Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 18:47 

Hardtraxxer

Sjurd schreef:
als je gewoon slim bent gebruik je niks en kom je voor de muziek!

Jaaa, wij komen niet voor de muziek, maar op te spacen :')

Tuurlijk komen we voor de muziek, maar tis zoveel mooier met :P
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 18:52 

Hardtraxxer

Sjurd schreef:
als je gewoon slim bent gebruik je niks en kom je voor de muziek!

Dan neem ik aan dat jij nooit alcohol drinkt op feesten? Want dat verdooft en dan krijg je een stuk minder mee van de muziek. In tegenstelling tot xtc. Maar ik vergeef je, je hebt er waarschijnlijk nog nooit wat over gelezen (behalve nu.nl)
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 18:53 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
K, ik noem het wel M1 dan :P

Gebruik dan de echte naam... bk-MDMA
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 19:30 

Donateur

Zojuist thuis gekomen, mooie t-shirt ligt op de deurmat :D hij is net iets te groot, maar moeders is hem nu ff heet aan het wassen :whistle: Dus op het volgende feest alleemaal met ons snoepjes t-shirt :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 19:43 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Zojuist thuis gekomen, mooie t-shirt ligt op de deurmat :D hij is net iets te groot, maar moeders is hem nu ff heet aan het wassen :whistle: Dus op het volgende feest alleemaal met ons snoepjes t-shirt :thumbsup:

Qlimax? :)
Strategy? :)
Xxlerator? :)
LOUDNESS :evil:
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 20:05 

Hardtraxx Newbie

@ Darkbeatz van paar paginas terug.

Koop je deze 5-HTP altijd? http://www.detuinen.nl/nachtrust/5-htp/ ... 5-htp.html
En merk je nou echt dat het helpt? Of toch nog wel last van een dipje af en toe? Meer mensen ervaring mee?
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 20:48 

Hardtraxx Elite

Pothoofd schreef:

Koop je deze 5-HTP altijd? http://www.detuinen.nl/nachtrust/5-htp/ ... 5-htp.html
En merk je nou echt dat het helpt? Of toch nog wel last van een dipje af en toe? Meer mensen ervaring mee?

Ik heb zaterdag bijna 400mg MDMA op gehad (Ja ik weet het, eigenlijk ook veel te veel :x) en zondag, maandag en vandaag een capsule 5-HTP en Vitamine C en ik heb totaal geen last van een dipje gehad. Voel me zelfs super blij, maar dat kan ook misschien omdat een leuke meid heb ontmoet :lol:

@ WTF at link: Ja die maar ik heb ze dus 19euro betaald :x
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 20:57 

Hardtraxx Newbie

DarkBeatz schreef:
Pothoofd schreef:

Ik heb zaterdag bijna 400mg MDMA op gehad (Ja ik weet het, eigenlijk ook veel te veel :x) en zondag, maandag en vandaag een capsule 5-HTP en Vitamine C en ik heb totaal geen last van een dipje gehad. Voel me zelfs super blij, maar dat kan ook misschien omdat een leuke meid heb ontmoet :lol:

Oke klinkt goed! toch maar is halen dan.
Maar jij hebt dus ook capsules van 50 mg zoals op die site staat?
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 21:08 

Hardtraxx Elite

Pothoofd schreef:
DarkBeatz schreef:
Pothoofd schreef:

Oke klinkt goed! toch maar is halen dan.
Maar jij hebt dus ook capsules van 50 mg zoals op die site staat?

Jeps inderdaad die, dikke aanrader voor iedereen want dit is wel een mooi prijsje! :P
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 21:10 

Hardtraxx Veteran

Pothoofd schreef:

Ik heb ook zo'n potje :) Goed spul, bijna tot totaal geen dip.

Wel in een straal van 2 uur niets eten, en in straal van 6 uur geen alcohol. Beste is voor het slapen gaan :) En niet innemen als je nog wappie bent. (hou maar 6 uur na gebruik aan).
Je wordt er lekker slaperig van, dus ook erg handig de avond na gebruik.
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 21:14 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:

Haha wat vond ze ervan xd

Loudness misschien/waarschijnlijk wel aanwezig dan doe ik hem zeker aan :)
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 21:50 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
Ik heb ook zo'n potje :) Goed spul, bijna tot totaal geen dip.

Wel in een straal van 2 uur niets eten, en in straal van 6 uur geen alcohol. Beste is voor het slapen gaan :) En niet innemen als je nog wappie bent. (hou maar 6 uur na gebruik aan).
Je wordt er lekker slaperig van, dus ook erg handig de avond na gebruik.

Inderdaad, en vooral niet nemen VOOR gebruik, wel de dagen ervoor om je serotonine niveau even helemaal op punt te stellen, maar de dag zelf hooguit sochtends vroeg nog 1tje maar beter geen. Anders kan dit het serotonine syndroom veroorzaken. En dus ook wachten tot 6u na gebruik voor je het neemt, meestal is dat wel wanneer je ongeveer gaat slapen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 22:24 

Hardtraxxer

Heeft iemand ervaring met efedrine?
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:02 

Hardtraxx Veteran

Pillenshirt is binnen en supervet! :thumbsup: Ook die ontvangen voor de groene-shirt-waus Jaime (bekend van de Thrillogy foto's :P). Ik doe 'm wss bij Houseqlassics meteen aan :)
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:10 

Donateur

Pillenshirt is vet :D alleen beetje te groot :P maar maakt niks uit..

En kut nieuws :S ouders hebben me snoepjes gevonden, kom thuis van werk ineens vet veel vragen over xtc etc.
vond al beetje raar, en toen zijden ze ja robert we hebben ook wat op jou kamer gevonden :S vonden ze niet echt leuk..

Heb ze proberen te overtuigen dat niet zo slecht voor je is, maar dat is nog best een moeilijke taak.
En nu denken ze ook dat ik verkoop omdat ze er een stuk of 10 hebben gevonden :cry:
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:11 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
Kevin-Raw schreef:

Haha wat vond ze ervan xd

Loudness misschien/waarschijnlijk wel aanwezig dan doe ik hem zeker aan :)

Hahaha ze vond hem mooi!! :D En me pa zei gelijk van, ja ik weet al wat het zijn hoor :P
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:12 

Hardtraxx Addict

aiiii, zie de laatste tijd dat er veel mensen gepakt worden trouwens :(

Hopelijk weet je je pa en ma te overtuigen.
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:15 

Donateur

jeone schreef:
aiiii, zie de laatste tijd dat er veel mensen gepakt worden trouwens :(

Hopelijk weet je je pa en ma te overtuigen.

jaa indd!! sterkte roberttt :thumbup:

Hopelijk gaan ze je geen feesten verbieden ofso :/
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:17 

Donateur

danku :kiss:
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:22 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:

btw waar had je ze verstopt dan,
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:27 

Donateur

jeone schreef:
roberttt schreef:

tsja :P ik had ze in haast gepakt toen ik naar thrillogy ging, dus had zakje gewoon in een laadje gegooid:P
als je laadje open deed zag je meteen alles , maar ik verwacht ook niet dat mijn ouders me kamer gaan doorzoeken :evil: :evil:

en er lag blijkbaar 1 op de grond :lol: weet ook niet hoe die er kwam :P
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:31 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
jeone schreef:
roberttt schreef:

tsja :P ik had ze in haast gepakt toen ik naar thrillogy ging, dus had zakje gewoon in een laadje gegooid:P
als je laadje open deed zag je meteen alles , maar ik verwacht ook niet dat mijn ouders me kamer gaan doorzoeken :evil: :evil:

en er lag blijkbaar 1 op de grond :lol: weet ook niet hoe die er kwam :P

waar verstop je ze normaal dan, en wanneer is het gesprek met je pa en ma en of is dat al geweest?
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:34 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:

Wat is het voor shirt hebben jullie foto's? of een linkje?
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:34 

Donateur

was zonet :P dat gesprek, maar ik ga ze morgen wel overtuigen. Maar kan ze moeilijk overtuigen dat ik afgelopen weekend niet heb gebruikt.
want toen ik zondag thuis kwam, zag je het vet goed mij. kaak had ik nog niet echt in bedwang en me ogen waren nog BEHOORLIJk groot :P nou ja me puppilen :P
Bericht Geplaatst op 02 nov 2010 23:36 

Hardtraxx Addict

tsjaa dat is wel weer minder,
alles ligt nu in de prullebak of wat?
Vorige  1 ... 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen