Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 00:33 

Hardtraxxer

Volgende week op Decibel weer er goed aan! Eindelijk weer!!, 5 weken niks gedaan, ofnja.. Aankomende zondag The Qontinent, maar neem sowieso zelf niks mee.. blijf gewoon nuchter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 00:40 

Donateur

Netjes Sjefke! Dat soort periodes zou ik vaker aanhouden als ik jouw was, denk dat je het verschil ook gaat merken op Decibel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 00:46 

Hardtraxxer

Nou dit kwam meer om dat ik niet naar Dominator kon omdat ik dag er na op vakantie ging,
En 3 weken weg uit nederland dus 4 weken, en zondag op Qontinent niks dan.. dus 5 weken

Paar maanden geleden dat ik 2 weekenden niks, of rustig aan, daarna merkte ik verschil al goed (of dat lag aan de omstandighed..)
Maar nu ga ik dat zeker merken ja!

Maar nee, het is misschien wel verstandig om zoon periodes aan te houden, maar toch vind ik het iets te leuk om paar weken tussen te laten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 01:15 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Nou dit kwam meer om dat ik niet naar Dominator kon omdat ik dag er na op vakantie ging,
En 3 weken weg uit nederland dus 4 weken, en zondag op Qontinent niks dan.. dus 5 weken

Paar maanden geleden dat ik 2 weekenden niks, of rustig aan, daarna merkte ik verschil al goed (of dat lag aan de omstandighed..)
Maar nu ga ik dat zeker merken ja!

Maar nee, het is misschien wel verstandig om zoon periodes aan te houden, maar toch vind ik het iets te leuk om paar weken tussen te laten ^^

Zou inderdaad vaker van dit soort pauzes houden (misschien vaker op vakantie gaan haha) maar welkom terug nog kerel!

Ik ben sinds de Feestfabriek door de stack heen maar er zijn groene canadezen en oranje kersjes onderweg :) Eens zien wat die canadezen doen op Decibel :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 01:42 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Roze diamantjes is uitkijken geblazen. Kan alles inzitten van 100 mg tot 1 mg tot piperazine (mcpp) aan toe. Sowieso laten testen van tevoren!

Oke dan weet ik dat voor een eventuele volgende keer.

Maar ik zou ook niet weten waar ik die dingen zou moeten kopen? :(
Eigenlijk wou ik het bij 1x proberen houden maarja dat gevoel is gewoon top en onbeschrijfelijk.
Dat wil ik eigenlijk nog wel een keer mee maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 13:58 

Donateur

Waar je ze moet kopen? Bij de nachtapotheker... duh!
Gewoon connecties proberen te maken, op een feest gaat zoiets het makkelijkste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 14:15 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Waar je ze moet kopen? Bij de nachtapotheker... duh!
Gewoon connecties proberen te maken, op een feest gaat zoiets het makkelijkste.

Precies, zoek iemand die zelf al helemaal koekwous is, dan weet je bijna zeker dat je iets krijgt wat werkt. Vermijd pillen die je aangeboden krijgt, dan moeten mensen er meestal juist vanaf omdat het niet werkt. Vaak tegen lelijke prijzen ook.

Vorig jaar op Decibel helaas toch gedaan, 1 schijfje voor 10 euro maar kreeg er alleen koppijn van >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 14:51 

Donateur

Das balen dan, maar vorig jaar was het ook nog mdma-crisis die nu gelukkig al lang voorbij is.
Ik krijg regelmatig wat aangeboden, maar heb nog nooit troep aangeboden gekregen. Het is ook vaak zo dat dealers grote hoeveelheden meenemen en graag veel willen cashen op zo'n feest. Aangezien pillen voor dubbel zoveel geld worden verkocht op een feest kan je als dealer behoorlijk wat verdienen op een avond.
Je hebt ook koekwauzen die het gratis meegeven, zoals op Defqon een of andere mafkees die me ineens 2 rode duiven gaf zonder duidelijke reden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 14:53 

Hardtraxx Veteran

Een maatje heeft de laatste tijd last van stuiptrekkingen, hebben jullie daar last van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 15:37 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Das balen dan, maar vorig jaar was het ook nog mdma-crisis die nu gelukkig al lang voorbij is.
Ik krijg regelmatig wat aangeboden, maar heb nog nooit troep aangeboden gekregen. Het is ook vaak zo dat dealers grote hoeveelheden meenemen en graag veel willen cashen op zo'n feest. Aangezien pillen voor dubbel zoveel geld worden verkocht op een feest kan je als dealer behoorlijk wat verdienen op een avond.
Je hebt ook koekwauzen die het gratis meegeven, zoals op Defqon een of andere mafkees die me ineens 2 rode duiven gaf zonder duidelijke reden...

Rode duifjes ga je wel goed hard op ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 16:12 

Donateur

Kepro schreef:
Een maatje heeft de laatste tijd last van stuiptrekkingen, hebben jullie daar last van?

Nee, zelf nog nooit last van gehad.. misschien heb die kutsooi genomen. :/

Ps: MAARTEN die groene canadezen zijn echte knallers!! :drool: heb ze ook liggen, vorige week bij een optreden van HHZ ff geknald :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 16:13 

Donateur

Kepro schreef:

Vaak voorkomend symptoom als je te veel MDMA pakt in te korte tijd.
Nooit last van gehad, behalve na Defqon van die hele vreemde tikjes in m'n hoofd. Dat ik droomde dat iemand een bal tegen me aan gooide en dat het ook echt net voelde alsof ik een klap in mn gezicht kreeg. Damn dat was echt niet leuk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 17:29 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Kepro schreef:

Nooit last van gehad, behalve na Defqon van die hele vreemde tikjes in m'n hoofd. Dat ik droomde dat iemand een bal tegen me aan gooide en dat het ook echt net voelde alsof ik een klap in mn gezicht kreeg. Damn dat was echt niet leuk...

Damn... Ik vond 4 dagen lang hartkloppingen al eng :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 17:39 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Kepro schreef:

Hij gebruikt wel in een korte periode en zelfs een periode gehad dat hij elke week wel 1 pil nam. Bedankt voor je advies :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 18:27 

Hardtraxx Addict

Voor op decibel nog wat lekkere Groene Canadezen. Dat gaat wel goed komen :cool: Laatste keer was op defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 22:40 

Hardtraxxer

Kepro schreef:
elfs een periode gehad dat hij elke week wel 1 pil nam

Ik had afgelopen maanden wel meer als 1 pil per week gepakt, maar nergens last van hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 02:38 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:
Kepro schreef:

Ik had afgelopen maanden wel meer als 1 pil per week gepakt, maar nergens last van hoor :)

+1 :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 04:14 

Donateur

maarten1410 schreef:

maar er zijn groene canadezen en oranje kersjes onderweg :) Eens zien wat die canadezen doen op Decibel :yay:

die groene heb ik ook op decibel :-) leuk spul vandaag op THE qontinent ook 1 gehad . Ging weer lekker raar daar . Werken ook behoorlijk lang 2200 laatste gehad en merk nu nog steeds wel en kan nog niet slapen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 13:43 

Hardtraxx Veteran

kevinsep schreef:
Kepro schreef:

Nee, zelf nog nooit last van gehad.. misschien heb die kutsooi genomen. :/

Ps: MAARTEN die groene canadezen zijn echte knallers!! :drool: heb ze ook liggen, vorige week bij een optreden van HHZ ff geknald :thumbup:

Stuiptrekkingen niet echt last van maar wel eens een soort kramp... Heb het de eerste keer dat ik het deed gehad en een tijdje terug nog heel even. Heb dan één been dat 2 seconde helemaal verstijft haha en dat was beide keren terwijl ik lomp aan het raggen was. Verder geen last van ofzo geen pijn maar was toch een raar gevoel.

@Kevin en andere: Ben echt héél benieuwd naar die Canadezen. Maarrr voor Decibel gaat het niet meer lukken helaas :( Kut vakantieperiode :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 15:07 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Kepro schreef:

heay dat had ik ook!:P vet appart, alleen ik voelde dan niks, maar maakte wel de beweging of ik t tegen me hoofd kreeg :lol: was wel lachen
alleen niet toen ik in een restaurantje aan t ontbijte was en me been begon te trille :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 15:21 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Kepro schreef:

Na DefQon dacht ik ook dat ik gek werd, lag ik daar in een tentje op de camping. Ben maar wat rond gaan wandelen, stik donker, ook geen succes! Maar die frisse lucht was hemels :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 17:04 

Hardtraxx Veteran

I-Doser is de nieuwe Hype!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 20:50 

Hardtraxxer

[NL]Sjefke schreef:
Kepro schreef:

Dan ben je gewoon een debiele mongool, en hoor je van de drugs af te blijven omdat je er duidelijk niet mee om kan gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 22:06 

Donateur

bRt_ schreef:
I-Doser is de nieuwe Hype!

Wat houd dat precies in dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2010 22:07 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
[NL]Sjefke schreef:
Kepro schreef:

Dan ben je gewoon een debiele mongool, en hoor je van de drugs af te blijven omdat je er duidelijk niet mee om kan gaan :)

Wat is dat nou weer voor opmerking, misschien kan die er wel mee omgaan, maar heb die gewoon een drukke maand met veel knal feesten. :/
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen