Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:30 

Hardtraxxer

Welke Dj's/producers vinden jullie eentonig worden of zijn al eentonig?

Ik vind bijvoorbeeld een B-front heel eentonig worden.. Hij heeft een hele vette sound maar ik vind het af en toe veel van hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:31 

Hardtraxx Veteran

De wat latere producties van Isaac.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:33 

Hardtraxx Crew

Solo producties van Bioweapon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:35 

Hardtraxxer

Oxbow schreef:
De wat latere producties van Isaac.

Hardstyle Dictionary was anders :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:39 

Hardtraxx Veteran

Crypsis, but I like it! :love:
Gewoon zo door gaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:42 

Donateur

Nou de enige die echt erg zijn, zijn Zatox, Brennan Heart en Crypsis. Ik vind de rest voorlopig wel goed variëren, alleen Ran-D en B-Front moeten ook een beetje uitkijken dat ze niet teveel dezelfde geluidjes en synths gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:42 

Hardtraxx Veteran

Als er één iemand is die op dit moment eentonig word, dan is het Ran-D wel. En Brennan Heart natuurlijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:43 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop nog altijd dat Brennan Hearts studio een keer in de fik vliegt, en dat hij alle presets weer opnieuw moet maken. :P Die synth komt mn strot nu wel uit. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:51 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Ik hoop nog altijd dat Brennan Hearts studio een keer in de fik vliegt, en dat hij alle presets weer opnieuw moet maken. :P Die synth komt mn strot nu wel uit. >.<

Haha die kerel heeft al jaren dezelfde sound :P.. hoewel ik af en toe nog wel plaatjes van hem kan waarderen (een light the fire). Kerel moet gewoon opnieuw beginnen onder een nieuwe naam.. Brennan HARD of zo en dan keiharde platen maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 11:55 

Hardtraxx Veteran

Brennan Heart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 12:02 

Artiest

Brennan Heart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 12:04 

Hardtraxx Veteran

Wat heeft iedereen toch tegen Brennan Heart, ik vond het Qlimax anthem heel origineel. >.<
Nee, denk dat het duidelijk is wie deze wedstrijd wint. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 12:20 

Hardtraxx Addict

zowat iedere dj omdat de meeste een eigen sounds :lol:
:') @ topic starter
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 12:21 

Hardtraxx Addict

Uiteraard Brennan, Zatox en Ran-D moet inderdaad ook oppassen.

Stiekem ook een beetje Solutio & The I's. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 12:25 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:

Voel je geroepen zou ik zeggen, en laat een briefje achter dat hij je later kan bedanken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 12:42 

Hardtraxx Newbie

Ik ben het eens met Brennan Heart, hoewel ik Wake Up! met The Prophet dan wel weer lekker vind :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 13:01 

Artiest

Ran-D: Opbouw van tracks is vrijwel altijd hetzelfde, je weet inmiddels precies wat je kunt verwachten, hij gebruikt dezelfde sounds vaak vrijwel op dezelfde manier. Hergebruik vind ik niet erg en ik vind z'n platen lekker, alleen z'n tracks zijn wel erg voorspelbaar daardoor.

Bioweapon: voorlopig staan ze er nog in, vooral omdat al hun eerdere tracks vrijwel dezelfde melodie hadden en dan was het nog niet eens een hele sterke. Ze zijn wel een andere weg ingeslagen volgens mij, maar tot ik het album heb gehoord blijven ze (solo) zo staan.

Brennan Heart: op het gebied van sounds, hoewel hij met Qlimax anthem liet zien ook wat anders te kunnen, maar het hoort denk ik wel ongeveer bij zijn stijl. Vind het niet irritant (zoals ik al zei hergebruik vind ik kunnen) en vind z'n tracks er niet slecht door worden, zeker aangezien ik ze niet zo voorspelbaar vind worden als Ran-D.

Crypsis: hele kenmerkende stijl natuurlijk qua soundbank, z'n tracks zijn vol vibe, maar zit gewoon veel van hetzelfde in. Ik zou er niet te lang naar kunnen luisteren, maar vind z'n platen vaak wel heerlijk. Ik zou zeggen doe je ding, want zijn stijl is wel one in a million.

The Machine: qua sounds wel ongeveer hetzelfde, net als bij de rest v.d. producers is dat zijn stijl natuurlijk. Toch geen voorspelbare producer, maar ik vind hele machine achtige, elektronische geluidjes gewoon niet je van het. Daarom ook niet de grootste Machine fan, hoewel ik hem onder Sasha F veel sterker vind produceren.

Michel Pollen: zwaar veel respect voor die man, eentonig is misschien niet het juiste woord, maar er mag wel een keer iets nieuws komen (vooral op Pitcher gebied) ik vind het nog altijd lekkere plaatjes. De intro van Enjoy The Music laat hij zien dat hij ook compleet andere dingen dan normaal kan doen en zulke dingen wil ik gewoon net iets vaker horen :).

Toch allemaal wel producers die veel respect verdienen, ik vind geen enkele producer eentonig dat het negatief is. Alleen zou ik net wat meer variatie erin willen zien zo nu en dan. Zijn er vast nog wel meer, maar vond het zo wel ff het lijstje van die ik 1,2,3 kon bedenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 14:20 

Hardtraxx Veteran

The Machine is juist iemand die hier helemaal niet thuishoort, wat produceert die vent gevarieerd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 14:39 

vind Brennan Heart wel erg eentonig produceren maarja nooit echt fan geweest van hem..
Zatox klinkt sinds zijn Raw Style EP ook erg hetzelfde..
en Ran-D vind ik de laatste ook erg achteruit gaan.. niet dat zijn tracks slecht in elkaar zitten maar klinkt ook allemaal hetzelfde
B-front mag ook wel een beetje oppassen dat hij niet al te eentonig gaat produceren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 14:50 

Hardtraxx Veteran

Snap eigenlijk niet hoe B-Front eentonig kan zijn, Inner Creativity en Musical Analysis lijken helemaal niet op Sleepwalker en Neophobia, ook zijn samenwerkingen (Behalve Coone en Titan) lijken niet op elkaar of op zijn andere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 15:23 

Hardtraxxer

Denk wel dat veel mensen elkaar na praten over wie er eentonig worden. Producers staan toch meestal bekend om hun eigen sound en daarom vinden mensen ze tof of niet. Soms gaan ze over de kop qua geluid, maar je hoeft toch ook niet een hele dag lang alleen maar Crypsis, Zatox, Brennan Heart, Thera, AVIO of B-Front te luisteren?

Zatox vind ik zelf erg tof en die kicks zijn niet vanaf Vintage EP hetzelfde als nu, iedere track heeft wel een iets andere kick of synths, dat dat het dan op elkaar lijkt is logisch, want het blijven platen van een bepaalde producer. Je hoeft toch niet voor iedere track een compleet andere stijl voor jezelf te verzinnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 16:04 

Hardtraxx Veteran

Coone vind ik vaak erg eentonig helaas. En de second identity meuk dat lijkt allemaal teveel op elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 16:07 

Hardtraxxer

mrazura schreef:
Coone vind ik vaak erg eentonig helaas. En de second identity meuk dat lijkt allemaal teveel op elkaar.

Coone moet zich gewoon blijven richten op de jump en niet op het hardstyle gedeelte :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 16:10 

Hardtraxx Addict

Als je erover nadenkt zijn het er best veel, maar er zijn er maar een paar waabij ik me eraan stoor. Dat zijn Brennan Heart, Bioweapon en Second Identity. Alhoewel ik Bioweapon track live altijd wel tof vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 16:58 

Hardtraxx Addict

Hard Twins schreef:
zowat iedere dj omdat de meeste een eigen sounds :lol:
:') @ topic starter
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen