Nu al gesloten whahaha, jeetje
Nou, dan gaan we er hier maar mee verder!
Nou, dan gaan we er hier maar mee verder!
beetje jammer inderdaad :')wrote:dit duswrote:Volgens mij worden we direct terug geschopt naar dit topic hahahaadachten we aardig te zijn door een offtopic erover te maken
me 2wrote:Ben ik de enige die aan de Research Chemicals zit? Want daar heb ik (als enige) op gestemd
Dankewrote:Geniaal shirt btwi like candy
Zelfde hier.wrote:Nee hoor ik had gestemd :
Ik gebruik gewoon alles wat er te pakken valt.
Maar jij hebt nog nooit RC's gebruikt :')wrote:Nee hoor ik had gestemd :
Jij welwrote:Zelfde hier.wrote:Nee hoor ik had gestemd :
Maar jij hebt nog nooit RC's gebruikt :')wrote:wrote:Nee hoor ik had gestemd :
Wel 1 keer, metholyne toen het net uit was, en van die korreltjes was ofzo.
wrote:Jij welwrote:Zelfde hier.wrote:Nee hoor ik had gestemd :
maarja dat kan alleen de 1e post schrijverwrote:maar nu moeten we eigenlijks hier ook een poll kunnen aanmaken, zodat we kunnen zien waar hardtraxxers het meest van houden
of de rechten aan iemand anders geven? kan vast ook wel. of nieuw topic aanmakenwrote:maarja dat kan alleen de 1e post schrijverwrote:maar nu moeten we eigenlijks hier ook een poll kunnen aanmaken, zodat we kunnen zien waar hardtraxxers het meest van houdendie nooit online is
EDIT ; ow jawel Laatst bezocht: 23-01-2011, 20:09
ff hem PBen ofso
Een offtopic topic over drugs hier?wrote:of de rechten aan iemand anders geven? kan vast ook wel. of nieuw topic aanmakenwrote:maarja dat kan alleen de 1e post schrijverwrote:maar nu moeten we eigenlijks hier ook een poll kunnen aanmaken, zodat we kunnen zien waar hardtraxxers het meest van houdendie nooit online is
ff hem PBen ofso
Tja, ik zou best moderator willen zijn van alleen dit topic, zodat ik een poll kan aanmaken en informatie in de startpost kan zetten, maar Jor-D wil daar niet aan beginnenwrote:of de rechten aan iemand anders geven? kan vast ook wel. of nieuw topic aanmakenwrote:maarja dat kan alleen de 1e post schrijverwrote:maar nu moeten we eigenlijks hier ook een poll kunnen aanmaken, zodat we kunnen zien waar hardtraxxers het meest van houdendie nooit online is
ff hem PBen ofso
Inno en nuttig.wrote:Ja INNO was ooit begonnen aan het maken van een nuttige eerste post, alleen heeft die dat nooit afgemaakt
haha jonge, wat ga je nemen dan ?wrote:Op hardbass ga ik er net zo bij lopen als op groundzero dan win ik van jullie allemaal!![]()
Wil ik wel uit eindelijk die prijs hebben he
Ik ga wel Q-base stijl, dan winnen jullie nooit.wrote:Op hardbass ga ik er net zo bij lopen als op groundzero dan win ik van jullie allemaal!![]()
Wil ik wel uit eindelijk die prijs hebben he