Klementino schreef:
Ik heb 2 vragen:
Hoe doen jullie dat met drugscontroles? nemen jullie in voordat je naar binnen gaat of weten jullie het mee naar binnen te smokkelen?
En verder
iemand die ik ken heeft wel eens efedrine gebruikt, iemand daar ervaring mee?
Klopt zoals MovingMadness zegt, In een klein zakje doen, en gewoon onder je zak stoppen

Je zou het ook nog kunnen vastplakken ofso, maarja doe ik persoonlijk nooit. Want daar fouilleren ze niet. Sommige doen het in de sokken, dat raad ik je streng af want bij sommige feesten controleren ze daar in, bijv op Defqon daar werd er 1tje gepakt voor me in de rij

maarja die moest et inleveren en mocht doorlopen.
punt 2 : heb ik geen ervaring mee, heb dit voor je gevonden op Internet.
Citaat:
Speedy drug
Natuurlijke efedrine is afkomstig van de woestijnachtige Ephedra-struik. Het is een stimulerende drug. Mormonen zetten er thee van, omdat ze geen alcohol en koffie mogen drinken. Efedrine onderdrukt de eetlust en zet de stofwisseling aan. Daarmee wordt het energieverbruik van het lichaam verhoogd. Het hart gaat sneller kloppen en de vetcellen worden gedwongen hun vetten in de bloedbaan af te zetten. Omdat de spijsvertering wordt onderdrukt, verlaat een deel van het voedsel ongebruikt je lichaam. Je valt er dus van af. Goed toch, of niet? Andere bijwerkingen: het hoofd wordt helder, je uithoudingsvermogen vergroot en je luchtwegen ontspannen zich. Je kunt er dus ook speedy van worden.
Het effect is maar tijdelijk
Groot nadeel van efedrine is dat je lichaam eraan went. Je zou eigenlijk telkens een grotere dosis nodig hebben om het hongergevoel te onderdrukken. Nog een nadeel: als je na een tijdje stopt met afslankmiddelen met efedrine, krijg je een enorm hongergevoel en ga je weer te veel eten. Het afslankeffect is dus helaas maar tijdelijk. Om de werking van efedrine te versterken, stopt de afslankindustrie ook cafeïne en aspirine in hun producten. De risico's van deze combinaties zijn nog niet onderzocht.
Gevaarlijke dosis
Er zijn twee soorten efedrine: natuurlijke en synthetische. De synthetische zijn verboden, maar worden (nog) wel toegepast. Je herkent ze aan de naam 'pseudo-efedrine'. De natuurlijke mogen in beperkte mate. De Amerikaanse voedsel- en medicijnenautoriteit, de FDA, wil de inname van efedrine beperken tot 24 mg per dag. Fabrikanten bevelen een dagelijkse inname van 90 mg per dag aan. Het grootste deel van de afslankpreparaten overschrijdt dus de FDA-norm. 17% zit zelfs boven de norm van de afslankindustrie. In een enkel geval kun je nota bene 400 mg per dag binnenkrijgen. En dat kan de bloeddruk gevaarlijk verhogen, je kunt er enorme hoofdpijn van krijgen en misselijk worden. Depressieve klachten en een opgejaagd gevoel zijn ook niet uitgesloten. Combinaties met alcohol en sommige medicijnen kunnen eveneens riskant zijn.