Dan gebruiken wij social media op een andere manier denk ik, voor mij voelt het juist moeilijker om artiesten
niet te kennen, dan om ze wel te kennen, word echt doodgegooid met alles tegenwoordig.
Maar ik like/follow ook wel veel shit moet ik zeggen. Volg 650+ mensen op insta en ~500 daarvan is muziek/artiestgerelateerd waarvan toch al wel 200 hardstyle gerelateerd gok ik (alle grote namen, aardig wat kleine namen + labels + organisaties etc etc). Dus dan ontkom je er ook niet aan denk ik.
Maar ik blijf bij m'n punt, die 5 namen die ik hierboven noemde zijn allemaal toch echt al wel een tijd stabiel platen aan het releasen (op Rude Convict na dan, maar kan me daarvan sowieso moeilijk voorstellen dat je echt nog nooit van die naam gehoord hebt (door de Adaro support en releases op Roughstate enz).
Citaat:
De bovenstaande artiesten zeggen me op drie na ook weinig en die ken ik dan van naam, laat staan tracks
Met 'kennen' bedoelde ik dan ook wel dat ervan gehoord hebben genoeg is. Ik kan ook echt niet elke release van elke bovenstaande naam opnoemen. Dus 'van gehoord hebben' idd.