Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago

Dubstep/Dubstyle/House/SlowitDown/Lento in Hardstyle

Heel leuk, voegt voor me wel wat toe en 't klinkt ook nog lekker.
3
2%
Leuk, maar niet te vaak!
41
33%
Gaat wel.
7
6%
Het is niks voor mij, maar vind 't niet erg!
5
4%
Liever niet, maar vind 't niet erg dat het gedaan word.
19
15%
Verschrikkelijk, het haalt het tempo er uit, je kunt d'r niet op losgaan en 't past niet bij hardstyle, artiesten moeten er echt mee stoppen.
51
40%

Total votes: 126

Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
marsiascout wrote:
stefaneke wrote:D.O.N.K.E.Y :loving: :loving:
Dat is eigenlijk nog t beste voorbeeld :love:
Nah, ook daar had ik liever gewoon een 2e climax gehad.
H
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2011
last seen Jan 2013
Josh-T wrote:Je hebt een fan, Mike-O :P
Nee hoor..
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Het is gewoon heel simpel. Dubstep INVLOEDEN zijn zeker wel vet zoals in Odissea, Doomed enz. Het moet wel in een hardstyle ritme blijven anders wordt het meteén een break en staat iedereen stil. Als het goed verwerkt wordt in een track kan het ook nog zoals Gentalica - Kaboom of Toneshifterz - Elektro Shock.

Een heel dubsteb stuk of house stuk ertussen is gewoon saai, past nooit lekker in de track en voegt niks toe.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Gangsterdwerg wrote:Het is gewoon heel simpel. Dubstep INVLOEDEN zijn zeker wel vet zoals in Odissea, Doomed enz. Het moet wel in een hardstyle ritme blijven anders wordt het meteén een break en staat iedereen stil. Als het goed verwerkt wordt in een track kan het ook nog zoals Gentalica - Kaboom of Toneshifterz - Elektro Shock.

Een heel dubsteb stuk of house stuk ertussen is gewoon saai, past nooit lekker in de track en voegt niks toe.
Hier kan ik me wel in vinden ;)
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Hi Mike-o wrote:
Nee hoor..
Ik vind dit toch wel zo triest.. Ik bedoel; hoe diep kun je zakken om je zó erg te verlagen?! En dan nog zeggen dat je geen fan bent, zelfs je username is aan mij toegeweid!
H
Hardtraxx Newbie
last seen Jan 2013
Mike-O wrote:
Hi Mike-o wrote:
Nee hoor..
Ik vind dit toch wel zo triest.. Ik bedoel; hoe diep kun je zakken om je zó erg te verlagen?! En dan nog zeggen dat je geen fan bent, zelfs je username is aan mij toegeweid!
ik heb daar zo m'n eigen mening over..
Probeer gewoon rustig iemand te volgen maar dat mag ook al weer niet merk ik al..
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Ja, kijk wat een trieste reacties je achterlaat, RICHTING MIJ.... Ga alsjeblieft iemand anders vervelen
H
Hardtraxx Newbie
last seen Jan 2013
Mike-O wrote:Ja, kijk wat een trieste reacties je achterlaat, RICHTING MIJ.... Ga alsjeblieft iemand anders vervelen
Aagh, werkt het frustrerend? :$ Sorry meneer ik zal je niet zo op je hielen zitten volgende keer! ;)
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Hi Mike-o wrote:
Mike-O wrote:Ja, kijk wat een trieste reacties je achterlaat, RICHTING MIJ.... Ga alsjeblieft iemand anders vervelen
Aagh, werkt het frustrerend? :$ Sorry meneer ik zal je niet zo op je hielen zitten volgende keer! ;)
Arme jij :(

Ik hou wel van je!
B
Volgens mij is Hi Mike-O 'van de verkeerde kant' en heeft ie gewoon een crush op Mike-O.
H
Hardtraxx Newbie
last seen Jan 2013
Banaanslak wrote:Volgens mij is Hi Mike-O 'van de verkeerde kant' en heeft ie gewoon een crush op Mike-O.
Hahahah laat me niet lachen..
L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
In liedjes zoals 'The Dream goes on' & No Fear' vind ik dat dat het hele tempo eruit haalt.
Je bent je aan het voorbereiden op de climax en dan komt er zo'n stuk dubstep tussen wat dus echt vrij jammer is.

Ik vind het wel goed als het goed in een song verwerkt zit (zoals Odissea & doomed)
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Gangsterdwerg wrote:Het is gewoon heel simpel. Dubstep INVLOEDEN zijn zeker wel vet zoals in Odissea, Doomed enz. Het moet wel in een hardstyle ritme blijven anders wordt het meteén een break en staat iedereen stil. Als het goed verwerkt wordt in een track kan het ook nog zoals Gentalica - Kaboom of Toneshifterz - Elektro Shock.

Hier ben ik het dus helemaal mee eens.
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Duidelijk de optie leuk maar niet te vaak. Wat helaas al bijna fout dreigt te gaan als ik zo naar m'n recente muziek kijk.
S
Hardtraxxer
113 posts member since 2011
last seen Aug 2014
Walgelijk.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Symbolism wrote:Walgelijk.
Juist. Lekker duidelijk dit...
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Ik weet het niet. Ik vind een langzamer stukje af en toe niet zo erg, maar dan moet het wel hardstyle blijven en niet dubstep/style of house worden.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Breakbeat in Hardstyle is wel erg vet overigens zoals ik The Darkness (DJ Wag Remix) bijvoorbeeld. :)
Hardtraxxer
173 posts member since 2011
last seen Feb 2017
1 a 2 breaks (mits het past) is altidj chill om te doen en sta je iig niet stil voegt in mijn ogen zeker wat toe. Wat vinden mensen trouwens van schranz? Daar experimenteer ik de laatste tijd ook meer mee en vraag me af hoe jullie dat vinden
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Grappig, ik vroeg me vannochtend nog af waarom er zo weinig richting de hardtechno/schranz kant geexperimenteerd werd. Het genre zelf vind ik wat eentonig, maar het heeft hele vette elementen die wat aan hardstyle toe kunnen voegen. :)
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Zou ik zeker vet vinden, als mensen zouden gaan proberen hardtechno meer met hardstyle te mixen... luister naar de CD van XQ dj luna, dat begin is zo goed...