Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:33 

Hardtraxx Veteran

Hey allemaal,

Aangezien ik de mogelijkheid onderzoek om een kleinschalig Early Hardstyle feest te organiseren houd ik dit onderzoek.
De bedoeling is om een feest zonder A-artiesten te houden, maar met andere goede DJ's. Hierdoor is het een stuk aantrekkelijker voor de echte liefhebbers, omdat een stuk origineler gedraaid zou worden. Omdat ik niet weet hoeveel interesse hiervoor houd ik dit onderzoek.

Ik zou het zeker waarderen als jullie de enquête invullen, het kost nog geen vijf minuten. Hopelijk is er voldoende interesse. :)

http://www.thesistools.com/web/?id=211002

Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:37 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het zo eerlijk mogelijk voor je ingevuld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:38 

Hardtraxx Veteran

m2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:38 

Hardtraxxer

done :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:41 

Hardtraxx Crew

Ik heb hem voor je ingevuld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:46 

Hardtraxx Veteran

Martijn schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:51 

Bierkoning

Mr Lellebel schreef:
Martijn schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:56 

Hardtraxxer

Ingevuld :) Ben benieuwd naar de resultaten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 19:56 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Mr Lellebel schreef:
Martijn schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:05 

Pommer schreef:
Mr Lellebel schreef:
Martijn schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:17 

Hardtraxx Addict

Ook ingevuld. Succes met het organiseren van het feest (als er animo voor is), lijkt me erg vet! :thumbup:
Het zou trouwens wel vet zijn om een livestream op te zetten die uitgezonden wordt op de Fear.FM Hard Stream tijdens het feest! Ik weet niet of dit te regelen is, maar het leek me wel een leuk idee.
Wat misschien ook een idee is: laat de artiesten wat langer dan een uur draaien. In anderhalf uur kan een DJ meer nummers draaien en dus iets beter voor opbouw in zijn set zorgen. Dan komen er wellicht ook wat meer onbekendere tracks voorbij (want dat lijkt me natuurlijk het doel van het feest).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:23 

Hardtraxx Veteran

QonFuzion schreef:
Ook ingevuld. Succes met het organiseren van het feest (als er animo voor is), lijkt me erg vet! :thumbup:
Het zou trouwens wel vet zijn om een livestream op te zetten die uitgezonden wordt op de Fear.FM Hard Stream tijdens het feest! Ik weet niet of dit te regelen is, maar het leek me wel een leuk idee.
Wat misschien ook een idee is: laat de artiesten wat langer dan een uur draaien. In anderhalf uur kan een DJ meer nummers draaien en dus iets beter voor opbouw in zijn set zorgen. Dan komen er wellicht ook wat meer onbekendere tracks voorbij (want dat lijkt me natuurlijk het doel van het feest).

Bedankt voor je ideeën. Had het eerste al in mijn hoofd, maar dat zien we tegen die tijd wel en het tweede is zeker het geval. In een uur kan je DJ zijnde niet genoeg vindt ik. Ga dan ook zeker voor sets van 1,5 uur of meer.

De rest, bedankt voor het invullen tot nu toe. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:26 

Artiest

en ik zou wel graag een setje met vinyl willen draaien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:29 

Aan het typen...

Ik wil een bed :+
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:38 

Hardtraxx Addict

The I's schreef:

Oeh, dat zou trouwens ook vet zijn: gewoon helemaal geen CDJ's neerzetten, alleen maar platenspelers! :) Dan hebben de DJs tenminste ook echt de mogelijkheid om ook onbekender werk te draaien.
Verder zou het handig zijn ook iets te doen als op de Magicshow Stage van een feest pasgeleden (als ik het me goed herinner?): tijdens het feest een tracklist bijhouden zodat DJs niet steeds dezelfde tracks spelen. Scream en Cocaine Motherfucker zijn vette nummers, maar ik hoef ze niet weer vier keer op een avond te horen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:41 

Hardtraxx Veteran

Het is sowieso de bedoeling om het onbekendere werk ter gehore te brengen. En ik heb sowieso er wel vertrouwen in dat de DJ's zelf een originele tracklist neer kunnen zetten en anders krijgen ze simpelweg een opdracht mee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:51 

Hardtraxx Veteran

Ingevuld
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 20:58 

Pommer schreef:
Mr Lellebel schreef:
Martijn schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:32 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik wil een bed :+

Hehe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

Ik ben hier best wel in geïnteresseerd eerlijk gezegd ^^
Maar het liefste hoor ik wel 'hitjes', dan is er af en toe nog enige vorm van herkenning :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:44 

Hardtraxxer

Lijkt me vet! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2011 22:59 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Maar het liefste hoor ik wel 'hitjes', dan is er af en toe nog enige vorm van herkenning :$

Dat gaat niet gebeuren haha! Het is ook gewoon leuk om onbekende nummers te horen die je niet kent en dan denkt van WOW! deze is vet! Tenminste dat heb ik zelf altijd. Als je tracks wilt herkennen moet je gewoon wat Early Hardstyle van tevoren luisteren. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 01:17 

Artiest

QonFuzion schreef:
The I's schreef:

Oeh, dat zou trouwens ook vet zijn: gewoon helemaal geen CDJ's neerzetten, alleen maar platenspelers! :) Dan hebben de DJs tenminste ook echt de mogelijkheid om ook onbekender werk te draaien.

Die redenering slaat natuurlijk nergens op :P Kan dat met cd spelers niet dan? :P

Ik zou het zelf trouwens heerlijk vinden om op Early HS feesten te draaien. Naar mijn idee zorg ik altijd voor een goede balans tussen bekender en minder bekende oude tracks :) Enige probleem: tijdens mijn eigen sets kan ik niet op de dansvloer staan hahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 02:30 

Hardtraxxer

Geck-o schreef:
QonFuzion schreef:
The I's schreef:

Die redenering slaat natuurlijk nergens op :P Kan dat met cd spelers niet dan? :P

Ik zou het zelf trouwens heerlijk vinden om op Early HS feesten te draaien. Naar mijn idee zorg ik altijd voor een goede balans tussen bekender en minder bekende oude tracks :) Enige probleem: tijdens mijn eigen sets kan ik niet op de dansvloer staan hahah

Achter de draaitfalels kan je / ga je toch ook gewoon compleet uit je plaat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 09:50 

Hardtraxx Veteran

Edwinn, is early volgens jou tot 2003, 2004, ander jaartal, of alles met eenzelfde feeling en geluid (zoals bv. welcome to the record shop)?
Gewoon nieuwsgierig :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen