Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Udex :worship: Leuk om naar te kijken als de artiesten wat bekender zijn. Darkraver vond ik beetje irritant. De rest ken ik niet echt. :P Wel leuk concept als je dit doorzet met dit soort namen.
Hardtraxx Veteran
3820 posts member since 2010
last seen 54 minutes ago
wootum wrote:De eerste die ik helemaal gekeken heb, omdat ik zijn muziek zo gaaf vind. Was heel interessant om te kijken :)
Dit inderdaad. Hopen op meer van dit soort namen :D
D
6 posts member since 2020
last seen Aug 2020
Justinhafc wrote:
wootum wrote:De eerste die ik helemaal gekeken heb, omdat ik zijn muziek zo gaaf vind. Was heel interessant om te kijken :)
Ik was niet op de hoogte dat er een forumitem voor Drive It Hardstyle aanwezig was.

Denk dat het wellicht toch handig is om mede te delen dat mijn serie bedoeld is voor zowel grote maar ook kleinere opkomende namen. Aankomende weken hebben we artiesten zoals Vandalism, Jason Payne en Physika, maar dat zal afgewisseld worden met namen die net beginnen door te breken.

Ik ben van mening dat ook de kleinere artiesten een podium mogen krijgen, om meer van zichzelf te laten zien. Daarom doen we ook vaak een New Talents concept vastmaken aan afleveringen met wat grotere namen :)

In ieder geval bedankt voor de support en ik sta altijd open voor feedback :)
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 1 day ago
DriveItHardstyle wrote:
Justinhafc wrote:
Ik was niet op de hoogte dat er een forumitem voor Drive It Hardstyle aanwezig was.

Denk dat het wellicht toch handig is om mede te delen dat mijn serie bedoeld is voor zowel grote maar ook kleinere opkomende namen. Aankomende weken hebben we artiesten zoals Vandalism, Jason Payne en Physika, maar dat zal afgewisseld worden met namen die net beginnen door te breken.

Ik ben van mening dat ook de kleinere artiesten een podium mogen krijgen, om meer van zichzelf te laten zien. Daarom doen we ook vaak een New Talents concept vastmaken aan afleveringen met wat grotere namen :)

In ieder geval bedankt voor de support en ik sta altijd open voor feedback :)
buiten jason payne, wie zijn die andere 2? En hoezo precies zijn die al doorgebroken?
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Ken je Physika niet :lol:

Leeft iedereen onder een steen hier ofzo
Hardtraxx Veteran
3820 posts member since 2010
last seen 54 minutes ago
Pedaalemre wrote:Leeft iedereen onder een steen hier ofzo
Aye
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
jup
D
last seen Aug 2020
pim__ wrote:jup
Vandalism is een uptempo artiest die op bijna alle grote uptempo feesten staat! Maar als je niet van de uptempo bent kan ik t voorstellen dat je hem niet kent.

Pshyika daarentegen is een Gearbox artiest die al verschillende hitjes op zijn naam heeft staan, zoals Time of your life en Bassline Homicide.Staat ook vaak op de grotere festivals. Wellicht maar keertje opzoeken;)
Last edited by DriveItHardstyle on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Ik snap heel goed dat je als je dit start allang blij bent dat je dat soort namen in de auto krijgt. We moeten niet verwachten dat nu al Headhunterz, Noisecontrollers of Radical Redemption in de auto komt zitten. Je moet eerst wat opbouwen natuurlijk. ^^
D
last seen Aug 2020
Parvuz wrote:Ik snap heel goed dat je als je dit start allang blij bent dat je dat soort namen in de auto krijgt. We moeten niet verwachten dat nu al Headhunterz, Noisecontrollers of Radical Redemption in de auto komt zitten. Je moet eerst wat opbouwen natuurlijk. ^^

Dit precies! Dank u!
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
#18 (Vandal!sm)

View on YouTube
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Parvuz wrote:Ik snap heel goed dat je als je dit start allang blij bent dat je dat soort namen in de auto krijgt. We moeten niet verwachten dat nu al Headhunterz, Noisecontrollers of Radical Redemption in de auto komt zitten. Je moet eerst wat opbouwen natuurlijk. ^^
begrijp ik ook zeker wel, maar voor degene die het wat minder volgen is het wat minder interessant. Zijn de grotere dj' s dan zo lastig te benaderen? Dan heb ik het niet perse over Nc/hhz, maar bijvoorbeeld atmoz, demi kanon, sub sonik
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
pim__ wrote:sub sonik
voor jou niet

als je sub sonik een keer in je show wilt, dan moet je pim even een pb sturen
D
last seen Aug 2020
pim__ wrote:
begrijp ik ook zeker wel, maar voor degene die het wat minder volgen is het wat minder interessant. Zijn de grotere dj' s dan zo lastig te benaderen? Dan heb ik het niet perse over Nc/hhz, maar bijvoorbeeld atmoz, demi kanon, sub sonik

Helaas heb je bij de grotere artiesten te maken met management en meer drukte. Uptempo artiesten daarentegen zijn veel makkelijker te benaderen merk ik.

We gaan zien waar het schip strand. Voor zover is het in mijn optiek een gebalanceerd aanbod, maar de grote A-artiesten zal nog wel even duren denk ik
I
Hardtraxxer
438 posts member since 2011
last seen Jun 2025
pim__ wrote:
teupie
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Ewa niffootje, lief he dat ik aan je denk?
D
last seen Aug 2020
pim__ wrote:Ewa niffootje, lief he dat ik aan je denk?
Als het goed is is er al via een ander kanaal wat informatie gestuurd naar Ilmar! Mocht hij tijd/zin hebben is hij meer dan welkom!
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
#19 (Jason Payne)

View on YouTube
Hardtraxxer
512 posts member since 2017
last seen 21 days ago
Even inhakend op de discussie, ik vind het juist goed om te zien dat ook onbekendere artiesten en/of opkomend op deze manier nog een beetje een podium krijgen, om hun verhaal te vertellen. ;)
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
#20 (Level One)

View on YouTube
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
#21 (Physika)

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Wat mij er persoonlijk van weerhoudt om ze te kijken is dat je op elke thumbnail kijkt alsof je óf de tijd van je leven hebt óf een beroerte krijgt.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Joey wrote:Wat mij er persoonlijk van weerhoudt om ze te kijken is dat je op elke thumbnail kijkt alsof je óf de tijd van je leven hebt óf een beroerte krijgt.
:lol: :lol:

Gast :lol:
D
last seen Aug 2020
Joey wrote:Wat mij er persoonlijk van weerhoudt om ze te kijken is dat je op elke thumbnail kijkt alsof je óf de tijd van je leven hebt óf een beroerte krijgt.

Hahahaha, heerlijk dit! De Thumbnails worden auto-gegenereerd en ik kies dan inderdaad degene waar het meest gelachen wordt. Humor maakt het allemaal wel zo luchtig in plaats van een interview in een hok waar standaardvragen gesteld worden.

Maar ik zal voor de aankomende afleveringen bewuster kiezen voor de beroertevrije thumbails :P
Hardtraxx Veteran
last seen 2 hours ago
Hahaha :lol: Voor mij niet een reden om niet te kijken. Maar viel me ook op ja. :P