Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 20:20 
 
Hardtraxx Newbie

Beste leden,

Heb jij ooit een Q-Dance evenement bezocht? Zo ja, zou je ons dan willen helpen met ons groepsproject over Q-Dance, door deze korte enquête in te vullen over deze organisatie.

Enquête: http://www.survio.com/survey/d/G3K6O4S9S9W4Q3C9A

Bij voorbaat dank!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 20:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

teveel werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2014 21:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Verplaatst naar algemeen ipv feesten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 11:45 
 

Ingevuld :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ingevuld

maar "wat vindt u van het huidige beleid op het gebied van Q-dance feesten"

beetje een vage vraag :P beleid van wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag ik vragen wat jullie het voordeel vinden van een pasje waarmee je kunt betalen ten opzichte van munten? Zo'n pasje kun je toch net zo goed kwijt raken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 15:18 
 

Daveytl schreef:
Mag ik vragen wat jullie het voordeel vinden van een pasje waarmee je kunt betalen ipv munten? Zo'n pasje kun je toch net zo goed kwijt raken?

Scheelt tijd natuurlijk. Je hoeft je geld niet meer om te wisselen voor muntjes, scheelt tijd bij het halen van eten en drinken etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die 5 a 10 minuten ga ik me niet druk om maken. Scheelt de organisatie natuurlijk wel veel geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 15:43 
 
Hardtraxxer

Ingevuld. Over dat abbo.. we betalen zeker nog niet genoeg voor een kaartje eten drinken etc. Een feest/festival kost me nu al gemiddeld 150 euro.. voor gemiddeld 7/8 uurtjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 16:11 
 

Youri! schreef:
Ingevuld. Over dat abbo.. we betalen zeker nog niet genoeg voor een kaartje eten drinken etc. Een feest/festival kost me nu al gemiddeld 150 euro.. voor gemiddeld 7/8 uurtjes.

Ik neem aan dat dat met openbaar vervoer ofzo meegerekend is?! Laten we zeggen dat een kaartje 50 euro kost hoe krijg je het dan voor elkaar om er in 7/8 uur nog 100 euro doorheen te jagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 16:28 
 
Hardtraxxer

sandervanbruggen schreef:
Youri! schreef:
Ingevuld. Over dat abbo.. we betalen zeker nog niet genoeg voor een kaartje eten drinken etc. Een feest/festival kost me nu al gemiddeld 150 euro.. voor gemiddeld 7/8 uurtjes.

Ik neem aan dat dat met openbaar vervoer ofzo meegerekend is?! Laten we zeggen dat een kaartje 50 euro kost hoe krijg je het dan voor elkaar om er in 7/8 uur nog 100 euro doorheen te jagen?


kaartje 50+, munten 50+, vervoer doorgaans 25+, sigaretten 10+, eten/drinken van te voren erna op stations etc.. ik ben eigenlijk altijd meer dan 120 euro kwijt, denk gemiddeld 150..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Youri! schreef:
Ingevuld. Over dat abbo.. we betalen zeker nog niet genoeg voor een kaartje eten drinken etc. Een feest/festival kost me nu al gemiddeld 150 euro.. voor gemiddeld 7/8 uurtjes.

Ik neem aan dat dat met openbaar vervoer ofzo meegerekend is?! Laten we zeggen dat een kaartje 50 euro kost hoe krijg je het dan voor elkaar om er in 7/8 uur nog 100 euro doorheen te jagen?


als k een defqon ga ben k ook altijd rond de 150 kwijt....en dat is dan nog zonder kaartje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 16:52 
 

AniThing schreef:
sandervanbruggen schreef:
Youri! schreef:
Ingevuld. Over dat abbo.. we betalen zeker nog niet genoeg voor een kaartje eten drinken etc. Een feest/festival kost me nu al gemiddeld 150 euro.. voor gemiddeld 7/8 uurtjes.

Ik neem aan dat dat met openbaar vervoer ofzo meegerekend is?! Laten we zeggen dat een kaartje 50 euro kost hoe krijg je het dan voor elkaar om er in 7/8 uur nog 100 euro doorheen te jagen?


als k een defqon ga ben k ook altijd rond de 150 kwijt....en dat is dan nog zonder kaartje :D

:oh: , ik ga nooit over de 120 heen en dat is inclusief vervoer en kaartjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:P k drink iig nooit bier op festivals/feesten dus dan zit je al snel aan de 100/150 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Youri! schreef:
sandervanbruggen schreef:
Youri! schreef:
Ingevuld. Over dat abbo.. we betalen zeker nog niet genoeg voor een kaartje eten drinken etc. Een feest/festival kost me nu al gemiddeld 150 euro.. voor gemiddeld 7/8 uurtjes.

Ik neem aan dat dat met openbaar vervoer ofzo meegerekend is?! Laten we zeggen dat een kaartje 50 euro kost hoe krijg je het dan voor elkaar om er in 7/8 uur nog 100 euro doorheen te jagen?


kaartje 50+, munten 50+, vervoer doorgaans 25+, sigaretten 10+, eten/drinken van te voren erna op stations etc.. ik ben eigenlijk altijd meer dan 120 euro kwijt, denk gemiddeld 150..


Inderdaad, ik zit rond hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 19:04 
 
Hardtraxx Newbie

Iedereen bedankt voor het invullen! Dit geeft ons een goed en duidelijk beeld van wat jullie vinden over Q-Dance evenementen! Dit zal ons zeker helpen bij ons project.

Daveytl schreef:
Mag ik vragen wat jullie het voordeel vinden van een pasje waarmee je kunt betalen ten opzichte van munten? Zo'n pasje kun je toch net zo goed kwijt raken?


Voor ons project moeten wij een nieuw product of dienst verzinnen voor een bestaand bedrijf.
Ons idee was om voor mensen, die regelmatig een Q-Dance evenement bezoeken, een mogelijkheid te bieden om abonnee te worden van Q-Dance. Om lid te worden moet men een (klein) bedrag per maand betalen.

Dit Q-Membership biedt dan veel voordelen voor de abonnee. Een voordeel, wat dit abonnement te bieden heeft, is om ruimschoots van te voren een kaartje te kunnen kopen van een Q-Dance festival. Bijv: dat je een week voor de start van de online kaartverkoop van bijvoorbeeld Qlimax of Defqon 1 al één kaartje kunt bemachtigen.

Een ander voordeel, dat dit abonnement kan bieden, is dat abonnees een pasje krijgen, waarop ze geld kunnen zetten. Met dit pasje kunnen deze abonnees dan ook betalen op Q-Dance evenementen, waardoor ze niet te lang in de rij hoeven te staan ( hoe dit precies in zijn werk moet gaan, houden we nog even geheim haha :) ).

Verder zijn wij nog aan het nadenken, welke voordelen we nog meer kunnen bieden voor de abonnee, maar we zijn al aardig op weg.

Doordat velen deze enquête hebben ingevuld, hebben wij ook een beter beeld gekregen van wat jullie willen. Hartelijk dank hiervoor ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Affection77 schreef:
1. Een ander voordeel, dat dit abonnement kan bieden, is dat abonnees een pasje krijgen, waarop ze geld kunnen zetten. Met dit pasje kunnen deze abonnees dan ook betalen op Q-Dance evenementen, waardoor ze niet te lang in de rij hoeven te staan ( hoe dit precies in zijn werk moet gaan, houden we nog even geheim haha :) ).

2. Verder zijn wij nog aan het nadenken, welke voordelen we nog meer kunnen bieden voor de abonnee, maar we zijn al aardig op weg.
! :thumbsup:


1. hoe dat in z'n werk zou moeten gaan?
sensation did it.

2. en voordelen voor abonnee.....korting op merchandise
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 20:11 
 
Hardtraxx Newbie

AniThing schreef:
Affection77 schreef:
1. Een ander voordeel, dat dit abonnement kan bieden, is dat abonnees een pasje krijgen, waarop ze geld kunnen zetten. Met dit pasje kunnen deze abonnees dan ook betalen op Q-Dance evenementen, waardoor ze niet te lang in de rij hoeven te staan ( hoe dit precies in zijn werk moet gaan, houden we nog even geheim haha :) ).

2. Verder zijn wij nog aan het nadenken, welke voordelen we nog meer kunnen bieden voor de abonnee, maar we zijn al aardig op weg.
! :thumbsup:


1. hoe dat in z'n werk zou moeten gaan?
sensation did it.

2. en voordelen voor abonnee.....korting op merchandise


Dat van Sensation wisten we nog niet ! Thanks dat je t ff laat weten.

En die korting op merchandise vonden wij ook al een passend voordeel, wat zo'n abonnement kan bieden :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een voordeel: munten zijn op elk feest te gebruiken, ipv nutteloos na 1 festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Affection77 schreef:
AniThing schreef:
Affection77 schreef:
1. Een ander voordeel, dat dit abonnement kan bieden, is dat abonnees een pasje krijgen, waarop ze geld kunnen zetten. Met dit pasje kunnen deze abonnees dan ook betalen op Q-Dance evenementen, waardoor ze niet te lang in de rij hoeven te staan ( hoe dit precies in zijn werk moet gaan, houden we nog even geheim haha :) ).

2. Verder zijn wij nog aan het nadenken, welke voordelen we nog meer kunnen bieden voor de abonnee, maar we zijn al aardig op weg.
! :thumbsup:


1. hoe dat in z'n werk zou moeten gaan?
sensation did it.

2. en voordelen voor abonnee.....korting op merchandise


Dat van Sensation wisten we nog niet ! Thanks dat je t ff laat weten.

En die korting op merchandise vonden wij ook al een passend voordeel, wat zo'n abonnement kan bieden :).

Nja het is eerder de arena die met dat systeem werkt al 15 jaar ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Maar in de ArenA kost een 0,5l ook 4,75 :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2014 23:36 
 
Hardtraxx Addict

Zo eens even duidelijk laten weten dat Q-dance helemaal niet zo goed bezig is eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Mag ik vragen wat jullie het voordeel vinden van een pasje waarmee je kunt betalen ten opzichte van munten? Zo'n pasje kun je toch net zo goed kwijt raken?


Als dat net zo gaat als bij de ArenA is het echt waardeloos. Bij de Feestfabriek in 2010 moest je ook zo'n pasje, volgens mij van 20/50 of 100 euro en je hebt geen idee hoeveel je er nog op hebt staan halverwege de avond, en de bedragen zijn zo ingesteld dat je altijd met een paar euro over blijft omdat de bedragen niet goed afronden :P

valt vast wel wat op te verzinnen, maar volgens mij doen ze dat heel bewust.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

je kan gewoon vragen aan de bar of je even mag kijken hoeveel er nog opstaat

en wat vindt je beter: of je nou aan het eind van de avond 2 euro over houdt op je pasje (die je dan op een volgend feest gewoon weer kan gebruiken/opladen) of een paar muntjes overhouden waar je voor de rest geen kut meer aan hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2014 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
je kan gewoon vragen aan de bar of je even mag kijken hoeveel er nog opstaat

en wat vindt je beter: of je nou aan het eind van de avond 2 euro over houdt op je pasje (die je dan op een volgend feest gewoon weer kan gebruiken/opladen) of een paar muntjes overhouden waar je voor de rest geen kut meer aan hebt


Haha, dat was niet te doen, ik heb ook maar 1 ervaring er mee gehad natuurlijk, maar het was zo druk dat je blij mocht zijn als je uberhaupt wat kon bestellen >.<

Maarja wat ik zeg, het zou best goed kunnen werken, alleen mijn persoonlijke ervaring met de ArenA variant vond ik op dat moment helemaal niks.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen