Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 17:34 

Hardtraxx Veteran

BadToTheBone schreef:
mrazura schreef:
Coone vind ik vaak erg eentonig helaas. En de second identity meuk dat lijkt allemaal teveel op elkaar.

Coone moet zich gewoon blijven richten op de jump en niet op het hardstyle gedeelte :yes:

Ik vind net niet :/ Als hij weer eens platen gaat maken in de richting van Eerthquake maakt hij me helemaal gelukkig :love: Vond zijn album trouwens ook wel leuk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 17:51 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Coone vind ik vaak erg eentonig helaas. En de second identity meuk dat lijkt allemaal teveel op elkaar.

Als je de tracks vaker luistert denk je daar waarschijnlijk wel anders over, op het eerste gehoor lijkt het wel wat op elkaar qua opbouw enzo, maar vind het toch gevarieerd genoeg spul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 19:04 

Kraak... Piep...

Evil Activities
Endymion
Nosferatu

Deze 3 de laatste tijd

Angerfist en de resst van MOH

Sinds 2006

Brennan Heart
Ran-D ( sinds kort )
Zatox
Noisecontrollers ( Voor Digital Age )
Isaac ( Sinds 2008 )
Psyko Punkz

Hardcore Blasters helemaal
( Maar heb ik helemaal geen probleem mee, perfecte sound, houden zo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 20:16 

Hardtraxx Veteran

Vind dit geen goed topic.

Het begrip eentonig is ook heel algemeen.
Als je aan een (nieuw) nummer kunt horen van wie het is, is de producer dan eentonig?
Eentonigheid en een herkenbare sound hebben ligt ook erg vlak bij elkaar.

Wat ik echt pure kul vind, is dat Zatox eentonig is xd
Kijk alleen al naar zijn laatste release:

To the Top
The Future
Irreplaceable
Can't Hold Us Back

4 tracks die weinig van elkaar weghebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 20:21 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:

Als je aan een (nieuw) nummer kunt horen van wie het is, is de producer dan eentonig?

To the Top
The Future
Irreplaceable
Can't Hold Us Back

4 tracks die weinig van elkaar weghebben
.

Het zal bij de meeste mensen ook het geval zijn dat ze zijn sets eentonig vinden, omdat er nogal weinig variatie in te vinden is..

Edit: Dit topic richt zich namelijk niet alleen op de producers maar ook op DJ's..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 20:38 

Hardtraxx Veteran

Als DJ´s is zo goed als iedere act eentonig als je ze maar vaak genoeg ziet. De kunst lijkt mij namelijk om alles een beetje af te wisselen of wat minder vaak te gaan. Dan heb je in ieder geval niet dat je iedere keer dezelfde sets hoort.

Qua sounds is Brennan Heart inderdaad al even aan vernieuwingen toe, maar dat is niet echt een geheim. Verder wordt er de laatste tijd best wel wat afgewisseld. Vind bijvoorbeeld Ran-D helemaal niet eentonig of iets dergelijks. Zijn vocals liggen me meestal ook wel, maar goed, dat ben ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 20:52 

Donateur

Daveytl schreef:

To the Top
The Future
Irreplaceable
Can't Hold Us Back

4 tracks die weinig van elkaar weghebben.

To The Top, Irreplaceable en Can'T Hold Us Back hebben allemaal dezelfde lead en Zatox-dong-kick. Ook dat nummer met Coone is alles van hetzelfde.

Er is wel een verschil tussen je eigen sound hebben (zoals Michel Pollen, die ondanks z'n eigen herkenbare sound toch ontzettend veelzijdig blijft) en jezelf compleet uitmelken qua sound. En dat is wat Zatox op dit moment doet helaas. En dat blijft ook zo vreselijk zonde, als je naar het verleden kijkt en ziet hoe veelzijdig en origineel hij kon produceren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 20:58 

Hardtraxxer

Hard Twins schreef:
zowat iedere dj omdat de meeste een eigen sounds :lol:
:') @ topic starter

Ik vind een eigen sound hebben en eentonig worden een groot verschil! Je kunt variëren met je eigen sound zonder eentonig te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 23:01 

Hardtraxx Elite

BH
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 23:08 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Solo producties van Bioweapon.

Mannonymous schreef:
BH

Vooral deze 2 ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 23:13 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat eentonigheid ook een kwestie van smaak is. Veel producers hebben een eigen sound wat eentonig kan worden voor de één, maar niet voor de ander. Er zijn maar een aantal producers die experimenteren en dat zijn Wildstylez, Noisecontrollers, The Pitcher en de mensen van Theracords, al luister ik die tracks vrijwel nooit.

Zal er vast een aantal vergeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 23:43 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Ja ik vind in de hardcore Angerfist, Outblast en Evil Activities wel de meest inspiratieloze mensen laatste tijd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2011 23:57 

Artiest

als ik heel kritisch mag zijn vind ik dat de meeste artiesten eentonig worden de laatste tijd

zatox, b-front, ran-d, psyko punkz, headhunterz, noem maar op.

ja, ok, ze hebben hun eigen style, maar de vernieuwing is ver te zoeken. heel veel complimenten voor wildstylez en noisecontrollers dat hun wel vernieuwing zoeken, en ook saifam de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 00:09 

Hardtraxx Veteran

B-Front is ook aardig op weg inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 03:54 

Veel onzin hier, enige waar ik mee eens ben is dat Zatox zijn kick een keer moet veranderen en Brennan Heart zijn sound de rest is onzin vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 09:01 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:
Veel onzin hier, enige waar ik mee eens ben is dat Zatox zijn kick een keer moet veranderen en Brennan Heart zijn sound de rest is onzink vind ik.

+1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 09:03 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:
Veel onzin hier, enige waar ik mee eens ben is dat Zatox zijn kick een keer moet veranderen en Brennan Heart zijn sound de rest is onzink vind ik.

Blijkbaar hoor je dan gewoon graag veel van hetzelfde, dat kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 10:45 

Hardtraxx Addict

Pithune schreef:
als ik heel kritisch mag zijn vind ik dat de meeste artiesten eentonig worden de laatste tijd

zatox, b-front, ran-d, psyko punkz, headhunterz, noem maar op.

ja, ok, ze hebben hun eigen style, maar de vernieuwing is ver te zoeken. heel veel complimenten voor wildstylez en noisecontrollers dat hun wel vernieuwing zoeken, en ook saifam de laatste tijd.

Wat vind je zo eentonig aan b-front dan?
Darkside (lange midintro) en veel vocals
For the Girls (mid intro) Compleet nieuwe screeches!
Inner Creativity Weer een hele andere opbouw van het nummer en compleet nieuwe screeches!
Musical Analysis (totaal andere opbouw weer) Aparte melodie
Sleepwalker (hele andere opbouw met de midintro) Vernieuwde melodie
1001 Night (thema track) hij laat goed het thema naar voren komen
Hoor vaak meedere kicks die hij maakt dus bijna nooit de zelfde kicks gebruikt!

Ik vind Bob echt totaal niet eentonig hij behoud ze eigen styl

Noisecontrollers hebben hun eigen styl van vroeger niet meer behouden,daarom pasten het ook totaal niet meer bij fusion.
Dan kunnen ze wel een nieuwe styl ontwikkeld hebben,maar als elke producer dat doet zal het een zooitje worden.
Noise-controllers van vroeger waren ook totaal niet 1 tonig,dat FX (ect) gebeuren dat was gewoon hun style.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 12:25 

Donateur

Pithune schreef:

zatox, b-front, ran-d, psyko punkz, headhunterz

Headhunterz eentonig? Dat gaat er bij mij nou niet in. Vind dat er juist elke keer wel wat nieuws uit komt, of het goed en hard is is wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 14:59 

Hardtraxxer

Bij B-Front is de opbouw misschien anders iedere keer, maar de ´sfeer´ is wel 9 van de 10 keer hetzelfde (persoonlijk vind ik dat ie laatste tijd wel weer wat beter varieerd, zie liberate). Dus ik kan er wel inkomen dat mensen hem eentonig vinden, zeker als het niet je ding is! maarja net als bij iedere DJ, als z´n stijl bij jou past, vind je het gewoon minder snel eentonig of je vind het gewoon niet erg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 16:50 

Piaaa schreef:
MovingMadness schreef:

Waar slaat dit op?
Het stoort me alleen bij Zatox en Brennan Heart andere dj's vind ik niet eentonig produceren, is mijn mening..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 20:28 

Hardtraxx Addict

MovingMadness schreef:
Piaaa schreef:
MovingMadness schreef:

Waar slaat dit op?
Het stoort me alleen bij Zatox en Brennan Heart andere dj's vind ik niet eentonig produceren, is mijn mening..

Hij zegt dus dat je graag veel van hetzelfde hoort en je zegt zelf dat je je aan de andere dingen niet stoort. Als je je er niet aan stoort, dan hoor je het waarschijnlijk graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 00:50 

Hardtraxx Veteran

Tja, hoe wel eentonigheid eigenlijk een feit moet zijn, blijkt dat hier niet helemaal het geval.

Dit komt omdat de een eentonigheid bij de ene wel storend vindt en bij de ander wel. Vaak simpelweg omdat ze fan zijn of niet :) (en ja dat hangt samen met style/sound)

Het viel mij bijvoorbeeld ook al op dat B-Front wat eentoniger werd, maar mij stoort het nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 14:32 

Hardtraxxer

mrazura schreef:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen