Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

#1 (Rude Convict)



#2 (Vasto)



#3 (Cryex)



#4 (Ressurectz)



#5 (Scarra)



#6 (Hard Effectz)



#7 (Necrosis)



#8 (Uncaged)



#9 (Crypton)



#10 (Invector)



#11 (Scabtik)

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 22:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

is het raar dat er maar 2 namen bekend voor komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2019 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
is het raar dat er maar 2 namen bekend voor komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk concept dit!

Tot nu toe natuurlijk vooral voor de wat onbekende namen om zichzelf te laten zien. Zou het wel leuk vinden om ook grotere namen eens voorbij te zien komen, want het idee hierachter is tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
is het raar dat er maar 2 namen bekend voor komen?


Ja best raar, zijn grotendeels toch relatief bekende namen die aardig wat grote evenementen achter hun naam hebben staan. (paar uitzonderingen daar gelaten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 17:10 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
pim__ schreef:
is het raar dat er maar 2 namen bekend voor komen?


Ja best raar, zijn grotendeels toch relatief bekende namen die aardig wat grote evenementen achter hun naam hebben staan. (paar uitzonderingen daar gelaten).


Dit. Zelfs als je hardstyle maar semi-actief volgt ken je toch ten minste Rude Convict, Cryex, Invector, Uncaged en Scabtik wel.

Kende zelf alleen Hard Effectz niet omdat ik uptempo (tbh, HC in het algemeen) niet volg, maar de rest is toch wel relatief aanwezig in de media/scene.

Verder hoop ik natuurlijk ook wel dat er wat grotere namen komen, dat moet ook wel lukken aangezien het concept best lekker gaat tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 18:56 
 
Hardtraxxer

Pedaalemre schreef:
Rickzel schreef:
pim__ schreef:
is het raar dat er maar 2 namen bekend voor komen?


Ja best raar, zijn grotendeels toch relatief bekende namen die aardig wat grote evenementen achter hun naam hebben staan. (paar uitzonderingen daar gelaten).


Dit. Zelfs als je hardstyle maar semi-actief volgt ken je toch ten minste Rude Convict, Cryex, Invector, Uncaged en Scabtik wel.

Kende zelf alleen Hard Effectz niet omdat ik uptempo (tbh, HC in het algemeen) niet volg, maar de rest is toch wel relatief aanwezig in de media/scene.

Verder hoop ik natuurlijk ook wel dat er wat grotere namen komen, dat moet ook wel lukken aangezien het concept best lekker gaat tot nu toe.

Ik volg hardstyle op de voet, maar dan wel het soort hardstyle dat ik leuk vind. Al die aftakkingen tegenwoordig..
De bovenstaande artiesten zeggen me op drie na ook weinig en die ken ik dan van naam, laat staan tracks. Dus ben het niet helemaal eens met je punt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Rickzel schreef:
pim__ schreef:
is het raar dat er maar 2 namen bekend voor komen?


Ja best raar, zijn grotendeels toch relatief bekende namen die aardig wat grote evenementen achter hun naam hebben staan. (paar uitzonderingen daar gelaten).


Dit. Zelfs als je hardstyle maar semi-actief volgt ken je toch ten minste Rude Convict, Cryex, Invector, Uncaged en Scabtik wel.

Kende zelf alleen Hard Effectz niet omdat ik uptempo (tbh, HC in het algemeen) niet volg, maar de rest is toch wel relatief aanwezig in de media/scene.

Verder hoop ik natuurlijk ook wel dat er wat grotere namen komen, dat moet ook wel lukken aangezien het concept best lekker gaat tot nu toe.


Sorry maar ik ken ook niet een van deze namen. Ze hebben iig nog niets gemaakt wat dusdanig is blijven hangen of onderscheidend genoeg was om op te vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2019 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Dan gebruiken wij social media op een andere manier denk ik, voor mij voelt het juist moeilijker om artiesten niet te kennen, dan om ze wel te kennen, word echt doodgegooid met alles tegenwoordig.

Maar ik like/follow ook wel veel shit moet ik zeggen. Volg 650+ mensen op insta en ~500 daarvan is muziek/artiestgerelateerd waarvan toch al wel 200 hardstyle gerelateerd gok ik (alle grote namen, aardig wat kleine namen + labels + organisaties etc etc). Dus dan ontkom je er ook niet aan denk ik.

Maar ik blijf bij m'n punt, die 5 namen die ik hierboven noemde zijn allemaal toch echt al wel een tijd stabiel platen aan het releasen (op Rude Convict na dan, maar kan me daarvan sowieso moeilijk voorstellen dat je echt nog nooit van die naam gehoord hebt (door de Adaro support en releases op Roughstate enz).

Citaat:
De bovenstaande artiesten zeggen me op drie na ook weinig en die ken ik dan van naam, laat staan tracks


Met 'kennen' bedoelde ik dan ook wel dat ervan gehoord hebben genoeg is. Ik kan ook echt niet elke release van elke bovenstaande naam opnoemen. Dus 'van gehoord hebben' idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2019 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

#12 (CEAZAR)

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:

Dit. Zelfs als je hardstyle maar semi-actief volgt ken je toch ten minste Rude Convict, Cryex, Invector, Uncaged en Scabtik wel.


nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 18:49 
 
Hardtraxxer

Namen zeggen me wel iets, maar kan zo geen track van ze opnoemen (op Uncaged na).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dit zijn dus de namen die ik in het Releases topic wel voorbij zie komen, maar zelden aanklik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 21:44 
 
Artiest

Chroman schreef:
Nee dit zijn dus de namen die ik in het Releases topic wel voorbij zie komen, maar zelden aanklik.

Klik die Uncaged releases is aan, hopelijk vallen mijn releases je niet tegen! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2019 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Pedaalemre schreef:

Dit. Zelfs als je hardstyle maar semi-actief volgt ken je toch ten minste Rude Convict, Cryex, Invector, Uncaged en Scabtik wel.


nee


Kun je ook niks aan doen. :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2019 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uncaged schreef:
Chroman schreef:
Nee dit zijn dus de namen die ik in het Releases topic wel voorbij zie komen, maar zelden aanklik.

Klik die Uncaged releases is aan, hopelijk vallen mijn releases je niet tegen! (L)

Nou ik scheerde even over 1 kam, maar met zelden bedoel ik dat er wel uitzonderingen zijn (The Wave :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2019 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

#13 (Imperial)

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2020 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

Drive It Hardstyle x HardFacts:

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2020 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

#14 (Darkraver) Part 1:

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2020 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

#14 (Darkraver) Part 2:

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2020 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

#15 (Imperatorz)

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2020 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

#16 (Kruelty)

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 20:04 
 
Hardtraxx Veteran

#17 (Udex)

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 21:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De eerste die ik helemaal gekeken heb, omdat ik zijn muziek zo gaaf vind. Was heel interessant om te kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2020 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
De eerste die ik helemaal gekeken heb, omdat ik zijn muziek zo gaaf vind. Was heel interessant om te kijken :)


:yes:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen