Jaaa, wij komen niet voor de muziek, maar op te spacen :')wrote:als je gewoon slim bent gebruik je niks en kom je voor de muziek!
Tuurlijk komen we voor de muziek, maar tis zoveel mooier met
Jaaa, wij komen niet voor de muziek, maar op te spacen :')wrote:als je gewoon slim bent gebruik je niks en kom je voor de muziek!
Dan neem ik aan dat jij nooit alcohol drinkt op feesten? Want dat verdooft en dan krijg je een stuk minder mee van de muziek. In tegenstelling tot xtc. Maar ik vergeef je, je hebt er waarschijnlijk nog nooit wat over gelezen (behalve nu.nl)wrote:als je gewoon slim bent gebruik je niks en kom je voor de muziek!
Gebruik dan de echte naam... bk-MDMAwrote:K, ik noem het wel M1 dan
Qlimax?wrote:Zojuist thuis gekomen, mooie t-shirt ligt op de deurmathij is net iets te groot, maar moeders is hem nu ff heet aan het wassen
Dus op het volgende feest alleemaal met ons snoepjes t-shirt
Ik heb zaterdag bijna 400mg MDMA op gehad (Ja ik weet het, eigenlijk ook veel te veelwrote:@ Darkbeatz van paar paginas terug.
Koop je deze 5-HTP altijd? http://www.detuinen.nl/nachtrust/5-htp/ ... 5-htp.html
En merk je nou echt dat het helpt? Of toch nog wel last van een dipje af en toe? Meer mensen ervaring mee?
Oke klinkt goed! toch maar is halen dan.wrote:Ik heb zaterdag bijna 400mg MDMA op gehad (Ja ik weet het, eigenlijk ook veel te veelwrote:@ Darkbeatz van paar paginas terug.
Koop je deze 5-HTP altijd? http://www.detuinen.nl/nachtrust/5-htp/ ... 5-htp.html
En merk je nou echt dat het helpt? Of toch nog wel last van een dipje af en toe? Meer mensen ervaring mee?) en zondag, maandag en vandaag een capsule 5-HTP en Vitamine C en ik heb totaal geen last van een dipje gehad. Voel me zelfs super blij, maar dat kan ook misschien omdat een leuke meid heb ontmoet
Jeps inderdaad die, dikke aanrader voor iedereen want dit is wel een mooi prijsje!wrote:Oke klinkt goed! toch maar is halen dan.wrote:Ik heb zaterdag bijna 400mg MDMA op gehad (Ja ik weet het, eigenlijk ook veel te veelwrote:@ Darkbeatz van paar paginas terug.
En merk je nou echt dat het helpt? Of toch nog wel last van een dipje af en toe? Meer mensen ervaring mee?) en zondag, maandag en vandaag een capsule 5-HTP en Vitamine C en ik heb totaal geen last van een dipje gehad. Voel me zelfs super blij, maar dat kan ook misschien omdat een leuke meid heb ontmoet
Maar jij hebt dus ook capsules van 50 mg zoals op die site staat?
Ik heb ook zo'n potjewrote:
En merk je nou echt dat het helpt? Of toch nog wel last van een dipje af en toe? Meer mensen ervaring mee?
Haha wat vond ze ervanwrote:Zojuist thuis gekomen, mooie t-shirt ligt op de deurmathij is net iets te groot, maar moeders is hem nu ff heet aan het wassen
Inderdaad, en vooral niet nemen VOOR gebruik, wel de dagen ervoor om je serotonine niveau even helemaal op punt te stellen, maar de dag zelf hooguit sochtends vroeg nog 1tje maar beter geen. Anders kan dit het serotonine syndroom veroorzaken. En dus ook wachten tot 6u na gebruik voor je het neemt, meestal is dat wel wanneer je ongeveer gaat slapenwrote:Ik heb ook zo'n potjeGoed spul, bijna tot totaal geen dip.
Wel in een straal van 2 uur niets eten, en in straal van 6 uur geen alcohol. Beste is voor het slapen gaanEn niet innemen als je nog wappie bent. (hou maar 6 uur na gebruik aan).
Je wordt er lekker slaperig van, dus ook erg handig de avond na gebruik.
Hahaha ze vond hem mooi!!wrote:Haha wat vond ze ervanwrote:Zojuist thuis gekomen, mooie t-shirt ligt op de deurmathij is net iets te groot, maar moeders is hem nu ff heet aan het wassen
![]()
Loudness misschien/waarschijnlijk wel aanwezig dan doe ik hem zeker aan
jaa indd!! sterkte robertttwrote:aiiii, zie de laatste tijd dat er veel mensen gepakt worden trouwens![]()
Hopelijk weet je je pa en ma te overtuigen.
btw waar had je ze verstopt dan,wrote:danku
tsjawrote:btw waar had je ze verstopt dan,wrote:danku
waar verstop je ze normaal dan, en wanneer is het gesprek met je pa en ma en of is dat al geweest?wrote:tsjawrote:btw waar had je ze verstopt dan,wrote:dankuik had ze in haast gepakt toen ik naar thrillogy ging, dus had zakje gewoon in een laadje gegooid:P
als je laadje open deed zag je meteen alles , maar ik verwacht ook niet dat mijn ouders me kamer gaan doorzoeken![]()
![]()
en er lag blijkbaar 1 op de grondweet ook niet hoe die er kwam
Wat is het voor shirt hebben jullie foto's? of een linkje?wrote:Zojuist thuis gekomen, mooie t-shirt ligt op de deurmathij is net iets te groot, maar moeders is hem nu ff heet aan het wassen