DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Hmm, ik wacht wel een paar weekjes dan. Ga morgen wel aan de alcohol

Persoonlijk zou ik alleszins geen schrik hebben om 2cb 2 weken op een rij te doen, ik heb er enkel nooit behoefte aan, zijn toch altijd vrij heftige ervaringen die bij mij vaak wat tijd nodig hebben om van te bekomen voor ik weer ga trippen

Je moet maar eens 2ce/2ci proberen, zijn beide wel wat leuker als 2cb imo, alhoewel 2cb ook zijn charmes heeft en vooral leuk 'kan' zijn door de kortere werkingsduur. 2cp wil ik ook wel nog eens proberen, maar haal je een weegschaal, want op het oog lopen kutten met rc's is gewoon niet slim, terwijl zo een weegschaaltje uit china maar 20euro kost incl verzending.
Nee, maar ik bedoel dat ik anders morgen van plan was om 2c-b te gaan nemen, mochten vrienden van school geen zin hebben om te gaan stappen. Want morgen ben ik 3 uur vrij en vrijdag moet ik pas om half 2 weer beginnen en anders verveel ik me dood 's avonds

En een weegschaaltje heb (of had) ik al, maar m'n moeder heeft hem ergens verstopt denk ik, want ik kan hem niet vinden. Ik ga binnenkort even een weegschaaltje bestellen die nauwkeurig is tot op de miligram, ipv de 10mg die ik nu heb.