Ran-D: Opbouw van tracks is vrijwel altijd hetzelfde, je weet inmiddels precies wat je kunt verwachten, hij gebruikt dezelfde sounds vaak vrijwel op dezelfde manier. Hergebruik vind ik niet erg en ik vind z'n platen lekker, alleen z'n tracks zijn wel erg voorspelbaar daardoor.
Bioweapon: voorlopig staan ze er nog in, vooral omdat al hun eerdere tracks vrijwel dezelfde melodie hadden en dan was het nog niet eens een hele sterke. Ze zijn wel een andere weg ingeslagen volgens mij, maar tot ik het album heb gehoord blijven ze (solo) zo staan.
Brennan Heart: op het gebied van sounds, hoewel hij met Qlimax anthem liet zien ook wat anders te kunnen, maar het hoort denk ik wel ongeveer bij zijn stijl. Vind het niet irritant (zoals ik al zei hergebruik vind ik kunnen) en vind z'n tracks er niet slecht door worden, zeker aangezien ik ze niet zo voorspelbaar vind worden als Ran-D.
Crypsis: hele kenmerkende stijl natuurlijk qua soundbank, z'n tracks zijn vol vibe, maar zit gewoon veel van hetzelfde in. Ik zou er niet te lang naar kunnen luisteren, maar vind z'n platen vaak wel heerlijk. Ik zou zeggen doe je ding, want zijn stijl is wel one in a million.
The Machine: qua sounds wel ongeveer hetzelfde, net als bij de rest v.d. producers is dat zijn stijl natuurlijk. Toch geen voorspelbare producer, maar ik vind hele machine achtige, elektronische geluidjes gewoon niet je van het. Daarom ook niet de grootste Machine fan, hoewel ik hem onder Sasha F veel sterker vind produceren.
Michel Pollen: zwaar veel respect voor die man, eentonig is misschien niet het juiste woord, maar er mag wel een keer iets nieuws komen (vooral op Pitcher gebied) ik vind het nog altijd lekkere plaatjes. De intro van Enjoy The Music laat hij zien dat hij ook compleet andere dingen dan normaal kan doen en zulke dingen wil ik gewoon net iets vaker horen

.
Toch allemaal wel producers die veel respect verdienen, ik vind geen enkele producer eentonig dat het negatief is. Alleen zou ik net wat meer variatie erin willen zien zo nu en dan. Zijn er vast nog wel meer, maar vond het zo wel ff het lijstje van die ik 1,2,3 kon bedenken.