Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3

Dubstep/Dubstyle/House/SlowitDown/Lento in Hardstyle
Heel leuk, voegt voor me wel wat toe en 't klinkt ook nog lekker. 2%  2%  [ 3 ]
Leuk, maar niet te vaak! 33%  33%  [ 41 ]
Gaat wel. 6%  6%  [ 7 ]
Het is niks voor mij, maar vind 't niet erg! 4%  4%  [ 5 ]
Liever niet, maar vind 't niet erg dat het gedaan word. 15%  15%  [ 19 ]
Verschrikkelijk, het haalt het tempo er uit, je kunt d'r niet op losgaan en 't past niet bij hardstyle, artiesten moeten er echt mee stoppen. 40%  40%  [ 51 ]
Totaal aantal stemmen : 126
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 00:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
stefaneke schreef:
D.O.N.K.E.Y :loving: :loving:


Dat is eigenlijk nog t beste voorbeeld :love:


Nah, ook daar had ik liever gewoon een 2e climax gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 12:56 
 
Hardtraxx Newbie

Josh-T schreef:
Je hebt een fan, Mike-O :P

Nee hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is gewoon heel simpel. Dubstep INVLOEDEN zijn zeker wel vet zoals in Odissea, Doomed enz. Het moet wel in een hardstyle ritme blijven anders wordt het meteén een break en staat iedereen stil. Als het goed verwerkt wordt in een track kan het ook nog zoals Gentalica - Kaboom of Toneshifterz - Elektro Shock.

Een heel dubsteb stuk of house stuk ertussen is gewoon saai, past nooit lekker in de track en voegt niks toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 15:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Het is gewoon heel simpel. Dubstep INVLOEDEN zijn zeker wel vet zoals in Odissea, Doomed enz. Het moet wel in een hardstyle ritme blijven anders wordt het meteén een break en staat iedereen stil. Als het goed verwerkt wordt in een track kan het ook nog zoals Gentalica - Kaboom of Toneshifterz - Elektro Shock.

Een heel dubsteb stuk of house stuk ertussen is gewoon saai, past nooit lekker in de track en voegt niks toe.


Hier kan ik me wel in vinden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 16:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hi Mike-o schreef:
Josh-T schreef:
Je hebt een fan, Mike-O :P

Nee hoor..

Ik vind dit toch wel zo triest.. Ik bedoel; hoe diep kun je zakken om je zó erg te verlagen?! En dan nog zeggen dat je geen fan bent, zelfs je username is aan mij toegeweid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 17:12 
 
Hardtraxx Newbie

Mike-O schreef:
Hi Mike-o schreef:
Josh-T schreef:
Je hebt een fan, Mike-O :P

Nee hoor..

Ik vind dit toch wel zo triest.. Ik bedoel; hoe diep kun je zakken om je zó erg te verlagen?! En dan nog zeggen dat je geen fan bent, zelfs je username is aan mij toegeweid!

ik heb daar zo m'n eigen mening over..
Probeer gewoon rustig iemand te volgen maar dat mag ook al weer niet merk ik al..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, kijk wat een trieste reacties je achterlaat, RICHTING MIJ.... Ga alsjeblieft iemand anders vervelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 17:20 
 
Hardtraxx Newbie

Mike-O schreef:
Ja, kijk wat een trieste reacties je achterlaat, RICHTING MIJ.... Ga alsjeblieft iemand anders vervelen


Aagh, werkt het frustrerend? :$ Sorry meneer ik zal je niet zo op je hielen zitten volgende keer! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hi Mike-o schreef:
Mike-O schreef:
Ja, kijk wat een trieste reacties je achterlaat, RICHTING MIJ.... Ga alsjeblieft iemand anders vervelen


Aagh, werkt het frustrerend? :$ Sorry meneer ik zal je niet zo op je hielen zitten volgende keer! ;)

Arme jij :(

Ik hou wel van je!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 18:42 
 

Volgens mij is Hi Mike-O 'van de verkeerde kant' en heeft ie gewoon een crush op Mike-O.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2011 19:03 
 
Hardtraxx Newbie

Banaanslak schreef:
Volgens mij is Hi Mike-O 'van de verkeerde kant' en heeft ie gewoon een crush op Mike-O.

Hahahah laat me niet lachen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2011 19:39 
 
Hardtraxxer

In liedjes zoals 'The Dream goes on' & No Fear' vind ik dat dat het hele tempo eruit haalt.
Je bent je aan het voorbereiden op de climax en dan komt er zo'n stuk dubstep tussen wat dus echt vrij jammer is.

Ik vind het wel goed als het goed in een song verwerkt zit (zoals Odissea & doomed)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2011 09:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Het is gewoon heel simpel. Dubstep INVLOEDEN zijn zeker wel vet zoals in Odissea, Doomed enz. Het moet wel in een hardstyle ritme blijven anders wordt het meteén een break en staat iedereen stil. Als het goed verwerkt wordt in een track kan het ook nog zoals Gentalica - Kaboom of Toneshifterz - Elektro Shock.

Een heel dubsteb stuk of house stuk ertussen is gewoon saai, past nooit lekker in de track en voegt niks toe.

Hier ben ik het dus helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2011 13:12 
 
Hardtraxxer

Duidelijk de optie leuk maar niet te vaak. Wat helaas al bijna fout dreigt te gaan als ik zo naar m'n recente muziek kijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 16:15 
 
Hardtraxxer

Walgelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Symbolism schreef:
Walgelijk.


Juist. Lekker duidelijk dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik weet het niet. Ik vind een langzamer stukje af en toe niet zo erg, maar dan moet het wel hardstyle blijven en niet dubstep/style of house worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Breakbeat in Hardstyle is wel erg vet overigens zoals ik The Darkness (DJ Wag Remix) bijvoorbeeld. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2011 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1 a 2 breaks (mits het past) is altidj chill om te doen en sta je iig niet stil voegt in mijn ogen zeker wat toe. Wat vinden mensen trouwens van schranz? Daar experimenteer ik de laatste tijd ook meer mee en vraag me af hoe jullie dat vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 00:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Grappig, ik vroeg me vannochtend nog af waarom er zo weinig richting de hardtechno/schranz kant geexperimenteerd werd. Het genre zelf vind ik wat eentonig, maar het heeft hele vette elementen die wat aan hardstyle toe kunnen voegen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou ik zeker vet vinden, als mensen zouden gaan proberen hardtechno meer met hardstyle te mixen... luister naar de CD van XQ dj luna, dat begin is zo goed...
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen