Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 10:21 

Hardtraxx Veteran

The Skribblers schreef:
Edwinn, is early volgens jou tot 2003, 2004, ander jaartal, of alles met eenzelfde feeling en geluid (zoals bv. welcome to the record shop)?
Gewoon nieuwsgierig :P

Early Hardstyle is niet in jaren te zeggen, maar het is een stijl. Als je toch een lijn zou moeten trekken zou ik die persoonlijk rond 2004 neer zetten. Maargoed, dit jaar is er bijvoorbeeld nog een pure Early Hardstyle plaat uit gekomen namelijk: Yakooza - Malfunction (DJ Wag remix). Dus niet vast te pinnen om jaar maar op stijl. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 10:35 

Hardtraxx Veteran

Ok, dan zijn we het met elkaar eens ;) Vroeg het me gewoon af
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 15:59 

Hardtraxxer

Doen!

Niet zeiken, Doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 17:08 

Hardtraxx Addict

Geck-o schreef:
QonFuzion schreef:
The I's schreef:
en ik zou wel graag een setje met vinyl willen draaien :)

Oeh, dat zou trouwens ook vet zijn: gewoon helemaal geen CDJ's neerzetten, alleen maar platenspelers! :) Dan hebben de DJs tenminste ook echt de mogelijkheid om ook onbekender werk te draaien.

Die redenering slaat natuurlijk nergens op :P Kan dat met cd spelers niet dan? :P

Naja, het is misschien een beetje kort door de bocht, maar als er alleen CDJ's staan, zijn er wel veel platen die niet gedraaid kunnen worden, aangezien veel ook niet als WEB released is (tenzij de DJ natuurlijk van tevoren de vinyls gaat rippen, maar ik weet niet of de kwaliteit dan hoog genoeg is voor op de feest). Dat was een beetje mijn redenering, maar het kán natuurlijk wel met CDJ's. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 17:14 

Hardtraxx Veteran

Vinyl heeft idd zijn charme, maar ik heb nog altijd liever een strakke mix met CDJ als een rommelige met vinyl. Verder is er van bijna elke plaat wel een rip te vinden..

Met de enquête zelf gaat het redelijk. Mag niet ontevreden zijn, maar ik hoop nog op een stuk meer reacties. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 18:14 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Vinyl heeft idd zijn charme, maar ik heb nog altijd liever een strakke mix met CDJ als een rommelige met vinyl. Verder is er van bijna elke plaat wel een rip te vinden..

Met de enquête zelf gaat het redelijk. Mag niet ontevreden zijn, maar ik hoop nog op een stuk meer reacties. :)

Zal hem ook ff voor je invullen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 18:42 

Hardtraxx Veteran

Ingevuld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 19:23 

Hardtraxxer

Ingevuld! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 16:08 

Hardtraxx Veteran

Nog meer mensen? :) Ben nu bezig met een concreet plan te maken en daarmee richting wat clubs te gaan. Maar hoe meer mensen hem invullen, hoe beter. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 19:45 

Hardtraxx Addict

Heb um ingevuld ;)

Ben het er alleen niet mee eens dat er alleen onbekende tracks gedraaid zouden moeten worden.
Er zou een goede balans moeten worden gevonden tussen de hitjes en onbekende nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 19:57 

Hardtraxxer

modernization schreef:
Ingevuld! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 20:14 

Hardtraxx Veteran

Stokbrood schreef:
Heb um ingevuld ;)

Ben het er alleen niet mee eens dat er alleen onbekende tracks gedraaid zouden moeten worden.
Er zou een goede balans moeten worden gevonden tussen de hitjes en onbekende nummers.

Waar lees jij dan dat er alleen maar onbekende tracks gedraaid worden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 21:23 

Hardtraxx Addict

Edwinn schreef:
Stokbrood schreef:
Heb um ingevuld ;)

Waar lees jij dan dat er alleen maar onbekende tracks gedraaid worden? :P

Ja idd... waar heb ik dat gelezen? :P

Citaat:
Het is sowieso de bedoeling om het onbekendere werk ter gehore te brengen.

Daar heb ik de verkeerde conclusies uit getrokken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 12:48 

Hardtraxx Addict

ingevuld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 13:47 

Hardtraxx Veteran

Bedankt voor het invullen iedereen. :thumbup: Heb hem inmiddels offline gehaald aangezien er haast geen stemmen meer bij kwamen.

Ben nu het plan aan het uitwerken, ik zie toch best een mogelijkheid om zoiets te organiseren. Ik zoek nog wel een sponsor die een deel van de kosten kan drukken. Heb al wat bedrijven benaderd, maar als iemand ideeën daarvoor heeft of iemand weet die wel weer sponsoren hoor ik het graag via PM. Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 16:44 

Artiest

zag dit topic pas net!! wilde invullen maar te laat ja ><

wilde ook doorgeven dat ik interesse heb in draaien als er nog plek is. heb hier over 1000 platen staan, veel van voor 2005. luister hardstyle vanaf 2003 dus weet wel aardig wat uit de early periode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 19:53 

Donateur

Zie 'm ook veel te laat; anyhow;

ik zou graag komen naar zo'n feest, zo lang de geboekte DJ's maar goed draaien en de drank niet overdreven duur is.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen