Of zachte, met van die stukjeswrote:Shit erbij gooien? Sinds wanneer ga je hard van poep?wrote:Jazeker
Beetje shit erbij gooien, wedden dat ik vlieg als een malle![]()
en wss die eigen zegels nog van 125
Ik heb wel eens harde poep trouwens.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Haha ja die stukjespoep is altijd geniaal.wrote:Of zachte, met van die stukjeswrote:Shit erbij gooien? Sinds wanneer ga je hard van poep?wrote:Jazeker
Beetje shit erbij gooien, wedden dat ik vlieg als een malle![]()
en wss die eigen zegels nog van 125
Ik heb wel eens harde poep trouwens.
Meestal trek ik handschoentjes aan en maak ik er een legpuzzel van.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
van een half boompje op q-base ben je al op een andere planeet.wrote:Ik kan nogal slecht tegen drugs, dat is mijn probleem gewoon.
Je zal ook zien dat ik van een halve zegel al helemaal de pan uitspace volgende week.
edit: ik mag er eigenlijk nog niet zoveel over zeggen.
Last edited by Duruz on , edited 1 time in total.
Met allemaal van die figuurtjes?wrote: Haha ja die stukjespoep is altijd geniaal.
Ik droog het meestal en snuif het op.
Wedden dat je keihard gaat?
Wel erg fijn op een andere planeet.wrote:van een half boompje op q-base ben je al op een andere planeet.wrote:Ik kan nogal slecht tegen drugs, dat is mijn probleem gewoon.
Je zal ook zien dat ik van een halve zegel al helemaal de pan uitspace volgende week.
Er waren mensen die mij vriendelijk vonden.
Laten drogen is zonde man!wrote:Met allemaal van die figuurtjes?wrote: Haha ja die stukjespoep is altijd geniaal.
Langzamerhand verdwijnen die schijt-gassen en daarvan ga je juist het hardst
la-la landwrote:van een half boompje op q-base ben je al op een andere planeet.wrote:Ik kan nogal slecht tegen drugs, dat is mijn probleem gewoon.
Werkt in je drinken doen wel dan? :Owrote:Laten drogen is zonde man!wrote:Met allemaal van die figuurtjes?wrote: Haha ja die stukjespoep is altijd geniaal.
Langzamerhand verdwijnen die schijt-gassen en daarvan ga je juist het hardst![]()
la-la landwrote:van een half boompje op q-base ben je al op een andere planeet.wrote:Ik kan nogal slecht tegen drugs, dat is mijn probleem gewoon.
Beetje pep erbij, wat lsd, en het wordt zo limonadesiroop!
Lala land?
Waar ligt dat dan?
Naast TinkyWinky-damwrote:Werkt in je drinken doen wel dan? :O
Lala land?
Waar ligt dat dan?
In pikachuland?wrote:Naast TinkyWinky-damwrote:Werkt in je drinken doen wel dan? :O
Lala land?
Waar ligt dat dan?
-
DHardtraxx Veteran
moet je aan showtek vragen.wrote: Werkt in je drinken doen wel dan? :O
Lala land?
Waar ligt dat dan?
Fuck the system?wrote:moet je aan showtek vragen.wrote: Werkt in je drinken doen wel dan? :O
Lala land?
Waar ligt dat dan?
Wat gaan we doen? Naar de kloten!
Waar ligt dat? Van de kaart!

Pikachu is altijd in la-la land.wrote:In pikachuland?wrote:Naast TinkyWinky-damwrote:Werkt in je drinken doen wel dan? :O
Lala land?
Waar ligt dat dan?
Zie mijn avatar als je me niet geloofd!
Het enige wat ik aan showtek zou willen vragen is of ze alsjeblieft willen stoppen met die gay-ass shit van zewrote: moet je aan showtek vragen.
Helemaal vant padje morgen, ik neem 1 gram kristallen mee lieverd. :pwrote:Wat gaan we doen? Naar de kloten!
Fuck dat softe gedoe van ik spaar mezelf voor hardbass, gewoon GOAN!
Vorige keer konden we het niet vinden op de kaart.wrote:Wat gaan we doen? Naar de kloten!
Bleek dus dat we hem ondersteboven hielden
Ik geloof je meteen jongeman!wrote: Pikachu is altijd in la-la land.
Het enige wat ik aan showtek zou willen vragen is of ze alsjeblieft willen stoppen met die gay-ass shit van zewrote: moet je aan showtek vragen.
Pikachu is ook echt wel een spacekonijn
Ja, showtek is de laatste tijd wel heel erg gay.
Ik vermoed ghb.
Kom je dan ook lekker naar de spacemeeting Mike-O? 
Of je bestelt eten onder invloed en dat gaat als volgt.wrote:Vorige keer konden we het niet vinden op de kaart.wrote:Wat gaan we doen? Naar de kloten!
Bleek dus dat we hem ondersteboven hielden
He gozer wat wil je eten van de kaart?
Ja, nee, ik bedoel wat wil je erbij nemen?
Ow, hahahahha
Hij komt met mij meewrote:Kom je dan ook lekker naar de spacemeeting Mike-O?
Hij reist zelfs met mij mee
Haha mij niet gezien met dat eten. Krijg al braakneigingen bij het ruiken van die onzin alleen al.wrote:Of je bestelt eten onder invloed en dat gaat als volgt.
Ow, hahahahha
Hmm, ik wil best komen maar ik ben gestopt (misschien tijdelijk..wrote:Kom je dan ook lekker naar de spacemeeting Mike-O?
Je hoeft toch niks te nemen lieverd?wrote:Hmm, ik wil best komen maar ik ben gestopt (misschien tijdelijk..wrote:Kom je dan ook lekker naar de spacemeeting Mike-O?)
Hamburgers gaan er wel in onder lsd manwrote:Haha mij niet gezien met dat eten. Krijg al braakneigingen bij het ruiken van die onzin alleen al.wrote:Of je bestelt eten onder invloed en dat gaat als volgt.
Ow, hahahahha
Dat is fucking vet
-
DHardtraxx Veteran
laatste tijd? al jaren.wrote:Ik geloof je meteen jongeman!wrote: Pikachu is altijd in la-la land.
Pikachu is ook echt wel een spacekonijn
Ja, showtek is de laatste tijd wel heel erg gay.
Ik vermoed ghb.
Haha ja, in een trip is eten geen punt.wrote: Hamburgers gaan er wel in onder lsd man
Dat is fucking vet
Is juist heerlijk om heeeeel veel verschillende dingetjes in te slaan en allemaal kleine hapjes op tafel te zetten.
Lekker alles proberen
-
DHardtraxx Veteran
lijkt het dan alsof je een bulldozer inslikt?wrote:Je hoeft toch niks te nemen lieverd?wrote:Hmm, ik wil best komen maar ik ben gestopt (misschien tijdelijk..wrote:Kom je dan ook lekker naar de spacemeeting Mike-O?)
Hamburgers gaan er wel in onder lsd manwrote:Haha mij niet gezien met dat eten. Krijg al braakneigingen bij het ruiken van die onzin alleen al.wrote:Of je bestelt eten onder invloed en dat gaat als volgt.
Ow, hahahahha
Dat is fucking vet