Ah vet. Ik zou zelf opzich ook wel is een keer de mogelijkheid willen onderzoeken om iets te organiseren, maar ik zou 1 niet weten hoe en 2 ik heb er wss de tijd niet voor..wrote:Had eigenlijk ook bij hardstyle de optie 0 moeten toevoegen dus! Volgende enquête pak ik wat netter aan
Ik doe nu onderzoek voor m'n business plan; wil een feest gaan geven. Het zal echter nog even duren
voordat ik weet of dit te realiseren is.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Haha 50% van de genres is harde muziek 
Btw ik ben nog nooit naar een Hardstyle feest geweest, dus je had beter 0 tot 5 kunnen doen ipv 1 tot 5
Btw ik ben nog nooit naar een Hardstyle feest geweest, dus je had beter 0 tot 5 kunnen doen ipv 1 tot 5
-
A
Klaar
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
ingevuld!
Heb Amsterdam maar als stad ingevuld waar ik het meest uit ga. Ben er nu 3x geweest dit jaar voor feesten.
Wederom bedankt mensen
gaat echt de goeie kant op zo!
-
D
done 
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
done 
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Yoo mol ik vul m ook ff voor je in
!
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Ook ingevuld, hopelijk heb je er wat aan! 
Hopen dat ze ook wat doen met minderheden in deze enquête. Want als deze enquête ook door de massa wordt ingevuld, dan zal er weinig meer overblijven van onze boodschap.
-
PHardtraxxer
- 89 posts member since 2009
- last seen Jul 2013
ingevuld, hoop dat je er wat aan hebt voor je opleiding!
Dit is niet de Q-Dance enquête he.wrote:Hopen dat ze ook wat doen met minderheden in deze enquête. Want als deze enquête ook door de massa wordt ingevuld, dan zal er weinig meer overblijven van onze boodschap.
Damn, beide enquetes en topics lijken ook zo op elkaar 
Ik dacht in het begin dat ze de link naar deze enquete in het Q-dance enquete topic hadden gezet
Ik dacht in het begin dat ze de link naar deze enquete in het Q-dance enquete topic hadden gezet
Done
, alleen bij vraag 18, was een antwoordt als ik ga niet in deze steden uit beter als ik woon niet in nederland