Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 22:46 

Donateur

blackrosa schreef:
Chukkels schreef:
Het is wel smakelijker dan Speed of MDMA, maar lekker is anders :P Je kan het ook snuiven btw.

hmm okee keertje proberen dan maar xd

En zit er nou echt heel veel verschil in een pilletje en mdma?
wat is leuker/lekkerder?

In een een pilletje zit meestal MDMA :P
en mdma heeft het effect veel te maken met in welke sfeer je zit,
of je op een feestje ben, of lekker chill thuis zit... dat verschilt zo veel in het effect

Maar bedoel je het verschil tussen speed & mdma?

mdma geeft je gewoon ook dat lekkere verliefde/euforische gevoel en dat ook nog flink wat energie
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 22:54 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
blackrosa schreef:
Chukkels schreef:
Het is wel smakelijker dan Speed of MDMA, maar lekker is anders :P Je kan het ook snuiven btw.

hmm okee keertje proberen dan maar xd

En zit er nou echt heel veel verschil in een pilletje en mdma?
wat is leuker/lekkerder?

In een een pilletje zit meestal MDMA :P
en mdma heeft het effect veel te maken met in welke sfeer je zit,
of je op een feestje ben, of lekker chill thuis zit... dat verschilt zo veel in het effect

Maar bedoel je het verschil tussen speed & mdma?

mdma geeft je gewoon ook dat lekkere verliefde/euforische gevoel en dat ook nog flink wat energie

Bedoel zegmaar het verschil tussen mdma poeder en een gewoon pilletje :)
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 23:02 

Donateur

Citaat:
Er is al veel geschreven en gediscusseerd over het verschil tussen MDMA kristallen en XTC pillen, maar nogsteeds is er niet echt een eenduidige conclusie.

De ene prefereert pillen, de ander heeft liever kristallen. Ik heb ook ervaring met beide, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar kristallen. En waarom, tsja. De kristallen die ik kan kopen zijn altijd hardstikke zuiver, getest en al, en niet te duur dusja waarom zou ik dan pillen kopen? Never change a winning team. Het verschil in effect is niet zo heel groot, al vind ik persoonlijk het effect van kristallen een iets 'zuiverder' MDMA gevoel.

Kristallen kun je op een aantal manieren innemen, het beste is eigenlijk in een capsule. De inslag van een capsule in vergelijking met een pil is misschien iets harder maar veel scheelt het niet. Je kunt kristallen ook door je drinken gooien wat ik ook vaak doe. Ik doe het dan vaak gewoon in een bodempje cola wat ik in één slok weg drink, maar je kunt ook je hoeveelheid in een vol glas doen en dat dan in een minuut of 20 wegdrinken waardoor ook de inslag en opkomst van het MDMA gevoel heel geleidelijk komt. Het voordeel van kristallen in je drinken vind ik dat het ( bij mij in ieder geval ) sneller werkt. Een 'likje' zou ik afraden omdat je dan geen idee hebt van de hoeveelheid MDMA die je inneemt. En daarnaast, ook niet onbelangrijk, omdat het gewoon heel smerig is.

Dat je van kristallen 5x zo hard gaat als van pillen is echt onzin. Misschien wel als je ook 5x zoveel kristallen neemt Maar of je nou een FastForward neemt die ongeveer 190 mg ( zoiets dacht ik? ) MDMA bevat, of je neemt 190 mg MDMA kristallen dat geeft hetzelfde effect met enkel de subjectieve verschillen die iedereen hierboven noemt.

Dit vond ik ergens in een forum, misschien heb je er wat aan :thumbup:
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 23:03 

Donateur

ja zit wel verschil in, vind ik dan :) behoorlijk verschil.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 23:07 

Hardtraxxer

Oke! bedankt voor deze mooie uitleg daar heb ik wat aan :thumbsup:

Als ik het zo lees kan ik beter wat mdma scoren voor op Qlimax :thumbup:
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 23:09 

Donateur

blackrosa schreef:
Oke! bedankt voor deze mooie uitleg daar heb ik wat aan :thumbsup:

Als ik het zo lees kan ik beter wat mdma scoren voor op Qlimax :thumbup:

Volgens mij is de conclusie die ik echt persoonlijk heb gemaakt :P want heb beide al een keer geprobeert, is dat je van kristalle net ff wat zweveriger wordt, wat meer spacend, en relaxt. Maarja ik heb nog nooit kristalle op een feest gebruikt, dus heb werkelijk geen idee hoe het daar bevalt ;)
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 23:09 

Hardtraxx Veteran

Het wordt zo te zien weer een behoorlijk vdk-meeting op Qlimax als ik het zo lees xd
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 23:10 

Donateur

trouwens als je mdma poeder neemt ":P daar werd ik heel erg verliefd van warm gevoel etc :P meer gevoel om te chillen en te knuffelen.
Totaal niet om los te gaan, terwijl ik dat bij pillen juist wel heb :lol: heel raar was dat poeder
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 23:12 

Donateur

roberttt schreef:
trouwens als je mdma poeder neemt ":P daar werd ik heel erg verliefd van warm gevoel etc :P meer gevoel om te chillen en te knuffelen.
Totaal niet om los te gaan, terwijl ik dat bij pillen juist wel heb :lol: heel raar was dat poeder

Jaa dat had ik dus ook, maarja dat kwam mischien omdat ik het in een chille sfeer gebruikte :/

Doe mij maar een lekker snoepie op een feeest :thumbup:
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 23:14 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

Jaa dat had ik dus ook, maarja dat kwam mischien omdat ik het in een chille sfeer gebruikte :/

ja dat zeker, ik ga trouwens nog tot qountdown gebruiken daarna stop ik met alles :thumbsup: net afgesproken met mezelf
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 23:15 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

ja dat zeker, ik ga trouwens nog tot qountdown gebruiken daarna stop ik met alles :thumbsup: net afgesproken met mezelf

:lol:
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 23:17 

Hardtraxx Elite

Nou op Thrillogy had ik om 23u een canadees, 2u een canadees en 5u 135mg mdma kristal (getest rond de 83% puur) dus ~112mg mdma (canadezen zijn 130~140mg). Ik ging anders even lekker op die kristal, maar dat is ook omdat ik weet dat 110mg voor mij ook gewoon genoeg is, was wel een partij helderder bij de kristal maar dat boeit niet, vaag genoeg om als een malle te stampen tot de finish :love:
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 23:18 

Donateur

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

:D :lol:

Dus jij gaat Hardbass/Black/MoH/IQ/Defqon/Decibel allemaal nuchter???? :lol:
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 23:19 

Donateur

ja dat klopt.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 23:21 

Hardtraxx Veteran

Tja, waarschijnlijk kan hij wel stoppen, dat geloof ik ook wel. Maar waarom zou je het willen? Als je het exclusief houdt en gemiddeld 6 weken pauze houdt tussen gebruik, dan zie ik niet in wat er verkeerd zou kunnen gaan als je zuiver spul gebruikt.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 23:23 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Tja, waarschijnlijk kan hij wel stoppen, dat geloof ik ook wel. Maar waarom zou je het willen? Als je het exclusief houdt en gemiddeld 6 weken pauze houdt tussen gebruik, dan zie ik niet in wat er verkeerd zou kunnen gaan als je zuiver spul gebruikt.

Precies... ALS ^^
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 23:25 

Hardtraxx Veteran

Tja, dan moet je gewoon afwisselen met verschillende drugs als er meerdere feesten in 6 weken zijn :P Ik ga waarschijnlijk alleen volgende maand de rust niet inlassen, omdat ik op Qlimax en Loudness wat ga gebruiken, maar dan stop ik weer tot Hardbass, is ook weer 2 maanden.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 23:28 

Donateur

Chukkels schreef:
Tja, dan moet je gewoon afwisselen met verschillende drugs als er meerdere feesten in 6 weken zijn :P Ik ga waarschijnlijk alleen volgende maand de rust niet inlassen, omdat ik op Qlimax en Loudness wat ga gebruiken, maar dan stop ik weer tot Hardbass, is ook weer 2 maanden.

Ik heb tussen Fusion & Loudness 2½ niks :D , vind ik heel netjes, want heb wel paar lokale feestjes gehad, en genoeg in me huis liggen voor het komende jaar :P en na Loudness wordt het pas weer Hardbass :thumbup:
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 23:35 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:

Ik heb tussen Fusion & Loudness 2½ niks :D , vind ik heel netjes, want heb wel paar lokale feestjes gehad, en genoeg in me huis liggen voor het komende jaar :P en na Loudness wordt het pas weer Hardbass :thumbup:

Zelfde hier. Maakt me dan niet uit dat ik op "elk" feestje wat gebruik, zolang ik maar 1x per 2+ maanden naar een feest ga ;)

Niet dat ik minder naar feesten ga zodat ik nooit nuchter hoef te blijven, maar zit gewoon krap bij kas op dit moment :P
Bericht Geplaatst op 04 nov 2010 23:49 

pepepe schreef:
Cyrildales schreef:
Haha oké, zal is kijken.
Wat gebeurde er na die halve gram dan als ik vragen mag? :D

Heeeeel erg hyperactief en even niet weten wat je nou met jezelf aanmoet.
Was heel zenuwachtig van mezelf geworden :P
Op een feest valt het denk ik nog redelijk te sturen, aangezien je dan de muziek hebt om lekker op los te gaan.
Ik had die halve gram gedropt toen ik gewoon met een paar maten buiten was.
Niet aan te raden :lol:

Hahahaha ja daar word je wel wappie van :woot:
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 01:28 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

Dat is echter wel een verhaal wat ik ontzettend vaak hoor, dat mensen van poeder/kristallen erg sloom worden en van pillen juist actief en bewegelijk.

Nja zo lang ik goeie pillen in huis heb hoef ik ook geen kristallen ofzo, zo'n pil is ook veel simpeler. Hoef ik niet eerst alles af te wegen en in een cappie te prutsen.
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 02:08 

Hardtraxxer

Ik heb 2 vragen:

Hoe doen jullie dat met drugscontroles? nemen jullie in voordat je naar binnen gaat of weten jullie het mee naar binnen te smokkelen?

En verder
iemand die ik ken heeft wel eens efedrine gebruikt, iemand daar ervaring mee?
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 02:21 

Klementino schreef:
Ik heb 2 vragen:

Hoe doen jullie dat met drugscontroles? nemen jullie in voordat je naar binnen gaat of weten jullie het mee naar binnen te smokkelen?

En verder

Gewoon bij je kloten stoppen, werkt volgens mij het best.
Je 2e vraag kan ik niet beantwoorden, sorry..
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 09:17 

Donateur

Klementino schreef:
Ik heb 2 vragen:

En verder

Klopt zoals MovingMadness zegt, In een klein zakje doen, en gewoon onder je zak stoppen :thumbup: Je zou het ook nog kunnen vastplakken ofso, maarja doe ik persoonlijk nooit. Want daar fouilleren ze niet. Sommige doen het in de sokken, dat raad ik je streng af want bij sommige feesten controleren ze daar in, bijv op Defqon daar werd er 1tje gepakt voor me in de rij :x maarja die moest et inleveren en mocht doorlopen.

punt 2 : heb ik geen ervaring mee, heb dit voor je gevonden op Internet.

Citaat:
Speedy drug
Natuurlijke efedrine is afkomstig van de woestijnachtige Ephedra-struik. Het is een stimulerende drug. Mormonen zetten er thee van, omdat ze geen alcohol en koffie mogen drinken. Efedrine onderdrukt de eetlust en zet de stofwisseling aan. Daarmee wordt het energieverbruik van het lichaam verhoogd. Het hart gaat sneller kloppen en de vetcellen worden gedwongen hun vetten in de bloedbaan af te zetten. Omdat de spijsvertering wordt onderdrukt, verlaat een deel van het voedsel ongebruikt je lichaam. Je valt er dus van af. Goed toch, of niet? Andere bijwerkingen: het hoofd wordt helder, je uithoudingsvermogen vergroot en je luchtwegen ontspannen zich. Je kunt er dus ook speedy van worden.

Het effect is maar tijdelijk
Groot nadeel van efedrine is dat je lichaam eraan went. Je zou eigenlijk telkens een grotere dosis nodig hebben om het hongergevoel te onderdrukken. Nog een nadeel: als je na een tijdje stopt met afslankmiddelen met efedrine, krijg je een enorm hongergevoel en ga je weer te veel eten. Het afslankeffect is dus helaas maar tijdelijk. Om de werking van efedrine te versterken, stopt de afslankindustrie ook cafeïne en aspirine in hun producten. De risico's van deze combinaties zijn nog niet onderzocht.

Gevaarlijke dosis
Er zijn twee soorten efedrine: natuurlijke en synthetische. De synthetische zijn verboden, maar worden (nog) wel toegepast. Je herkent ze aan de naam 'pseudo-efedrine'. De natuurlijke mogen in beperkte mate. De Amerikaanse voedsel- en medicijnenautoriteit, de FDA, wil de inname van efedrine beperken tot 24 mg per dag. Fabrikanten bevelen een dagelijkse inname van 90 mg per dag aan. Het grootste deel van de afslankpreparaten overschrijdt dus de FDA-norm. 17% zit zelfs boven de norm van de afslankindustrie. In een enkel geval kun je nota bene 400 mg per dag binnenkrijgen. En dat kan de bloeddruk gevaarlijk verhogen, je kunt er enorme hoofdpijn van krijgen en misselijk worden. Depressieve klachten en een opgejaagd gevoel zijn ook niet uitgesloten. Combinaties met alcohol en sommige medicijnen kunnen eveneens riskant zijn.
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 10:23 

Hardtraxxer

haha kevin ga is werken man:p
Vorige  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen