Mol schreef:
Bedankt! Ja, het is in principe hetzelfde maar volgens mij is LM Engelstalig en VTM is NLstalig.
Het is tot nu toe een leuke opleiding, al krijg je in de eerste 2 jaar vooral de management basis.
De Minor vakken (Leisure Trends, Leisure Sector etc) zijn allemaal hartstikke interessant en leuk om te doen.
De Major vakken (Engels, Schriftelijke Communicatie etc) zijn minder leuk maar net zo belangrijk.
Het schijnt dat de opleiding een vrij brede basis is; de Leisure branche groeit dan ook nog steeds.
Of het makkelijk is om er later een baan mee te krijgen weet ik niet zeker, maar ik denk het wel.
Oke thanks voor info, ja leisure management in Eindhoven dacht ik, is gewoon nederlandstalig, dus dan zal dat
wel hetzelfde zijn. Ik ben nog aan het twijfelen, het lijkt me in ieder geval wel een leuke opleiding, waarmee je later
iets kan doen wat ook een soort hobby van je is, dat is voor mij ook een van de redenen om dit misschien te doen.
want wil zo ie zo een baan wat ik later ook echt leuk vind, van je hobby je werk maken blijft natuurlijk het leukste wat er is