WTF is een drugspiemel nou weer? 
Zo'n hele grote vol met mdmawrote:WTF is een drugspiemel nou weer?
Zo'n hele grote vol met mdmawrote:WTF is een drugspiemel nou weer?
zo'n slap dingetjewrote:WTF is een drugspiemel nou weer?
Een grote knakworst.wrote:zo'n slap dingetjewrote:WTF is een drugspiemel nou weer?
Hajoh, toen ik moest afrijden (maandag) heb ik ook gewoon gesnoept op defqonwrote:Maar ik heb niets ondertekend. Ik moet dinsdag trouwens afrijden om 9.00 dus ik hou het lekker rustig morgen.wrote:
Ik heb in het contract staan bij de overdraging van het kaartje dat je minimaal 1 eekhoorntje moet opeten, daar kom je niet onderuit!
Pepepe was snel bezigwrote:Hajoh, toen ik moest afrijden (maandag) heb ik ook gewoon gesnoept op defqonwrote:Maar ik heb niets ondertekend. Ik moet dinsdag trouwens afrijden om 9.00 dus ik hou het lekker rustig morgen.wrote:
Ik heb in het contract staan bij de overdraging van het kaartje dat je minimaal 1 eekhoorntje moet opeten, daar kom je niet onderuit!Ging harstrikke goed!
Wel gezakt maar dat terzijde
Wat gaat het hier trouwens onzettend hard :O Lijk ik wel op q-base zo hard
Maar dan kom je ook rond 2.00 uur 's nachts thuis dus zit je in een normaal ritme. Na XQ kom ik om 10.00 's ochtends thuis.. (En ik wil wel slagenwrote:Hajoh, toen ik moest afrijden (maandag) heb ik ook gewoon gesnoept op defqonwrote:Maar ik heb niets ondertekend. Ik moet dinsdag trouwens afrijden om 9.00 dus ik hou het lekker rustig morgen.wrote:
Ik heb in het contract staan bij de overdraging van het kaartje dat je minimaal 1 eekhoorntje moet opeten, daar kom je niet onderuit!Ging harstrikke goed!
Is er ooit weleens iets nuttigs uit jou gekomen? Haha, jij bent ideaal voor het zever-topiqueeeewrote:Pepepe was snel bezigwrote: Hajoh, toen ik moest afrijden (maandag) heb ik ook gewoon gesnoept op defqonGing harstrikke goed!
Ik heb altijd zin in onzin, dus dat maakt een goede combinatie
Ik was ook op Q-base best hard bezig.
Das dinsdag pas joh, en als je gezond doet valt die dip ook alles meewrote:Maar dan kom je ook rond 2.00 uur 's nachts thuis dus zit je in een normaal ritme. Na XQ kom ik om 10.00 's ochtends thuis.. (En ik wil wel slagenwrote: Hajoh, toen ik moest afrijden (maandag) heb ik ook gewoon gesnoept op defqonGing harstrikke goed!
Wat gaat het hier trouwens onzettend hard :O Lijk ik wel op q-base zo hard)
Denk het welwrote:Is er ooit weleens iets nuttigs uit jou gekomen? Haha, jij bent ideaal voor het zever-topiqueeeewrote:Pepepe was snel bezigwrote: Hajoh, toen ik moest afrijden (maandag) heb ik ook gewoon gesnoept op defqonGing harstrikke goed!
Ik heb altijd zin in onzin, dus dat maakt een goede combinatie
Ik was ook op Q-base best hard bezig.
Ja, zag je nog langsdwarrelen op q-base, zag er goed uit
Ja, geloof van wel haha, maar heb zoveel mensen gezien. Zoveel rondjes gelopen daar, niet normaalwrote:Denk het welwrote: Is er ooit weleens iets nuttigs uit jou gekomen? Haha, jij bent ideaal voor het zever-topiqueeee
Heb je mij gezien op Q-base? :O
Goede eerste indruk dan
Naja, ik gebruik geen drugs.wrote:Ja, geloof van wel haha, maar heb zoveel mensen gezien. Zoveel rondjes gelopen daar, niet normaalwrote:Denk het welwrote: Is er ooit weleens iets nuttigs uit jou gekomen? Haha, jij bent ideaal voor het zever-topiqueeee
Goede eerste indruk dan
Naja, ik gebruik geen drugs.[/quote]wrote:Ja, geloof van wel haha, maar heb zoveel mensen gezien. Zoveel rondjes gelopen daar, niet normaalwrote: Denk het wel
Goede eerste indruk dan
Nee weet ik toch, alleen multi vitamies, bak brinta en een appelwrote:Naja, ik gebruik geen drugs.wrote:Ja, geloof van wel haha, maar heb zoveel mensen gezien. Zoveel rondjes gelopen daar, niet normaalwrote: Denk het wel
Goede eerste indruk dan
Haha, wat had je allemaal op dan? Zal vast niet veel meer zijn als wat ik op hadwrote:Ja, geloof van wel haha, maar heb zoveel mensen gezien. Zoveel rondjes gelopen daar, niet normaalwrote:Denk het welwrote: Is er ooit weleens iets nuttigs uit jou gekomen? Haha, jij bent ideaal voor het zever-topiqueeee
Goede eerste indruk dan
Maargoed, wat ik daar allemaal ophad doe ik nooit meer! Dat was echt teveel, en de druppel om gewoon telkens 2maanden pauze te houden.
Ik dacht dat jij ook geen drugs gebruiktewrote:Haha, wat had je allemaal op dan? Zal vast niet veel meer zijn als wat ik op hadwrote:Ja, geloof van wel haha, maar heb zoveel mensen gezien. Zoveel rondjes gelopen daar, niet normaal
Maargoed, wat ik daar allemaal ophad doe ik nooit meer! Dat was echt teveel, en de druppel om gewoon telkens 2maanden pauze te houden.![]()
Damn, wat een drugsfeest was dat
Doe ik ook niet, maar dan kan iets nog wel een drugsfeest zijnwrote:Ik dacht dat jij ook geen drugs gebruiktewrote:Haha, wat had je allemaal op dan? Zal vast niet veel meer zijn als wat ik op hadwrote:Ja, geloof van wel haha, maar heb zoveel mensen gezien. Zoveel rondjes gelopen daar, niet normaal
Maargoed, wat ik daar allemaal ophad doe ik nooit meer! Dat was echt teveel, en de druppel om gewoon telkens 2maanden pauze te houden.![]()
Ik ookwrote:Ik zit nu aan een van de gevaarlijkste drugs, alcohol !!!!
Noem je mij pussy :') sukkelwrote:Ik ookwrote:Ik zit nu aan een van de gevaarlijkste drugs, alcohol !!!!
Ja 3 groen/gele konijntjes, en 3/4 fast forward. Ging er nog van hallucineren ook hahawrote:Haha, wat had je allemaal op dan? Zal vast niet veel meer zijn als wat ik op hadwrote: Ja, geloof van wel haha, maar heb zoveel mensen gezien. Zoveel rondjes gelopen daar, niet normaal