Don't do drugs, hmmmmmmkay.
haha hier ook, ondanks dat ik er totaal geen ervaring mee hebwrote:Jongens, hou op over LSD, ik krijg alleen maar meer zin erin! En ik kan al niet wachten haha!
haha hier ook, ondanks dat ik er totaal geen ervaring mee hebwrote:Jongens, hou op over LSD, ik krijg alleen maar meer zin erin! En ik kan al niet wachten haha!
Hahahhaa dat filmpje blijft BAAS, ook al heb je hem al honderd keer gezien
haha, x2.wrote:Hahahhaa dat filmpje blijft BAAS, ook al heb je hem al honderd keer gezien
Succes, dat heb ik ook geprobeerd dankzij dit filmpje, maar verwacht er maar niet veel vanwrote:Gran Turismo 3![]()
Daniël, gaan wij ook gamen onder de trip?
Is cool manwrote:Gran Turismo 3![]()
Weet je zeker dat je niet mee komt trippen?wrote:Succes, dat heb ik ook geprobeerd dankzij dit filmpje, maar verwacht er maar niet veel vanwrote:Gran Turismo 3![]()
Wat moet je dan doen onder de trip, je kan toch niet 8 uur niks doenwrote:Succes, dat heb ik ook geprobeerd dankzij dit filmpje, maar verwacht er maar niet veel vanwrote:Gran Turismo 3![]()
oh jawel, wat ik zo mooi vind aan lsd is dat ALLES mooi is.wrote:Wat moet je dan doen onder de trip, je kan toch niet 8 uur niks doenwrote:Succes, dat heb ik ook geprobeerd dankzij dit filmpje, maar verwacht er maar niet veel vanwrote:Gran Turismo 3![]()
Nieuwe dodelijke drug maakt slachtoffer in Oostende
De politiediensten van ons land waarschuwen voor een nieuwe dodelijke drug. In Oostende overleed al een twintiger ten gevolge van het speedmengsel.
In Oostende viel op 6 januari een drugsdode. Drie dagen eerder, op 3 januari, werd ook al een druggebruiker in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. De man is ondertussen aan de beterhand.
Speed en Cathinone
Na onderzoek bleek dat beide twintigers dezelfde dodelijke drug hadden genomen. Het gaat om een mengsel van speed en Cathinone, een geel poeder. Cathinone is een chemische variant van kath, een plant die onder meer in Somalië gekauwd wordt om in een roes te komen. Na inname van het drugsmengsel kan je lichaamstemperatuur zo hoog stijgen dat je eraan sterft. De 26-jarige leverancier van het drugsmengsel zit inmiddels in de cel. (belga/svm)

Dit bedoelde ikwrote:Verder, pas op in België met je pep:
Nieuwe dodelijke drug maakt slachtoffer in Oostende
De politiediensten van ons land waarschuwen voor een nieuwe dodelijke drug. In Oostende overleed al een twintiger ten gevolge van het speedmengsel.
In Oostende viel op 6 januari een drugsdode. Drie dagen eerder, op 3 januari, werd ook al een druggebruiker in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. De man is ondertussen aan de beterhand.
Speed en Cathinone
Na onderzoek bleek dat beide twintigers dezelfde dodelijke drug hadden genomen. Het gaat om een mengsel van speed en Cathinone, een geel poeder. Cathinone is een chemische variant van kath, een plant die onder meer in Somalië gekauwd wordt om in een roes te komen. Na inname van het drugsmengsel kan je lichaamstemperatuur zo hoog stijgen dat je eraan sterft. De 26-jarige leverancier van het drugsmengsel zit inmiddels in de cel. (belga/svm)
New Super Mario Bros zou een succes moeten zijn onder LSD, weet ik van vriendenwrote:Succes, dat heb ik ook geprobeerd dankzij dit filmpje, maar verwacht er maar niet veel vanwrote:Gran Turismo 3![]()