ingevuld 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
't Kofschipwrote:ingevult.
invullen - en
invull
zit de l in het 't kofschip?
nee
gebruik dan een D
ingevuld
-
G
boeit dit?wrote:'t Kofschipwrote:ingevult.
invullen - en
invull
zit de l in het 't kofschip?
nee
gebruik dan een D
ingevuld
nee
Ja, zo moeilijk is t nietwrote: boeit dit?
Inderdaatwrote:Ja, zo moeilijk is t nietwrote: boeit dit?
-
RHardtraxxer
- 88 posts member since 2009
- last seen Mar 2014
ingevuld 
Hartstikke mooi jongens, 5 pagina's
Heb nu ~100 resultaten, ik hoop toch stiekem nog op wat meer!
@Edwin; ik studeer Vrijetijdsmanagement
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Zo ingevuld! 
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Alstu, als dit niet meer als een topic mag posten stuurme gerust een PM.
Op me stage heb ik genoeg tijd te doden dus als je meer heb hoor ik het wel
Op me stage heb ik genoeg tijd te doden dus als je meer heb hoor ik het wel
-
HHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Ingevuld.wrote:Hartstikke mooi jongens, 5 pagina'sHeb nu ~100 resultaten, ik hoop toch stiekem nog op wat meer!
Vrijetijdsmanagement is hetzelfde als leisuremanagement right?
ik zit er ook over na te denken om dat te gaan doen, zit nu op 5 havo. maar weet het nog niet precies,
is het een fijne opleiding? en is het breed/ is het makkelijk om er later een goeie baan mee te verkrijgen?
denk vraag het ff, hehe
Bedankt! Ja, het is in principe hetzelfde maar volgens mij is LM Engelstalig en VTM is NLstalig.
Het is tot nu toe een leuke opleiding, al krijg je in de eerste 2 jaar vooral de management basis.
De Minor vakken (Leisure Trends, Leisure Sector etc) zijn allemaal hartstikke interessant en leuk om te doen.
De Major vakken (Engels, Schriftelijke Communicatie etc) zijn minder leuk maar net zo belangrijk.
Het schijnt dat de opleiding een vrij brede basis is; de Leisure branche groeit dan ook nog steeds.
Of het makkelijk is om er later een baan mee te krijgen weet ik niet zeker, maar ik denk het wel.
Het is tot nu toe een leuke opleiding, al krijg je in de eerste 2 jaar vooral de management basis.
De Minor vakken (Leisure Trends, Leisure Sector etc) zijn allemaal hartstikke interessant en leuk om te doen.
De Major vakken (Engels, Schriftelijke Communicatie etc) zijn minder leuk maar net zo belangrijk.
Het schijnt dat de opleiding een vrij brede basis is; de Leisure branche groeit dan ook nog steeds.
Of het makkelijk is om er later een baan mee te krijgen weet ik niet zeker, maar ik denk het wel.
Ook ff gedaan. Succes ermee! 
Misschien is het een idee om je onderzoek ook naar Q-Dance, Art of Dance en B2S bijvoorbeeld? Misschien dat het voor hun interessant is en dat ze het meer op onze behoeftes aan kunnen passen.
Misschien is het een idee om je onderzoek ook naar Q-Dance, Art of Dance en B2S bijvoorbeeld? Misschien dat het voor hun interessant is en dat ze het meer op onze behoeftes aan kunnen passen.
ook 1 foutje.
er staat in welke stad ga jij het meeste uit.
maar als je in al die steden nog nooit uit bent geweest?
kan je alleen nog kiezen voor : ik woon niet in Nederland
maar verder top
er staat in welke stad ga jij het meeste uit.
maar als je in al die steden nog nooit uit bent geweest?
kan je alleen nog kiezen voor : ik woon niet in Nederland
maar verder top
Ingevuld!
Succes ermee enne... wel de resultaten hier plaatsen hè.
Succes ermee enne... wel de resultaten hier plaatsen hè.
@ mol.
waar studeer je dan. Zoek nog een opleiding voor na me hbo heb beetje informatie hier over opezocht. maar weet niet waar ik dit wil gaan doen.
waar studeer je dan. Zoek nog een opleiding voor na me hbo heb beetje informatie hier over opezocht. maar weet niet waar ik dit wil gaan doen.
Beter had je je plannen om politicologie te studeren doorgezet Mol
Maar heb 't net ingevuld!
Maar heb 't net ingevuld!
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Ingevuld!
-
HHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Oke thanks voor info, ja leisure management in Eindhoven dacht ik, is gewoon nederlandstalig, dus dan zal datwrote:Bedankt! Ja, het is in principe hetzelfde maar volgens mij is LM Engelstalig en VTM is NLstalig.
wel hetzelfde zijn. Ik ben nog aan het twijfelen, het lijkt me in ieder geval wel een leuke opleiding, waarmee je later
iets kan doen wat ook een soort hobby van je is, dat is voor mij ook een van de redenen om dit misschien te doen.
want wil zo ie zo een baan wat ik later ook echt leuk vind, van je hobby je werk maken blijft natuurlijk het leukste wat er is
in welke provincie woon je... kben een Belg =D woon vlak bij Breda wel, welke provincie is dat?