Nah, ook daar had ik liever gewoon een 2e climax gehad.wrote:Dat is eigenlijk nog t beste voorbeeldwrote:D.O.N.K.E.Y![]()
Active topics in Algemeen
Moderators
-
HHardtraxx Newbie
- 39 posts member since 2011
- last seen Jan 2013
Nee hoor..wrote:Je hebt een fan, Mike-O
Het is gewoon heel simpel. Dubstep INVLOEDEN zijn zeker wel vet zoals in Odissea, Doomed enz. Het moet wel in een hardstyle ritme blijven anders wordt het meteén een break en staat iedereen stil. Als het goed verwerkt wordt in een track kan het ook nog zoals Gentalica - Kaboom of Toneshifterz - Elektro Shock.
Een heel dubsteb stuk of house stuk ertussen is gewoon saai, past nooit lekker in de track en voegt niks toe.
Een heel dubsteb stuk of house stuk ertussen is gewoon saai, past nooit lekker in de track en voegt niks toe.
Hier kan ik me wel in vindenwrote:Het is gewoon heel simpel. Dubstep INVLOEDEN zijn zeker wel vet zoals in Odissea, Doomed enz. Het moet wel in een hardstyle ritme blijven anders wordt het meteén een break en staat iedereen stil. Als het goed verwerkt wordt in een track kan het ook nog zoals Gentalica - Kaboom of Toneshifterz - Elektro Shock.
Ik vind dit toch wel zo triest.. Ik bedoel; hoe diep kun je zakken om je zó erg te verlagen?! En dan nog zeggen dat je geen fan bent, zelfs je username is aan mij toegeweid!wrote:Nee hoor..wrote:Je hebt een fan, Mike-O
-
HHardtraxx Newbie
- last seen Jan 2013
ik heb daar zo m'n eigen mening over..wrote:Ik vind dit toch wel zo triest.. Ik bedoel; hoe diep kun je zakken om je zó erg te verlagen?! En dan nog zeggen dat je geen fan bent, zelfs je username is aan mij toegeweid!wrote:Nee hoor..wrote:Je hebt een fan, Mike-O
Probeer gewoon rustig iemand te volgen maar dat mag ook al weer niet merk ik al..
Ja, kijk wat een trieste reacties je achterlaat, RICHTING MIJ.... Ga alsjeblieft iemand anders vervelen
-
HHardtraxx Newbie
- last seen Jan 2013
Aagh, werkt het frustrerend?wrote:Ja, kijk wat een trieste reacties je achterlaat, RICHTING MIJ.... Ga alsjeblieft iemand anders vervelen
Arme jijwrote:Aagh, werkt het frustrerend?wrote:Ja, kijk wat een trieste reacties je achterlaat, RICHTING MIJ.... Ga alsjeblieft iemand anders vervelenSorry meneer ik zal je niet zo op je hielen zitten volgende keer!
Ik hou wel van je!
-
B
Volgens mij is Hi Mike-O 'van de verkeerde kant' en heeft ie gewoon een crush op Mike-O.
-
HHardtraxx Newbie
- last seen Jan 2013
Hahahah laat me niet lachen..wrote:Volgens mij is Hi Mike-O 'van de verkeerde kant' en heeft ie gewoon een crush op Mike-O.
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
In liedjes zoals 'The Dream goes on' & No Fear' vind ik dat dat het hele tempo eruit haalt.
Je bent je aan het voorbereiden op de climax en dan komt er zo'n stuk dubstep tussen wat dus echt vrij jammer is.
Ik vind het wel goed als het goed in een song verwerkt zit (zoals Odissea & doomed)
Je bent je aan het voorbereiden op de climax en dan komt er zo'n stuk dubstep tussen wat dus echt vrij jammer is.
Ik vind het wel goed als het goed in een song verwerkt zit (zoals Odissea & doomed)
Hier ben ik het dus helemaal mee eens.wrote:Het is gewoon heel simpel. Dubstep INVLOEDEN zijn zeker wel vet zoals in Odissea, Doomed enz. Het moet wel in een hardstyle ritme blijven anders wordt het meteén een break en staat iedereen stil. Als het goed verwerkt wordt in een track kan het ook nog zoals Gentalica - Kaboom of Toneshifterz - Elektro Shock.
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Duidelijk de optie leuk maar niet te vaak. Wat helaas al bijna fout dreigt te gaan als ik zo naar m'n recente muziek kijk.
-
SHardtraxxer
- 113 posts member since 2011
- last seen Aug 2014
Walgelijk.
Juist. Lekker duidelijk dit...wrote:Walgelijk.
Ik weet het niet. Ik vind een langzamer stukje af en toe niet zo erg, maar dan moet het wel hardstyle blijven en niet dubstep/style of house worden.
Breakbeat in Hardstyle is wel erg vet overigens zoals ik The Darkness (DJ Wag Remix) bijvoorbeeld. 
1 a 2 breaks (mits het past) is altidj chill om te doen en sta je iig niet stil voegt in mijn ogen zeker wat toe. Wat vinden mensen trouwens van schranz? Daar experimenteer ik de laatste tijd ook meer mee en vraag me af hoe jullie dat vinden
Grappig, ik vroeg me vannochtend nog af waarom er zo weinig richting de hardtechno/schranz kant geexperimenteerd werd. Het genre zelf vind ik wat eentonig, maar het heeft hele vette elementen die wat aan hardstyle toe kunnen voegen.