Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2020 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Udex :worship: Leuk om naar te kijken als de artiesten wat bekender zijn. Darkraver vond ik beetje irritant. De rest ken ik niet echt. :P Wel leuk concept als je dit doorzet met dit soort namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
De eerste die ik helemaal gekeken heb, omdat ik zijn muziek zo gaaf vind. Was heel interessant om te kijken :)


Dit inderdaad. Hopen op meer van dit soort namen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2020 11:46 
 
Hardtraxx Newbie

Justinhafc schreef:
wootum schreef:
De eerste die ik helemaal gekeken heb, omdat ik zijn muziek zo gaaf vind. Was heel interessant om te kijken :)


Dit inderdaad. Hopen op meer van dit soort namen :D


Ik was niet op de hoogte dat er een forumitem voor Drive It Hardstyle aanwezig was.

Denk dat het wellicht toch handig is om mede te delen dat mijn serie bedoeld is voor zowel grote maar ook kleinere opkomende namen. Aankomende weken hebben we artiesten zoals Vandalism, Jason Payne en Physika, maar dat zal afgewisseld worden met namen die net beginnen door te breken.

Ik ben van mening dat ook de kleinere artiesten een podium mogen krijgen, om meer van zichzelf te laten zien. Daarom doen we ook vaak een New Talents concept vastmaken aan afleveringen met wat grotere namen :)

In ieder geval bedankt voor de support en ik sta altijd open voor feedback :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DriveItHardstyle schreef:
Justinhafc schreef:
wootum schreef:
De eerste die ik helemaal gekeken heb, omdat ik zijn muziek zo gaaf vind. Was heel interessant om te kijken :)


Dit inderdaad. Hopen op meer van dit soort namen :D


Ik was niet op de hoogte dat er een forumitem voor Drive It Hardstyle aanwezig was.

Denk dat het wellicht toch handig is om mede te delen dat mijn serie bedoeld is voor zowel grote maar ook kleinere opkomende namen. Aankomende weken hebben we artiesten zoals Vandalism, Jason Payne en Physika, maar dat zal afgewisseld worden met namen die net beginnen door te breken.

Ik ben van mening dat ook de kleinere artiesten een podium mogen krijgen, om meer van zichzelf te laten zien. Daarom doen we ook vaak een New Talents concept vastmaken aan afleveringen met wat grotere namen :)

In ieder geval bedankt voor de support en ik sta altijd open voor feedback :)


buiten jason payne, wie zijn die andere 2? En hoezo precies zijn die al doorgebroken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 17:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ken je Physika niet :lol:

Leeft iedereen onder een steen hier ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Leeft iedereen onder een steen hier ofzo


Aye
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jup
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 02:07 
 
Hardtraxx Newbie

pim__ schreef:
jup


Vandalism is een uptempo artiest die op bijna alle grote uptempo feesten staat! Maar als je niet van de uptempo bent kan ik t voorstellen dat je hem niet kent.

Pshyika daarentegen is een Gearbox artiest die al verschillende hitjes op zijn naam heeft staan, zoals Time of your life en Bassline Homicide.Staat ook vaak op de grotere festivals. Wellicht maar keertje opzoeken;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2020 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap heel goed dat je als je dit start allang blij bent dat je dat soort namen in de auto krijgt. We moeten niet verwachten dat nu al Headhunterz, Noisecontrollers of Radical Redemption in de auto komt zitten. Je moet eerst wat opbouwen natuurlijk. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2020 11:10 
 
Hardtraxx Newbie

Parvuz schreef:
Ik snap heel goed dat je als je dit start allang blij bent dat je dat soort namen in de auto krijgt. We moeten niet verwachten dat nu al Headhunterz, Noisecontrollers of Radical Redemption in de auto komt zitten. Je moet eerst wat opbouwen natuurlijk. ^^



Dit precies! Dank u!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2020 00:54 
 
Hardtraxx Veteran

#18 (Vandal!sm)

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 02:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik snap heel goed dat je als je dit start allang blij bent dat je dat soort namen in de auto krijgt. We moeten niet verwachten dat nu al Headhunterz, Noisecontrollers of Radical Redemption in de auto komt zitten. Je moet eerst wat opbouwen natuurlijk. ^^


begrijp ik ook zeker wel, maar voor degene die het wat minder volgen is het wat minder interessant. Zijn de grotere dj' s dan zo lastig te benaderen? Dan heb ik het niet perse over Nc/hhz, maar bijvoorbeeld atmoz, demi kanon, sub sonik
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
sub sonik

voor jou niet

als je sub sonik een keer in je show wilt, dan moet je pim even een pb sturen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 11:17 
 
Hardtraxx Newbie

pim__ schreef:
Parvuz schreef:
Ik snap heel goed dat je als je dit start allang blij bent dat je dat soort namen in de auto krijgt. We moeten niet verwachten dat nu al Headhunterz, Noisecontrollers of Radical Redemption in de auto komt zitten. Je moet eerst wat opbouwen natuurlijk. ^^


begrijp ik ook zeker wel, maar voor degene die het wat minder volgen is het wat minder interessant. Zijn de grotere dj' s dan zo lastig te benaderen? Dan heb ik het niet perse over Nc/hhz, maar bijvoorbeeld atmoz, demi kanon, sub sonik



Helaas heb je bij de grotere artiesten te maken met management en meer drukte. Uptempo artiesten daarentegen zijn veel makkelijker te benaderen merk ik.

We gaan zien waar het schip strand. Voor zover is het in mijn optiek een gebalanceerd aanbod, maar de grote A-artiesten zal nog wel even duren denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 11:57 
 
Hardtraxxer

pim__ schreef:
Parvuz schreef:
Ik snap heel goed dat je als je dit start allang blij bent dat je dat soort namen in de auto krijgt. We moeten niet verwachten dat nu al Headhunterz, Noisecontrollers of Radical Redemption in de auto komt zitten. Je moet eerst wat opbouwen natuurlijk. ^^


begrijp ik ook zeker wel, maar voor degene die het wat minder volgen is het wat minder interessant. Zijn de grotere dj' s dan zo lastig te benaderen? Dan heb ik het niet perse over Nc/hhz, maar bijvoorbeeld atmoz, demi kanon, sub sonik


teupie
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 12:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ewa niffootje, lief he dat ik aan je denk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 09:48 
 
Hardtraxx Newbie

pim__ schreef:
Ewa niffootje, lief he dat ik aan je denk?

Als het goed is is er al via een ander kanaal wat informatie gestuurd naar Ilmar! Mocht hij tijd/zin hebben is hij meer dan welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 16:56 
 
Hardtraxx Veteran

#19 (Jason Payne)

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2020 15:19 
 
Hardtraxxer

Even inhakend op de discussie, ik vind het juist goed om te zien dat ook onbekendere artiesten en/of opkomend op deze manier nog een beetje een podium krijgen, om hun verhaal te vertellen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2020 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

#20 (Level One)

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2020 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

#21 (Physika)

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat mij er persoonlijk van weerhoudt om ze te kijken is dat je op elke thumbnail kijkt alsof je óf de tijd van je leven hebt óf een beroerte krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 01:48 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Wat mij er persoonlijk van weerhoudt om ze te kijken is dat je op elke thumbnail kijkt alsof je óf de tijd van je leven hebt óf een beroerte krijgt.


:lol: :lol:

Gast :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 10:39 
 
Hardtraxx Newbie

Joey schreef:
Wat mij er persoonlijk van weerhoudt om ze te kijken is dat je op elke thumbnail kijkt alsof je óf de tijd van je leven hebt óf een beroerte krijgt.




Hahahaha, heerlijk dit! De Thumbnails worden auto-gegenereerd en ik kies dan inderdaad degene waar het meest gelachen wordt. Humor maakt het allemaal wel zo luchtig in plaats van een interview in een hok waar standaardvragen gesteld worden.

Maar ik zal voor de aankomende afleveringen bewuster kiezen voor de beroertevrije thumbails :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Wat mij er persoonlijk van weerhoudt om ze te kijken is dat je op elke thumbnail kijkt alsof je óf de tijd van je leven hebt óf een beroerte krijgt.

Hahaha :lol: Voor mij niet een reden om niet te kijken. Maar viel me ook op ja. :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen