Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:25 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Ik had ook nog ff een vraagje, Ik kan namelijk natte PEP kopen.
Laat staan ik stop dit natte in een capsule en neem het zo, maakt dat uit voor de werking?
of moet je het echt laten droge :/

In natte pep zit meestal ammoniak, beter laat je het dus eerst drogen, anders krijg je die rommel in je maag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:43 

Hardtraxx Elite

Duruz schreef:
zou ik voldoende hebben aan driekwart oranje q op hard bass, als ik hem rond een uurtje of 2 neem? of moet ik daarna waarschijnlijk nog bijpakken? ik weeg tussen de 65 en 70 kg..

Die pil begint dan rond 5u af te nemen in sterkte en tegen 6u kak je helemaal in, bijpakken om 5u zorgt dat je van de kaart bent tot een uur of 9, ook weer zo zonde, neem gewoon lekker om 1u 3/4e en dan om 4u nog eens 3/4e of neem je dosis pas om 3u30, dan kom je wel door tot 7u.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:46 

Hardtraxx Veteran

Neem jij de schuld op je als de 2e Q om 6 uur uitwerkt, John? :-P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 18:00 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Neem jij de schuld op je als de 2e Q om 6 uur uitwerkt, John? :-P

Doe niet zo flauw, je loopt zo een hoop onzin te lullen. Ben de hele discussie stilletjes moe aan het worden aangezien je toch liever blijft geloven in de uit het niets komende slechte kwaliteit van de q's. Ik ben iemand wat gelooft in wetenschappelijke feiten, en niet in larie verhalen zoals jullie vertellen over slechtere q's. Blijf toch lekker denken van die pillen wat je wil, mijn vrienden zijn er laatst allemaal top op gegaan, en op Hard Bass gaat dit net zo zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 18:02 

Donateur

Waarom geloven in de wetenschap als de praktijk toch anders blijkt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 18:02 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Waarom geloven in de wetenschap als de praktijk toch anders blijkt...

De praktijk blijkt helemaal niet anders, sigh... :') Use your mind mensen, zijn zoveel redenen waarom de ene pil anders reageert als de andere, maar als ze allebij dezelfde inhoud hebben ligt het alleszins niet aan de pil. Vind die commentaren over slechte q's zo hersenloos, gewoon omdat je eens een keer een wat mindere ervaring erop hebt. Zijn genoeg wetenschappelijke redenen om die effecten te verklaren losstaande van de kwaliteit van de pil. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 18:20 

Hardtraxxer

Als je die Q'tjes zo slecht vindt en kwijt wil, tik mij dan ff aan op hard bass :P :P :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 19:46 

Hardtraxx Veteran

Laat maar, we hebben het er niet meer over. Die laatste opmerking was gekscherend bedoeld overigens ;)

Anywayz, was is de aanbevolen tijd om te wachten met 2c-b? Een week of 3?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 20:06 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Duruz schreef:
zou ik voldoende hebben aan driekwart oranje q op hard bass, als ik hem rond een uurtje of 2 neem? of moet ik daarna waarschijnlijk nog bijpakken? ik weeg tussen de 65 en 70 kg..

en dan om 4u nog eens 3/4e of neem je dosis pas om 3u30, dan kom je wel door tot 7u.

want een halfje heeft dan weinig zin meer?

thanks voor je reactie trouwens. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 21:37 

Hardtraxxer

Over die Q-kwestie ben ik het wel eens met Darkbeatz, maar als ik puur voor mezelf spreek zou ik nu geen Q meer nemen omdat door deze discussie mijn set/setting negatief is beinvloed omtrent de Q's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 21:39 

Hardtraxx Veteran

Mojo schreef:
Over die Q-kwestie ben ik het wel eens met Darkbeatz, maar als ik puur voor mezelf spreek zou ik nu geen Q meer nemen omdat door deze discussie mijn set/setting negatief is beinvloed omtrent de Q's :P

xd
Held van de avond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 21:51 

Hardtraxx Veteran

Sorry mensen, trek je maar niks van mij aan, bedoelde er niks mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 21:54 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Laat maar, we hebben het er niet meer over. Die laatste opmerking was gekscherend bedoeld overigens ;)

Ken zat mensen wat het meerdere keren per maand doen, kan op zich niet zoveel kwaad volgens mij, maar je weet het nooit zeker met rc's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 21:55 

Hardtraxx Elite

Duruz schreef:
want een halfje heeft dan weinig zin meer?

thanks voor je reactie trouwens. :D

Halfje kan ook uiteraard, maar dan zou ik beginnen met het halfje, en eindigen met 3/4e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:05 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Ken zat mensen wat het meerdere keren per maand doen, kan op zich niet zoveel kwaad volgens mij, maar je weet het nooit zeker met rc's.

Inderdaad geen research chemicals voor lul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:16 

Hardtraxx Veteran

Hmm, ik wacht wel een paar weekjes dan. Ga morgen wel aan de alcohol xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:22 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Persoonlijk zou ik alleszins geen schrik hebben om 2cb 2 weken op een rij te doen, ik heb er enkel nooit behoefte aan, zijn toch altijd vrij heftige ervaringen die bij mij vaak wat tijd nodig hebben om van te bekomen voor ik weer ga trippen :cool: Je moet maar eens 2ce/2ci proberen, zijn beide wel wat leuker als 2cb imo, alhoewel 2cb ook zijn charmes heeft en vooral leuk 'kan' zijn door de kortere werkingsduur. 2cp wil ik ook wel nog eens proberen, maar haal je een weegschaal, want op het oog lopen kutten met rc's is gewoon niet slim, terwijl zo een weegschaaltje uit china maar 20euro kost incl verzending.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:26 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Persoonlijk zou ik alleszins geen schrik hebben om 2cb 2 weken op een rij te doen, ik heb er enkel nooit behoefte aan, zijn toch altijd vrij heftige ervaringen die bij mij vaak wat tijd nodig hebben om van te bekomen voor ik weer ga trippen :cool: Je moet maar eens 2ce/2ci proberen, zijn beide wel wat leuker als 2cb imo, alhoewel 2cb ook zijn charmes heeft en vooral leuk 'kan' zijn door de kortere werkingsduur. 2cp wil ik ook wel nog eens proberen, maar haal je een weegschaal, want op het oog lopen kutten met rc's is gewoon niet slim, terwijl zo een weegschaaltje uit china maar 20euro kost incl verzending.

Nee, maar ik bedoel dat ik anders morgen van plan was om 2c-b te gaan nemen, mochten vrienden van school geen zin hebben om te gaan stappen. Want morgen ben ik 3 uur vrij en vrijdag moet ik pas om half 2 weer beginnen en anders verveel ik me dood 's avonds :P

En een weegschaaltje heb (of had) ik al, maar m'n moeder heeft hem ergens verstopt denk ik, want ik kan hem niet vinden. Ik ga binnenkort even een weegschaaltje bestellen die nauwkeurig is tot op de miligram, ipv de 10mg die ik nu heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:32 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
die nauwkeurig is tot op de miligram, ipv de 10mg die ik nu heb.

10mg weegschaal is gewoon ook niet bruikbaar voor rc's, zeker niet voor 2ce/i/p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:31 

Hardtraxx Addict

Iemand ervaring met blauwe kersen en weet ie hoeveel mg erin zit.
Kan ze regelen voor hard bass maar kan niks vinden op pill report!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:32 

Donateur

Nikkel schreef:

130 meende ik, heb er ook is 1 gehad. Vond ze niet zo super, raad ze niet aan iniedergeval
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:34 

Hardtraxxer

Nikkel schreef:

Beter zoeken :)
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=23075
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=22267
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:34 

Hardtraxxer

Hallo, is hier iemand bekend met pillen die mdma en 2cb bevatten? ik was net bij mn handelaar en die had het over groen/blauwe HD'tjes. Hij vertelde me dat er een klein beetje 2cb in die pillen zit, naast de mdma.. ga je van die 2cb anders trippen of is het vergelijkbaar met mdma? Kan trouwens niks op pillreports vinden over de pillen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:37 

Hardtraxxer

2cb is een tripmiddel, dat valt in de categorie samen met paddo's, lsd etc. Verder is er nog niet zo veel van bekend, omdat het nog een Research Chemical is.
Je gaat er dus van hallucineren, is de bedoeling altans.

Heb nog nooit gehoord dat er 2cb in een xtc pil zin... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:38 

Hardtraxx Addict

Citaat:

Bedankt man, had inderdaad anders gezocht! :P

Iemand ervaring hiermee?
Vorige  1 ... 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen