry hoor maar dat vond ik zo'n kutmuziek niet normaal, en zeker niet hard!

Ik weet niet echt meer waar et voor mij begonnen is, ik kocht iig me eerste thunderdome cd in 1995.....

:surrender:

maar niet zo zeer hard,
het was meer de rage erom heen. Nederland was opeens in een overdreven Jumpstyle extase ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 17:12 
 
Hardtraxx Addict

ja dat klopt, maar dan moet je ook niet typen dat et harde platen waren he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

eerste klas middelbare school, maat van me woonde docht bijs chool, tussenuur naar hem toe, ceedee er in knalen en de politie voor de deur krijgen dat het zahcter moet :worship: heerlijke shit platen als 99.nine enzo :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 17:15 
 
Hardtraxxer

Timothy21 schreef:
ja dat klopt, maar dan moet je ook niet typen dat et harde platen waren he ;)

hehe, beter? (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 17:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor mij begon het zo'n 9 jaar geleden. Op de basisschool hoorde ik toen nummers
zoals outblast - hardcore time, brooklyn bounce - born to bounce.


Vanaf toen is het balletje gaan rollen. Het begon met hardcore maar al snel begon ik meer naar hardstyle te luisteren dan naar hardcore.
Toen was er nog een kleine jump periode, toen dit echter te commercieel werd heb ik dit al snel links laten liggen.
En na al die jaren is het nog vooral hardstyle waar ik naar luister, maar de hardcore is ook zeker blijven hangen:).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahah, toen ik dat filmpje zag zat ik vooral in de Hardcore scene, maar ik vond 't toen wel vet! Geniale plaat, DJ Coone - The Return, als ik het nu over dat nummer heb dan zeggen m'n maten altijd: 'ja dat was toen we aan 't jumpen waren' FAIL :P . DJ massive & The Rebel, geweldig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik dacht toen ik scantraxx roots voor het eerst hoorde maar het kan ook eerder zijn weetniet meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
DJ Coone - The Return, als ik het nu over dat nummer heb dan zeggen m'n maten altijd: 'ja dat was toen we aan 't jumpen waren' FAIL :P . DJ massive & The Rebel, geweldig :P


Haha weet wat je bedoelt: Massive & The Rebel en Coone en Jeckyll & Hyde :D

Ik was 8/9 toen ik dat filmpje van Brooklyn Bounce zag en het komt me wel bekend voor :D
Ik kan me alleen de muziek niet herinneren :D

Deze trouwens ook:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 17:37 
 
Hardtraxx Newbie

mijn passie voor de hardstyle is eigenlijk begonnen op een feestje vgm
dat er af en toe een plaatje tussendoor kwam en dan steeds meer zoeken
enz en toen eigenlijk steeds meer in to the hardstyle geworden :thumbsup:
mijn eerste song was denkk bleeding for the harder styles fzo :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 17:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

This is what i love, and cant stop loving
get wasted at parties from 9 till 7 in the morning
enzovoort :)

de tijden dat showtek nog dit soort platen maakte...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het begon eigenlijk een beetje via Timothy21 haha! Ik heb bij hem op handbal gezeten (ik doe het nog steeds, hij is er vanaf), op kampen werd ik met regelmaat geconfronteerd met zijn herrie haha!
Uiteindelijk vanaf Armani & Ghost - Airport door gaan zoeken. Uiteindelijk heb ik, in combinatie met Sensation White anthems, Sensation Black gevonden. Vanaf daar gaan luisteren. Heb de CD's van Sensation Black 2004 en 2005. Ook de mix van Darkraver (Mix 04), heerlijke CD overigens.

Vanaf senstaion 2005 echt door gaan zoeken. Ik had het event zelf opgenomen en was met name fan van Yoji Biomehanika en Luna Vs. Dana toen.
Ik heb het een tijdje oppervlakkig gehouden, wat livesets gedownload enzo (oa Zany @Q-Base 2006, en zo nog velen).
Vanaf 2007 echt gaan verdiepen in tracks en vanaf Juni 2008 heb ik alles weggegooid en ben ik mijn muziek gaan kopen. Tot en met nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 17:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eerst Jumpstyle geluisterd, toen ben ik wat setjes van pat B gaan luisteren op fearfm,
Draaide hij tussendoor wat hardstyle plaatjes, maar toen had ik nog geen besef dat er verschil was tussen jump en hardstyle:p
En stil stilaan begon ik meer en meer hardstyle te luisteren tot de jump echt gedaan was bij me..

JP Hardstyle schreef:
This is what i love, and cant stop loving
get wasted at parties from 9 till 7 in the morning
enzovoort :)

Ook een van de bekende platen die toen tot mijn favo's behoorde :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben begonnen met nummers als Puta Madre, FTS, Green Stuff en Colours of the Harder Styles. Dat was toen ik in groep 8 zat en ik altijd naar die nummers luisterde op mijn 256 MB mp3speler. Daarna ben ik verder gaan zoeken naar meer nummers en toen kwam ik erachter dat Headhunterz bestond. Toen ik erg vaak Scantraxx Rootz en The Sacrifice had gehoord ging ik luisteren naar de andere Scantraxx artiesten en de rest gaat dan vanzelf. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoorde een nummer bij een vriend en vond die superdik, ik zag toen het plaatje in WMP erbij staan en zag daar Hardbass chapter .. op staan en ik ging dat dus opzoeken en toen downloade ik die CD en naar meer een meer zoeken uiteindelijk nog meer vette nummers gevonden en die mooie muziek heette dus Hardstyle. En eigenlijk direct verslaafd aan geraakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij begon het voornamelijk met de Early Rave en de Trance. Waarna ik meer interesse kreeg in andere muziek soorten en ik dus ook Hardstyle begon te luisteren toen het nog allemaal een reversed bass had. Naderhand Early Rave links laten liggen aangezien je al snel een sticker op je persoonlijkheid kreeg als 'racist' of een 'agressief' iemand. Wat natuurlijk erg jammer is aangezien het erg goede muziek is..

Nu luister ik bijna alleen maar Hardstyle, Trance en af en toe wat Drum 'n Bass. Early rave luister ik nog nauwelijks.. Maar af en toe ga ik nog wel is naar Early Hardcore feestjes hier in de buurt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 18:28 
 
Hardtraxx Addict

hanzOr schreef:
Timothy21 schreef:
ja dat klopt, maar dan moet je ook niet typen dat et harde platen waren he ;)

hehe, beter? (L)


Ja hoor, maar dat (L) had niet gehoeven hoor.... :P
Khadber schreef:
Het begon eigenlijk een beetje via Timothy21 haha! Ik heb bij hem op handbal gezeten (ik doe het nog steeds, hij is er vanaf), op kampen werd ik met regelmaat geconfronteerd met zijn herrie haha!
Uiteindelijk vanaf Armani & Ghost - Airport door gaan zoeken. Uiteindelijk heb ik, in combinatie met Sensation White anthems, Sensation Black gevonden. Vanaf daar gaan luisteren. Heb de CD's van Sensation Black 2004 en 2005. Ook de mix van Darkraver (Mix 04), heerlijke CD overigens.

Vanaf senstaion 2005 echt door gaan zoeken. Ik had het event zelf opgenomen en was met name fan van Yoji Biomehanika en Luna Vs. Dana toen.
Ik heb het een tijdje oppervlakkig gehouden, wat livesets gedownload enzo (oa Zany @Q-Base 2006, en zo nog velen).
Vanaf 2007 echt gaan verdiepen in tracks en vanaf Juni 2008 heb ik alles weggegooid en ben ik mijn muziek gaan kopen. Tot en met nu.


Daar mag je me wel voor bedanken uiteindelijk.... ;) En ik ben weer begonnen he met handballen....voordat je dat gemist heb... :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begon rond 2006 met het luisteren naar hardstyle, maar pas sinds 2 jaar ben ik eigelijk alleen maar hardstyle aan het luisteren.

In 2006 luisterde ik naar tracks zoals : Puta Madre, Green Stuff, Stampuhh etc.
Later kwamen ook End Of My Extince & Scrantraxx Rootz erbij. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik weet nog wel dat we in groep 8 met een groepje mensen altijd angerfist aan het luisteren waren. toendertijd nog met limewire downloaden en tijdens een zoekopdracht kom ik Punani tegen(weet zo gauw de dj naam effe niet meer).
sindsdien echt meer gaan zoeken op youtube e.d, waarna het balletje ging rollen en ik al gauw aan dj software kwam en niet veel later me eigen nummers ging kopen.
maar toch echt Punani blijft gewoon ownage :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 20:03 
 

Ik heb harddancei altijd herrie gevonden, totdat ik naar zo'n feestje ging in't in belgiƫ vorig voorjaar. Ik was meteen verkocht en na wat hardcore plaatjes geluisterd te hebben viel mijn oog op hardstyle. Komt vooral door Timmer (zit bij mij in de klas). Toen begon het pas echt en sinds 2010 is begonnen ben ik vrij actief in de HS wereld :/.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij mij is het inderdaad allemaal begonnen met de jump rage. Eerst luisterde ik altijd naar de radio, en toen de eerste jumpnummers op de radio kwamen was ik verkocht. Voor mij begon mijn liefde voor de "hardere" stijl dus met jump op de radio! Ik luisterde af en toe een klein beetje hardcore omdat mijn vriendin dat toen luisterde, maar jump vond ik geweldig. Achteraf heb ik in die tijd ook wat Hardstyle platen gehoord (Punani, nummers van Showtek en Headhunterz enz), maar toen wist ik het verschil nog niet zo goed. De cd van Hard Bass Volume 6 had ik trouwens ook. Toen nog 1 CD jump (van Coone) en 1 cd Hardstyle van Luna. De cd van Luna kon ik toen nog niet echt waarderen, nu vind ik hem geweldig!

Toen ik wat serieuzer begon te zoeken naar jump, kwam ik de Explosive Cartuning CD's tegen. Die bestaan altijd uit 2 CD's met elk 15 nummers, waarvan (toendertijd) 10 jump en 5 Hardstyle. Op die manier leerde ik dus ook Hardstyle kennen (half 2007 denk ik). Ik leerde nummers als Superstar DJ, One Blade en Lost in Love en die spraken me eigenlijk wel heel erg aan, tenminste, de climaxen vond ik vet, de mid's vond ik vaak irritant.

Eind 2007/begin 2008 begon ik het steeds meer te waarderen. Tenminste, de melodieuze artiesten dan (veel Italiaanse DJ's als veel Saifam werk, Headhunterz enz). Nummers van Zany vond ik irritant. In begin 2008 kocht ik de In Qontrol CD van dat jaar, en die heb ik helemaal grijsgedraaid. Dat is denk ik de omschakeling geweest. Toen ben ik de Hardstyle scene ingerold en heb ik dat bijgehouden, ook de releases. Ik leerde de hardere stijl waarderen (Zany, The Beholder en Max Enforcer). Ik raakte uitgekeken op de slappe nummers van Showtek en op de meeste melodieuze nummers, en ik raakt sindseen jaartje meer geinteresseerd in de ouwdere sound, die ruige kicks met drive erin!

Nu hou ik vooral van het hardere werk (Mythica, Fusion soms, TiLLT, Seismic, A2R, Italian Hardstyle, Minus is More en Wicked Records). Early Hardstyle kan ik ook heel erg waarden. Af en toe luister ik Hardcore, en een Early Rave setje gaat er soms ook wel in!
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen