Stephaniewrote:was je van plan iemand te versieren?:Pwrote:voor Qlimax slingers geregeld, goed te doen?
A
Haha, goeie :')wrote:Stephaniewrote:was je van plan iemand te versieren?:Pwrote:voor Qlimax slingers geregeld, goed te doen?
heej gasten! vraagje, paar pagina's terug had ik het over diamandjes wist toen alleen niet welke.
Het gaat om rood roze achtige en ze zijn zegmaar geslepen als een diamand.
Vriend van me die had 1,5 op en spacede de hele nacht.
Iemand hier bekend mee?
En hoelang kan je die dingen eigenlijk bewaren?
Thanks!!
Greetz!!!
Vriend van me die had 1,5 op en spacede de hele nacht.
Iemand hier bekend mee?
Thanks!!
Greetz!!!
Laat ze testen bij een testcentrum; www.unitydrugs.nl
Je kan ze heel lang bewaren
Shulgin beweerde dat het spul nu nog goed zou zijn als de pharaos het 2000 jaar geleden in een pyramide gestopt hadden 
Er zit indd geen datum op waarop ze verlopenwrote:heej gasten! vraagje, paar pagina's terug had ik het over diamandjes wist toen alleen niet welke.
Vriend van me die had 1,5 op en spacede de hele nacht.![]()
Iemand hier bekend mee?
Thanks!!
Greetz!!!
Over die diamantjes had ik al gezegt dat er veel replica's van zijn. In veel daarvan zit MCPP, die geeft misschien hetzelfde mdma gevoel, maar er zitten naren bijwerkingen bij, vooral in hoge dosis.
Ik had ze namelijk ook, geslepen diamantjes. Beetje roze met rode spikkeltjes erin. Er zat dus Mcpp in
Zoals Mol zegt, laat ze ff testen. Kost meestal niks en het kan gewoon anoniem.
Wat zijn die dinsdagen na gebruik altijd kut..

Voel je je kut ja?wrote:Wat zijn die dinsdagen na gebruik altijd kut..![]()
Hahaha sterkte vandaag met je dinsdag dippiewrote:Wat zijn die dinsdagen na gebruik altijd kut..![]()
bij mij dan
Ik test ze eigenlijk altijd zelf, ik zou ze wel willen laten testen alleen waar in rotterdam?wrote:Laat ze testen bij een testcentrum; http://www.unitydrugs.nl
Want op die website staat onderstaande bij locatie rotterdam, dus wat is de nieuwe locatie?
- Rotterdam
Op 5 feb voor het laatst bijgewerkt door drugstest
Testservice
LET OP: VERHUIST NAAR NIEUWE LOCATIE
Adres:
Metroplein 90
Openingstijden:
Elke donderdag van 17.00 tot 19.00 uur
Voor verdere informatie kun je bellen met:
010-2441249
Ja best wel, vanmorgen nergens last van maar hoe later het wordt nu, hoe slechter ik me voelwrote:Voel je je kut ja?wrote:Wat zijn die dinsdagen na gebruik altijd kut..![]()
Dankuwrote:
Hahaha sterkte vandaag met je dinsdag dippie![]()
beetje fruit eten enso en een lekker red bulltje helpt altijd wel
![]()
bij mij dan
Ga je altijd wel naar school op maandag en dinsdag dan?
of doe je daar niet meer aan?
Jaa die zelftesters zijn ook altijd wel handig! Kan je gewoon halen bij de smartshop. Volgens mij 15 euro, en daar zitten aardig wat druppeltjes in om te testen.wrote:Ik test ze eigenlijk altijd zelf, ik zou ze wel willen laten testen alleen waar in rotterdam?wrote:Laat ze testen bij een testcentrum; http://www.unitydrugs.nl
Want op die website staat onderstaande bij locatie rotterdam, dus wat is de nieuwe locatie?![]()
PS: Ik hoor vaak van mensen dat ze beter blijven als je ze niet al te warm bewaard.
- Rotterdam
Op 5 feb voor het laatst bijgewerkt door drugstest
Testservice
LET OP: VERHUIST NAAR NIEUWE LOCATIE
Adres:
Metroplein 90
Openingstijden:
Elke donderdag van 17.00 tot 19.00 uur
Voor verdere informatie kun je bellen met:
010-2441249
Je kan er natuurlijk niet mee testen hoeveel mg mdma er in zit, maar je kan er wel mee zien of er wel MDMA inzit
,want dan wordt die blauw/paars/zwart , en hoe donkerder het word(zwart) hoe zuiverder het snoepie is
Ik kom zelf uit Delft, en ik rij zelf altijd ff naar Den Haag om ze te testen bij Parnassia testservice,
Heb nu stage, dus moet er wel heenwrote:Ga je altijd wel naar school op maandag en dinsdag dan?
aiii sterkte der mee.wrote:Heb nu stage, dus moet er wel heenwrote:Ga je altijd wel naar school op maandag en dinsdag dan?
of doe je daar niet meer aan?maar over 8 uurtjes al weer klaar dus valt mee
volgende keer voor mij word Fusion of dance en die week daarna is het kerstvakantie
Jeps, in de Etos is het nog goedkoper volgens mijwrote:zoiets?wrote:Zo heb je voor een paar euro potten van 1000mg vitamine C pillen
http://www.drogisterij.net/Gezondheid-V ... /P/4002306
Alsof het niks iswrote:Heb nu stage, dus moet er wel heenwrote:Ga je altijd wel naar school op maandag en dinsdag dan?
haha bedanktwrote:aiii sterkte der mee.wrote:Heb nu stage, dus moet er wel heenwrote:Ga je altijd wel naar school op maandag en dinsdag dan?
volgende keer voor mij word Fusion of dance en die week daarna is het kerstvakantie
altijd positief blijvenwrote:Alsof het niks iswrote:Heb nu stage, dus moet er wel heenwrote:Ga je altijd wel naar school op maandag en dinsdag dan?
gotver ik moet nu nog 7 uur
Dat sowizo, maar je zou ook kunnen afwisselen op Fusionwrote: altijd positief blijven![]()
wrote:Dat sowizo, maar je zou ook kunnen afwisselen op Fusionwrote: altijd positief blijven![]()
methylone? 2c-b? 4-fmp?wrote:wrote:Dat sowizo, maar je zou ook kunnen afwisselen op Fusionwrote: altijd positief blijven![]()
hoe bedoel je afwisselen ? door aan een andere drugs te gaan?
ja dat kan ook nog XD methylone
lijkt me mooi spul, zou het zaterdag doen, maar durfte het niet meer omdat ik al helemaal vdk was van de pillen 
Jaa ik ken er dus gewoon niet aan komen in deze regiowrote:ja dat kan ook nog XD methylonelijkt me mooi spul, zou het zaterdag doen, maar durfte het niet meer omdat ik al helemaal vdk was van de pillen
dat is minder
chukkels regelt het voor mij als het goed is