Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nadat ik de Sensation Megamix 2004 had gedownload steeds meer gaan luisteren :D
Daarvoor was ik meer van de Trance en Sensation White (toen het nog wel goed was en niet alleen maar House)

Vanaf 2005 helemaal into Techno/Hardstyle/Hardcore gegaan en Trance vind ik nog steeds geweldig!
Zaterdag ook lekker Trance Energy en genieten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Nadat ik de Sensation Megamix 2004 had gedownload steeds meer gaan luisteren :D
Daarvoor was ik meer van de Trance en Sensation White (toen het nog wel goed was en niet alleen maar House)

Vanaf 2005 helemaal into Techno/Hardstyle/Hardcore gegaan en Trance vind ik nog steeds geweldig!
Zaterdag ook lekker Trance Energy en genieten :)

Ik kan me hier overigens ook goed in vinden. Wil eigenlijk ook een x naar Trance Energy, mainstage moet ik even wennen (op Sean Tyas na (L)) en verder zijn de stages gewoon super!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Oxbow schreef:
Nadat ik de Sensation Megamix 2004 had gedownload steeds meer gaan luisteren :D
Daarvoor was ik meer van de Trance en Sensation White (toen het nog wel goed was en niet alleen maar House)

Vanaf 2005 helemaal into Techno/Hardstyle/Hardcore gegaan en Trance vind ik nog steeds geweldig!
Zaterdag ook lekker Trance Energy en genieten :)

Ik kan me hier overigens ook goed in vinden. Wil eigenlijk ook een x naar Trance Energy, mainstage moet ik even wennen (op Sean Tyas na (L)) en verder zijn de stages gewoon super!


Ik kom met name voor de Hard en Future stage :loving: Echt hele dikke line-up daarzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad! Staan een hoop namen! Van Future wil ik vooral Arnej zien, maar goed niet echt het topic hiervoor haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 21:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

In 2002, met een reclame van de Hardheadz cd. Kreeg toen kippevel voor de tv. Die cd is er uiteindelijk nooit gekomen (niet kunnen vinden in de winkels), heb daarvoor in de plaats de hardstyle the ultimate collection best of 2002 gekocht. Heb best wat van die cd's van hardstyle the ultimate collection. Ben gestop met het kopen ervan toen het nog maar 2 cd's waren. Vroeger waren het er 4! Al die tijd vrij actief naar hardstyle geluisterd, 2005 heb ik me aangemeld op Screamer, daar heb ik meer kennis op gedaan over de hardstylescene. Ben ook hardtraxx gaan volgen toen het een forum kreeg.

Ik luister nu vrijwel alleen nog maar early hardstyle. Ik heb een hekel aan vrolijke melodietjes, breaks en pitchkicks. De hardere kant van de nieuwe hardstyle kan ik dan wel weer waarderen. Ik neig nu ook meer naar de hardtrance, omdat de muziek daar veel energieker en soms ook harder is. Bovendien zijn de platen erg divers in tegenstelling tot de huidige hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

algemeen/where-it-started-t712.html
Is dit niet gewoon hetzelfde topic :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 21:42 
 
Donateur

jah is het wel maar als ze het gewoon in het NL neerzetten dan merk je dat ook sneller.
ik luisterde Hardcore door een gast uit me klas misschien daarvoor jump/Hardstyle/Hardcore ook al maar ook ik wist toen het verschil niet zo goed
maarjah volges mij eerst Hardcore toen die jump rage en toen Hardstyle, en nu Hardstyle & Hardcore, heel af en toe Hardtrance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 21:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had al toen ik klein was wat met hardere muziek, als 4-jarig jongetje ging ik al helemaal los op die meuk van de Party Animals :D

Qua hardstyle begon het allemaal met mij door een early-cd'tje uit 2005 met o.a. Puta Madre, Cocaine MF, Nuclear Reaction, Followers etc waardoor ik mij meer ging interesseren in die muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2010 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/algemeen/where-it-started-t712.html
Is dit niet gewoon hetzelfde topic :P ?

Goed Punt.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen